کتاب «رویای سفر، ایتالیا» منتشر شد

تیم ایوار
  • تیم ایوار
  • 1402/5/29
  • 2 دیدگاه
{{selectedRate}}

کتاب «رویای سفر، ایتالیا» به عنوان دومین جلد از مجموعه‌ی کتاب‌های راهنمای سفر به شهرها و کشورهای ایوار منتشر شد.

تور اروپا

نخستین جلد از مجموعه کتاب‌های راهنمای سفر به شهرها و کشورها تحت عنوان «رویای سفر، پاریس» در برهه‌ همه‌گیری ویروس کرونا و بنا بر رسالت فرهنگی شرکت خدمات مسافرتی ایوار منتشر شد. حالا دومین جلد با عنوان «رویای سفر، ایتالیا»زمانی در دستان مخاطب قرار می‌گیرد که چندی ست از شدت پاندمی کرونا کاسته و شر این ویروس از سر مردمان جهان و از سر سفرهاشان کم شده است. گفتنی است، همزمان تحقیقات و تلاش‌ها برای به ثمر رسیدن کتاب‌های «رویای سفر، وین»، «رویای سفر، سوئیس»، «رویای سفر، بارسلونا» و بقیه‌ کتاب‌های این مجموعه آغاز شده و به زودی شاهد چاپ و انتشار یکایک آنها خواهیم بود. 

مجموعه‌ راهنمای سفر به شهرها و کشورها، حاصل تولید محتوای فاخر و دقیقی‌است که از سوی تیمی مسئول برای سلایق مختلف مسافران ایرانی شخصی‌سازی شده است. 

این کتاب در ۴۸۰ صفحه و ۱۱ فصل، روایت‌هایی از جغرافیا و تاریخ ایتالیا و هنرهای مختلف اعم از معماری، نقاشی، موسیقی، سینما و ادبیات این سرزمین را برای گردشگران شرح می‌دهد و گردشگران ایرانی را با مُد و پوشاک، طعم خوراک و جشن‌ها و رویدادهای فرهنگی این کشور آشنا می‌کند.

در ادامه روابط ایران و ایتالیا از منظر اسطوره و ادبیات مورد توجه قرار خواهد گرفت و شرحی از روابط سیاسی و تجاری، مذهبی و فرهنگی این دو کشور به میان خواهد آمد. هم‌چنین جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و ناملموس مرکز، شمال و جنوب ایتالیا به تفصیل برای خواننده‌ی مشتاق به تصویر کشیده خواهد شد.

رُم، فلورانس، پیزا، ونیز، میلان، بولونیا، تورینا، ورونا، جنوا، ناپل، لچه و پالرمو تنها برخی از شهرهای مقصد در این کتاب هستند. با مطالعه‌ راهنمای گردشگری در ایتالیا به سهولت می‌توان در جاده‌ی رؤیایی سفر به جذاب ترین نقاط این کشور قدم گذاشت. 

مرور شیرین تاریخ هنر این کشور رویارویی با نمادهای متعدد بر هر دست‌ساخته را شگفت‌انگیز خواهد کرد. از یک سو آشنایی با مشاهیر، لذت آشنایی با دستاوردهایشان را افزون می‌سازد و تجربه‌ی طعم و بوی انواع خوراک، همواره مزه‌ی سفر را به خاطر مسافر می‌آورد. از سوی دیگر مطالعه‌ این کتاب برای گردشگر، شانس حضور در رویدادهای دلخواه در مقصد را به ارمغان خواهد آورد. اگر شما هم به روابط متعدد ایران و ایتالیا در دوره‌های مختلف تاریخی علاقه‌مندید فصل هشتم این کتاب را از دست ندهید. 

فصل‌های نهم تا یازدهم شما را برای پرسه در شهرهای مختلف مرکز، شمال و جنوب ایتالیا هدایت می‌کنند. شناسایی محله‌ها، رازهای پشت پنجره‌های هر محله، معرفی موزه‌ها و ابنیه‌ تاریخی و مراکز فرهنگی و مناسب‌ترین زمان بازدید از آنها در این فصول میسر می‌شوند.

راهنمای نویسنده و خبره‌ در هر بخش، شما را با مناسب‌ترین کافه‌ها، رستوران‌ها، بازار محلی و مراکز خرید، وسایل حمل و نقل، مراکز تفریحی و مسیرهای پرسه‌زنی نیز آشنا خواهد کرد. بدون شک شناخت تنوع و تمایز سه بخش مختلف جغرافیایی این کشور و دریافت نقش این اجزا در چیستی آن، جز با سفر آگاهانه و مسئولانه‌ گردشگران کنجکاو مقدور نخواهد شد. 

با طراحی‌های اینفوگرافیک در این کتاب، اطلاعات تکمیلی قابل دریافت است‌، هم‌چنین امکان مسیریابی بالغ بر ۱۸۰ مقصد در سه منطقه‌ی جغرافیایی مختلف در کتاب «رؤیای سفر، ایتالیا» از طریق تکنولوژی QRcode فراهم شده‌است. 

 کتاب رؤیای سفر، ایتالیا زیرنظر آرش نورآقایی و با همکاری بیش از بیست نویسنده و بیش از ده نفر در بخش‌های فنی منتشر شده است.  

رونمایی از کتاب «رؤیای سفر؛ ایتالیا»

آئین رونمایی از کتاب «رؤیای سفر؛ ایتالیا» روز سه‌شنبه، 31 مرداد از ساعت 18 و 30 دقیقه در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

تیم ایوار تیم ایوار
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}