رستوران های فوق العاده در موناکو

    صبا صفری
    • صبا صفری
    • 1396/6/20
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    طی سفر به موناکوی آفتابی و دلچسب، حتماً رستوران‌های شیک بسیاری شما را وسوسه خواهد کرد. اگر انتخاب برایتان خیلی راحت نبود، پیشنهاد می‌کنیم راهنمای ما را از بهترین رستوران‌های این منطقه مطالعه کنید.

    تور اروپا

    تابستان‌های پر آفتاب و زمستان‌های مدیترانه‌ای متعادل موناکو، آن را برای پرورش محصولاتی غنی، خوشمزه و طبیعی بسیار مناسب کرده‌اند. مواد خوراکی خوش طعم و خانگی، رستوران‌های اینجا را تبدیل به یکی از بهترین‌های اروپا می‌کند. در موناکو طیفی وسیع از رستوران‌های لوکس و ستاره دار میشلن و رستوران‌های پاتوق چهره‌های مشهور تا جاهای محلی کوچک و دنج پیدا می‌شود. در این مقاله تلاش کردیم برخی از بهترین رستوران‌های این منطقه محبوب را برایتان معرفی کنیم.

    ۱. رستوران لویی پانزدهم

    رستوران شیک و مجلل «لویی پانزدهم» یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ستاره دار میشلن بوده و به خاطر خدمات درجه یک و لوکس در بین چهره‌های سرشناس بسیار محبوب است. این رستوران توسط سر آشپز «الن دوکاس» (Alaine Ducasse) با شهرت و مهارتی در سطح بین‌المللی اداره می‌شود که در موناکو، لندن و پاریس سه رستوران ستاره دار میشلن را تحت نظارت دارد. مهمانان می‌توانند از تجربه بی‌همتای صرف شام در اینجا مطمئن باشند. سالن غذاخوری رستوران، یک اتاق بزرگ، باشکوه و پر زرق و برق قرن هفدهمی با لوسترهای درخشان بوده و سقف‌های بلند نقاشی شده و وسایل طلایی‌اش بسیار خیره کننده هستند. در منوی رستوران لویی پانزدهم، غذاهای با کیفیت و دقیقی از آشپزی مدیترانه‌ای با تأثیرات غذاهای خارجی را می‌توان پیدا کرد.

    بهترین رستوران های موناکو

    ۲. اَترگو

    رستوران «اترگو» (A’Trego) در یک ساختمان سه طبقه بسیار باشکوه در طول ساحل اسکله‌ای مدیترانه واقع شده و با معماری بی‌همتای خود به زیبایی در مرکز موناکو می‌درخشد. هم داخل رستوران و هم در فضای بازش دکوری که می‌بینید بر روی زندگی دریایی تأکید داشته و عناصر مرتبط به دریا به صورت گلچین شده در قسمت‌های مختلف به چشم می‌خورند. طراحی داخلی چوبی بوده و سقف کوتاه و صندلی‌های آفتاب گیر راه‌راه به مهمانان حسی از یک کشتی کروز لوکس را القا می‌کنند. منوی ترکیبی فرانسوی-ایتالیایی با کیفیت و شیک این رستوران از ماهی‌های تازه، گوشت‌هایی با طبخ دقیق و دسرهای خوشمزه تشکیل شده است. در رستوران اترگو می‌توانید شکوه و کمال مثال زدنی موناکو را به چشم ببینید.

    بهترین رستوران های موناکو

    ۳. کستل روک

    رستوران خانوادگی «کستل روک» (Castelroc) قطعاً اصالت زیادی داشته و بیش از ۶۰ سال قدمت دارد. این رستوران توسط خانواده «بونافد» (Bonafede) اداره می‌شود. تقریباً از سال ۱۹۵۳ اینجا جزو رستوران‌های محبوب مردم منطقه شد و به خاطر آن که تنها ارائه کننده غذاهای سنتی موناکو به شمار می‌رود، می‌توانید در منوی آن تجربیات وسیع و تاریخ صنعت غذایی موناکو را تماشا کنید. تمام غذاهای کستل روک فصلی بوده و در آن‌ها از مواد اولیه بومی استفاده می‌کنند. مالکان این رستوران تلاش زیادی برای حمایت از جامعه بومی و اقتصاد منطقه کرده‌اند. اگر در تراس قدیمی کستل روک بنشینید، منظره زیبایی از دریا و کاخ شاهزاده پیش رویتان خواهد بود. لژهای داخلی هم با طراحی جذاب، نقاشی‌ها و مناظری از اطراف موناکو بسیار دیدنی هستند.

    بهترین رستوران های موناکو

    ۴. که دز ارتیست

    رستوران منحصر به فرد «که دز ارتیست» (Quai des Artistes) بر روی بندرگاه آنتوان قرار داشته و قبل از صرف غذا می‌توانید از گردشی در میان قایق‌ها و کشتی‌های لوکس پارک شده در آن لذت ببرید. در طراحی و چیدمان اینجا می‌توانید سبکی از غذاخوری‌های گذشته فرانسه را ببینید. تخصص این رستوران در غذاهای دریایی بوده و مواد اولیه آن همواره در همان روز تهیه می‌شود. طیف متنوع ماهی، میگو و خرچنگ با نوشیدنی‌های مناسبی برای همراهی آن‌ها مطمئناً برای علاقه‌مندان غذای دریایی دلچسب خواهد بود.

    بهترین رستوران های موناکو

    ۵. له لوگا

    رستوران «له لوگا» (Le Loga) یک غذاخوری ایتالیایی شیک و معاصر است که مهمانانش می‌توانند از غذاهای تازه و الهام بخش داخل منو لذت ببرند. فضای داخل رستوران بسیار دلباز بوده و در عین سادگی شیک بودن را القا می‌کند. له لوگا در بین مردم محلی هم بسیار محبوبیت دارد و در تمامی روز جمعیت زیادی به آن سر می‌زنند. در بین غذاها، خوراکی‌های سنتی ایتالیایی با موادی خلاق و غیر معمول به چشم می‌خورد و تجربه‌ای که اینجا از غذاهای ایتالیایی می‌کنید، هرگز تکرار نمی‌شود. قیمت‌های منوی له لوگا برخلاف قیمت‌های معمول موناکو قابل قبول و ارزان‌تر هستند.

    بهترین رستوران های موناکو

    ۶. مایا بی

    رستوران «مایا بی» (Maya Bay) به دو بخش تقسیم شده و مهمانان باید در همان ابتدا تصمیم بگیرند که تمایل به غذای ژاپنی دارند یا غذاهای تایلندی. در مرحله بعدی می‌توانند خود را برای لذت بردن از یک ماجراجویی شرقی در دل موناکو آماده کنند. با قدم گذاشتن به بخش تایلندی، خود را غرق در دکوری با الهام از معابد بودایی خواهید یافت که گلدان‌های شرقی باشکوه، مجسمه‌های بودا و فرش‌های خیره کننده بخشی از آن هستند. تراس تایلندی رستوران شامل یک باغ با گیاهان شرقی شده و پارچه‌های سرخش خودنمایی می‌کنند. بخش ژاپنی یادآور سوشی بارهای توکیو بوده و با پنل‌های چوبی، نور اندک و حال و هوای اسرار آمیزش مهمانان را به دنیایی دیگر می‌برد. غذاهای سنتی هر دو کشور این رستوران را تبدیل به یکی از بهترین جاهای موناکو برای امتحان کردن کاری‌های تایلندی یا سوشی‌های تازه ژاپنی می‌کند که همگی توسط آشپزهای قهاری از این کشورها تهیه می‌شوند.

    بهترین رستوران های موناکو

    ۷. ایل تراتزینو

    رستوران «ایل تراتزینو» (Il Terrazzino) با الهام از موناکوی آفتابی و زیبا، اصیل‌ترین غذاهای ایتالیایی نواحی شرقی را به مهمانان ارائه می‌کند. فضای داخلی به طرز با سلیقه‌ای با مبلمان رنگارنگ چیدمان شده و میوه‌ها و سبزیجات مختلفی در فضا به چشم می‌خورند. طراحی ایل تراتزینو حال و هوای بازارها را به بیننده القا می‌کند و با غذای تازه‌ای که برایتان آماده خواهند کرد هماهنگی خاصی دارد. پاستاهای لذیذ، راویولی‌های خانگی و پیتزاهای وسوسه کننده این رستوران در کنار کارکنان صمیمی همگی با هم تجربه غذاخوری شما را بی‌همتا می‌کنند. منوی دسری که اینجا پیدا می‌شود یکی از بهترین‌ها بوده و مطمئن باشید گذشتن از تارت شکلاتی خانگی که در دهان آب می‌شود کار ساده‌ای نیست.

    بهترین رستوران های موناکو

    ۸. کازموپولیتن

    همان طور که از نام رستوران «کازموپولیتن» (Cosmopolitan) مشخص است، اینجا یک قطب غذاهای بین‌المللی معاصر با سبک شهری بوده که با هدف ترکیب آشپزی کشورهای گوناگون دنیا برای خلق یک تجربه غذاخوری جهانی واقعی تلاش می‌کند. بهترین نقطه شروع، منوی نوشیدنی‌های عالی اینجا خواهد بود. منوی غذا هم با ترکیب گوشت، ماهی و غذاهای گیاهی، از غذاهای هندی تا کشورهای اروپایی متغیر است. فضای داخلی رستوران بسیار شیک و مینیمال بوده و تراس و باغ بیرونی آن برای لذت بردن از شب‌های گرم تابستانی موناکو بسیار مناسب هستند.

    بهترین رستوران های موناکو

    صبا صفری صبا صفری
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور زوریخ و لوگانو

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش , ترک
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    پاریس

    تور پاریس

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    2,390
    کاپادوکیا، استانبول

    تور استانبول و کاپادوکیا

    • 7 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    59,900,000

    بنر تورهای تابستان

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}