رزرو تور

نگاه کلی تور دور اروپا ۲۱ روزه

تور دور اروپا ۲۱ روزه با ورود به کشور یونان و شهر تسالونیکی آغاز خواهد شد، شهری که با دیدنی‌هایی نظیرش منتظر شماست. پس از آن به تاریخی‌ترین پایتخت جهان خواهید رفت، آتن! در این شهر فراموش نشدنی محو زیبایی‌های آکروپولیس و معبد پارتنون خواهید شد. پس از آتن نوبت شهر رم است که با دیدنی‌های بی‌شمارش مانند کولوسئوم، پله‌های اسپانیایی و چشمه عشاق شما را به وجد بیاورد. از رم رهسپار ونیز خواهید شد تا به دیدن میدان سن مارکو و پل گراند رویال بروید. اقامتگاه بعدی شما اینسبروک خواهد بود که با بام طلایی‌اش میزبان شماست. بعد از آن به سمت زوریخ می‌روید، شهری که طبیعت و معماری‌اش، شما را مسحور خواهد کرد. بعد از ۱ شب اقامت در لوکزامبورگ، نوبت به پاریس، عروس شهر‌های اروپا می‌رسد. خاطره سفر دور اروپا با بازدید از برج ایفل، موزه لوور و قدم زدن در خیابان شانزه لیزه به یادماندنی‌تر خواهد شد.


مقاصد:

تسالونیکی 2 شب
آتن 3 شب
رم 3 شب
ونیز 2 شب
اینسبروک 2 شب
زوریخ 3 شب
لوکزامبورگ 1 شب
پاریس 4 شب

خدمات تور دور اروپا ۲۱ روزه

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفرهای فرودگاهی
  • ترانسفرهای زمینی بین شهری
  • اقامت در هتل‌های 3 و 4 ستاره با صبحانه
  • ویزای شنگن
  • بیمه مسافرتی
  • گشت‌های شهری به همراه تورلیدر فارسی زبان

برنامه سفر تور دور اروپا ۲۱ روزه

این برنامه سفر مربوط به آخرین توری می‌شود که اجرا شده است، بنا به دلایل مختلف ممکن است برنامه سفر تغییر کند

روز اول:

پس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پروازی (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می کنیم. سفر دور و درازمان با ورود به تسالونیکی آغاز خواهد شد. پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه، در لابی گرد هم می‌آییم تا به پیشنهاد راهنما ساعات باقیمانده اولین روز سفرمان را به گشت کوتاه جهت آشنایی با یکی از کهن‌ترین شهر‌های جهان بگذرانیم.

روز دوم:

در برنامه امروز از برج سفید، قلعه‌های متعدد این شهر، کلیسای پاناگیا چالکون و میدان اصلی شهر دیدن می‌کنیم و با استفاده از توضیحات راهنما، با دومین شهر بزرگ یونان بیشتر آشنا می‌شویم.

روز سوم:

امروز از تسالونیکی به سمت آتن خواهیم رفت. پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه، در لابی گردهم می‌آییم تا به پیشنهاد راهنما از اولین روز سفرمان در پایتخت زیبا و باستانی یونان لذت ببریم.

روز چهارم:

امروز روز دوم سفر است که با گشتی نیم روز در آتن، یکی از کهن‌ترین شهرهای جهان و گهواره تمدن غربی آغاز می‌شود. در این گشت چند ساعته از دیدنی‌هایی مانند آکروپلیس، معبد آتنا، معبد پارتنون، آمفی تئاتر هرودس آتیکوس و دیونیسوس، ساختمان پارلمان آتن و سربازان گارد ویژه‌اش و محله زیبای پلاکا دیدن می‌کنیم؛ همچنین بلیط‌های ورودی به محوطه داخلی آکروپلیس از قبل رزرو شده است. پس از پایان گشت نیز می‌توانیم با اتوبوس به هتل بازگردیم یا وقت بیشتری را در این شهر زیبا بگذرانیم.

روز پنجم:

امروز را کامل در اختیار داریم تا یکی از برنامه‌های اختیاری که راهنما پیشنهاد می‌دهد را انتخاب کنیم. معمولاً در این فرصت، برنامه بازدید از سه جزیره هیدرا، اِجینا و پوروس با کشتی به همراه صرف ناهار پیشنهاد می‌شود. لازم به ذکر است که برنامه‌های پیشنهادی راهنما، جزو برنامه ثابت تور نبوده و تعیین امکان پذیری و هزینه اجرای آن‌ها، بر عهده راهنما خواهد بود.

روز ششم:

امروز صبح هتل را به مقصد فرودگاه ترک می‌کنیم تا با پرواز به سمت شهر رم برویم و با پایتخت قدیمی امپراطوری روم بیشتر آشنا شویم. غروب می‌توانیم در اطراف هتل به گشتی کوتاه اکتفا کنیم تا برای گشت‌های روز بعد، انرژی بیشتر داشته باشیم.

روز هفتم:

در گشت امروز با همراهی راهنمای محلی، با جاذبه‌هایی چون آمفی تئاتر کولوسئوم، رومن فروم، چشمه عشاق، پله های اسپانیایی و خیابان دل کورسو آشنا می‌شویم. بعد از ظهر امروز در اختیارمان است تا شام را در یکی از رستوران های محلی صرف کنیم یا در کنار رودخانه تیبر از آرامش شب لذت ببریم.

روز هشتم:

گشت امروز به بازدید از واتیکان اختصاص دارد؛ کم جمعیت‌ترین کشور دنیا که درون شهر رم واقع شده و مقر جامعه کاتولیک می‌باشد. امروز از میدان و کلیسای سن پیتر که علاوه بر ارزش تاریخی و مذهبی، از مهم‌ترین شاهکارهای معماری جهان نیز به شمار می‌آیند بازدید می‌کنیم و در صورتی که زمان به ما اجازه دهد از جاذبه‌های دیگر شهر رم نیز دیداری خواهیم داشت. لطفاً راحت‌ترین کفش‌های خود را به پا کنید زیرا این گشت با همراهی راهنمای محلی و به صورت پیاده انجام می‌شود. پس از اتمام گشت می‌توانیم به هتل بازگردیم یا همچون روز قبل با بهره‌گیری از توضیحات راهنما، با رم شگفت‌انگیز بیشتر آشنا شویم.

روز نهم:

امروز از رم رهسپار ونیز خواهیم شد تا از زیبایی‌های ایتالیا بیشتر به وجد بیاییم، البته قبل از رسیدن به این شهر، چند ساعتی را در فلورانس توقف خواهیم داشت تا در یک گشت دوساعته از دیدنی‌های شهر فلورانس مانند کلیسای سانتا ماریا دل فیوره و میدان سینیورا بازدید نماییم.

روز دهم:

امروز با گشتی جذاب در ونیز، شهر جزیره‌های کوچک آغاز می‌شود. در این بازدید چند ساعته از دیدنی‌هایی مانند میدان و کلیسای سن مارکو، گراند کانال و پل ریالتو دیدن می‌کنیم. باید توجه داشته باشیم که ساختار شگفت‌انگیز ونیز، امکان تردد با وسیله نقلیه‌ای جز قایق را نمی‌ دهد، بنابراین گشت امروز پیاده برگزار خواهد شد و توصیه می‌شود حتماً کفش راحت به پا داشته باشید.

روز یازدهم:

امروز با ونیز خداحافظی می‌کنیم و رهسپار اینسبروک می‌شویم. پس از رسیدن به شهر، می‌توانیم با گشتی کوتاه، بیشتر با این شهر دوست‌داشتنی آشنا شویم.

روز دوازدهم:

امروز به بازدید از عمارت بام طلایی، میدان اصلی شهر و سکوی پرش اسکی المپیک زمستانی با بخشی از جاذبه‌های اینسبروک خواهیم پرداخت. پس از پایان گشت طبق روال معمول می‌توانیم در صورت تمایل، به پیشنهاد راهنما ازسایر جاذبه‌های این شهر زیبای کوهستانی بهره‌مند شویم.

روز سیزدهم:

زوریخ مقصد بعدی ما خواهد بود، امروز راهی این شهر با تمدن می‌شویم تا سفرمان به یادماندنی‌تر شود. پس از تحویل گرفتن اتاق‌هایمان در محل اقامتمان، این فرصت را خواهیم داشت تا با همراهی راهنمای محلی با گوشه و کنار این شهر زیبا آشنا شویم.

روز چهاردهم:

در این گشت از خیابان بانهوف که به نوعی مرکز تجاری و مالی این شهر است، کلیسای گروس مونستر، محله قدیمی شهر و منطقه زوریخ برگ دیدن می‌کنیم. پس از پایان گشت می‌توانیم به هتل بازگردیم یا با استفاده از پیشنهادات راهنما، ساعات بیشتری را از زیبایی های این شهر لذت ببریم.

روز پانزدهم:

امروز صبح سوار بر اتوبوس شده تا دیداری به یاد ماندنی از آبشارهای راین داشته باشیم. همچنین این امکان فراهم است که مدت زمانی را به قایق سواری مفرح در اطراف آبشار اختصاص دهیم. پس از بازگشت به زوریخ و صرف ناهار و استراحتی کوتاه، می توانیم خودمان را در یکی از کافه‌های شهر به نوشیدن یک فنجان قهوه دعوت کنیم، وقتی را به خرید اختصاص دهیم یا از قدم زدن در کنار دریاچه زوریخ و خیابان‌های این شهر زیبا و دلپذیر لذت ببریم.

روز شانزدهم:

 امروز، روز ترک زوریخ و حرکت به سمت لوکزامبورگ است. در لوکزامبورگ پس از رسیدن به محل اقامت خود و تحویل اتاق‌هایمان، زمانی را به استراحت اختصاص می‌دهیم و باقی روز را در اختیار داریم تا به همراه راهنمای خود، از دیدنی‌های شهر مانند میدان بانوی طلایی و کلیسای نوتردام بازدید نماییم.

روز هفدهم:

امروز پس از تحویل اتاق‌ها، به سمت عروس شهر‌های اروپا رهسپار می‌شویم. پس از رسیدن به هتل و استراحت، گشتی در اطراف هتل خواهیم داشت تا بیشتر با این شهر حیرت‌انگیز آشنا شویم.

روز هجدهم:

امروز با پاریس، یکی از دیدنی‌ترین شهرهای جهان و پایتخت کشور فرانسه، در گشتی نیم روز آشنا خواهیم شد. در این گشت به قصد دیدن اماکنی مانند کلیسای نوتردام، خیابان ریوولی، بلوار سن ژرمن و کلیسای ساکره کور از هتل خارج می‌شویم. بعد از ظهر را در اختیار داریم تا در خیابان شانزه لیزه قدمی بزنیم یا قهوه فرانسه را در یکی از کافه های تپه مونت مارتر تجربه کنیم.

روز نوزدهم:

در گشت امروز با همراهی راهنمای محلی به بازدید از برج ایفل، ساختمان اپرای گارنیه، دروازه پیروزی و میدان کنکورد می‌پردازیم. تمرکز اصلی برنامه بر بازدید از ساختمان اپرا اختصاص دارد که بلیط‌های ورودی آن از قبل رزرو شده است. در پایان گشت، می‌توانیم به هتل باز گردیم یا با استفاده از پیشنهاد راهنما ساعات بیشتری را از جاذبه‌های پاریس لذت ببریم.

روز بیستم:

وقت آزاد امروز این امکان را به ما می‌دهد که با زوایای دیگری از این شهر تاریخی و هنری آشنا شویم. می‌توانیم مجذوب لبخند اسرارآمیز مونا لیزا در موزه لوور بشویم یا از آرامگاه صادق هدایت و سایر بزرگان هنر و ادبیات جهان در پرلاشز بازدید کنیم. یا اینکه وقت خود را در اختیار راهنما قرار دهیم تا با برنامه‌ای پیشنهادی مانند گشتی یک روزه در پارک تفریحی دیزنی لند، گوشه‌هایی دیگری از این شهر زیبا را به ما بنمایاند. لازم به ذکر است که برنامه های پیشنهادی راهنما، جزو برنامه ثابت تور نبوده و تعیین امکان پذیری و هزینه اجرای آن‌ها، بر عهده راهنما خواهد بود.

روز بیست و یکم:

سر انجام سفر دور و دراز و پر ماجرای ما به پایان رسید! پس از تحویل دادن اتاق‌ها ، به سمت فرودگاه می‌رویم تا سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشیم. از پاریس رهسپار تهران می‌شویم و پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، گذرنامه‌های خود را جهت ارائه به سفارت به راهنما تحویل می‌دهیم و با همسفران خداحافظی می‌نماییم، هر چند می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای گروه برای سفر بعدی با ایوار برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

دیدگاه مسافران

8 دیدگاه
عالی خیلی خوب متوسط تقریبا ضعیف ضعیف

متن بررسی

متن پاسخ

مدارک مورد نیاز تور دور اروپا ۲۱ روزه

۱- درصورت عدم صدور روادید از طرف سفارت مربوطه 10% مبلغ ریالی تور و هزینه های مربوط به ترجمه از مبالغ پرداختی کسر و مابقی مسترد می گردد.

۲- خدمات تور فوق درجه عادی بوده و هتلها در تمامی شهرها 3 و4 ستاره عادی و کلیه گشتها بدون ورودیه و تورلیدر محلی می باشد.

۳- مسئولیت کنترل گذرنامه، از جهت هر گونه ممنوعیت خروج از کشور، به عهده مسافر می باشد.

۴- مسافران موظف هستند در وقت تعیین شده جهت انگشت نگاری در سفارت مربوطه حضور داشته باشند.

۵- اصل مدارک مسافرین تا زمان بازگشت از سفر نزد شرکت اسرا پرواز باقی می ماند و همچنین ارائه ضمانت بازگشت از سفر به مبلغ حداقل 500.000.000 ریال برای هر نفر به صورت ضمانتنامه بانکی یا چک رمزدار الزامی است که پس از بررسی در صورت نیاز به ضمانتنامه های بیشتر متعاقباً اعلام میگردد.

۶- در مسیر دریایی، اقامت کشتی بدون صبحانه می باشد. و به دلیل طولانی بودن مسیرهای زمینی از ثبت نام کودکان زیر 4 سال در این تور معذوریم.

۷- در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمائید.