رزرو تور

نگاه کلی تور زوریخ و برلین

تور زوریخ و برلین با ورود به زوریخ آغاز می‌شود. در زوریخ لذت دیدار از خیابان بانهوف و کلیسای گروس مونستر را از دست ندهید، پس از ۴ شب اقامت در زوریخ، نوبت به مهمان‌نوازی برلین می‌رسد. در برلین دروازه براندنبورگ و ساختمان رایشتاگ شما را مسحور خواهد کرد و بقایای دیوار برلین شما را به قرن بیستم خواهد برد. در پایان با همسفران خود وداع کنید و برای بازگشت به خانه آماده شوید.


مقاصد:

زوریخ 4 شب
برلین 4 شب

خدمات تور زوریخ و برلین

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفرهای فرودگاهی و زمینی
  • اقامت در هتل‌های۴ ستاره با صبحانه
  • ویزای شنگن
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری به همراه تورلیدر فارسی زبان و راهنمای محلی طبق برنامه تور

برنامه سفر تور زوریخ و برلین

این برنامه سفر مربوط به آخرین توری می‌شود که اجرا شده است، بنا به دلایل مختلف ممکن است برنامه سفر تغییر کند

روز اول:

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می‌شود. پس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت کرده و سپس تهران را به مقصد زوریخ ترک می‌کنیم. پس از کنترل گذرنامه، ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می‌شویم. در هتل، پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه، در لابی گرد هم می‌آییم تا به پیشنهاد راهنما از ساعات باقیمانده اولین روز سفرمان به سوئیس سرسبز لذت ببریم.

روز دوم:

امروز را با گشتی نیم روز در زوریخ، بزرگترین شهر کشور سوئیس و یکی از مرفه‌ترین شهر‌های جهان آغاز می‌کنیم. در این گشت از خیابان بانهوف که به نوعی مرکز تجاری و مالی این شهر است، کلیسای گروس مونستر، بافت قدیمی شهر و منطقه زوریخ برگ دیدن می‌کنیم. پس از پایان گشت می‌توانیم به هتل بازگردیم یا با استفاده از پیشنهادات راهنما، ساعات بیشتری را از زیبایی‌های این شهر لذت ببریم.

روز سوم:

امروز صبح سوار بر اتوبوس شده تا دیداری به یاد ماندنی از آبشارهای راین داشته باشیم؛ همچنین این امکان فراهم است که مدت زمانی را به قایق‌سواری مفرح در اطراف آبشار اختصاص دهیم. در پایان گشت به زوریخ برمی‌گردیم تا پس از صرف ناهار و استراحتی کوتاه، خودمان را در یکی از کافه‌های شهر به نوشیدن یک فنجان قهوه دعوت کنیم، وقتی را به خرید اختصاص دهیم یا از دوچرخه‌سواری در کنار دریاچه زوریخ و قدم زدن در خیابان‌های این شهر زیبا و مدرن لذت ببریم.

روز چهارم:

امروز در وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم یکی از برنامه‌های پیشنهادی که راهنما ارائه می‌دهد مانند گشت یک روزه به کشور کوچک لیختنشتاین را انتخاب کنیم یا اینکه به دیدار سایر جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی این شهر برویم. دیداری یک روزه از کوه ریگی مشهور به ملکه کوهستان آلپ، می‌تواند پیشنهاد وسوسه‌انگیزی برای دوست‌داران طبیعت باشد.

روز پنجم:

امروز پس از تحویل اتاق‌ها، به سمت فرودگاه زوریخ می‌رویم تا با یک سفر هوایی به سمت برلین، پایتخت آلمان برویم. پس از رسیدن به هتل و استراحت، گشتی در اطراف هتل خواهیم داشت تا بیشتر با این شهر حیرت‌انگیز آشنا شویم.

روز ششم:

روز دوم اقامتمان در برلین را با گشتی نیم روز آغاز می‌کنیم. در گشت امروز جهت دیدن اماکن و جاذبه‌هایی مانند بقایای دیوار برلین، دروازه براندنبورگ، ساختمان رایشتاگ، میدان پوتسدام و محله قدیمی برلین از هتل خارج می‌شویم. پس از پایان گشت، وقت آزاد در اختیارمان خواهد بود تا به انتخاب خود یا با استفاده از پیشنهادهای راهنما نقاط دیدنی بیشتری را ببینیم و با یکی از مدرن‌ترین و در عین حال سرسبزترین پایتخت های اروپا بهتر آشنا شویم.

روز هفتم:

امروز را کامل در اختیار داریم تا از دیدنی هایی که روز قبل موفق به دیدنشان نشدیم بازدید کنیم یا در یکی از برنامه‌های اختیاری که راهنما پیشنهاد می‌دهد شرکت کنیم. به علاقمندان به هنر توصیه می‌کنیم حتماً بازدید از موزه پرگامون را در برنامه امروز خود بگنجانند.

روز هشتم:

در آخرین روز اقامتمان در برلین نیز، زمان آزاد این فرصت را در اختیارمان می‌گذارد تا به تنهایی یا با بهره‌گیری از نظرات راهنما، تجربه سفرمان را کامل کرده یا ساعاتی را به بازارگردی در مراکز خرید معتبر و متنوع این شهر اختصاص دهیم.

روز نهم:

سرانجام هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! امروز از برلین رهسپار تهران می‌شویم. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، گذرنامه‌های خود را جهت ارائه به سفارت به راهنما تحویل داده و با همسفران خداحافظی می‌کنیم، هر چند می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

دیدگاه مسافران

4 دیدگاه
عالی خیلی خوب متوسط تقریبا ضعیف ضعیف

متن بررسی

متن پاسخ

مدارک مورد نیاز تور زوریخ و برلین

1. درصورت عدم صدور روادید از طرف سفارت مربوطه 10% مبلغ ریالی تور کسر و مابقی مسترد می گردد.

2. مسئولیت کنترل گذرنامه، از جهت هر گونه ممنوعیت خروج از کشور، به عهده مسافر می باشد.

3. مسافران موظف هستند در وقت تعیین شده جهت انگشت نگاری در سفارت مربوطه حضور داشته باشند.

4. اصل مدارک مسافرین تا زمان بازگشت از سفر نزد شرکت اسرا پرواز باقی می ماند و همچنین ارائه ضمانت بازگشت از سفر به مبلغ حداقل 500.000.000 ریال برای هر نفر به صورت ضمانتنامه بانکی یا چک رمزدار الزامی است که پس از بررسی در صورت نیاز به ضمانتنامه های بیشتر متعاقباً اعلام می‌گردد.

5. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمائید.