رزرو تور

نگاه کلی تور رم، فلورانس و ونیز


مقاصد:

رم 3 شب
فلورانس 2 شب
ونیز 2 شب

خدمات تور رم، فلورانس و ونیز

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفرهای فرودگاهی و زمینی
  • اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه
  • ویزای شنگن
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری به همراه تورلیدر فارسی زبان و راهنمای محلی

برنامه سفر تور رم، فلورانس و ونیز

این برنامه سفر مربوط به آخرین توری می‌شود که اجرا شده است، بنا به دلایل مختلف ممکن است برنامه سفر تغییر کند

روز اول: پرواز به سمت رم

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می شود. پس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می‌کنیم تا رهسپار رم شویم. پس از کنترل گذرنامه، ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان خواهیم رفت. در هتل، پس از استراحتی کوتاه، گرد هم می‌آییم تا به پیشنهاد راهنما از ساعات باقیمانده اولین روز سفرمان در رم لذت ببریم.

روز دوم: گشت شهری در رم

در  گشت چند ساعته‌ی امروز با جاذبه هایی چون کولوسئوم، روم باستان، چشمه عشاق، پله های اسپانیا و خیابان دل کورسو آشنا می‌شویم. بعد از ظهر امروز در اختیارمان است تا شام را در یکی از رستوران های شهر صرف کنیم یا در کنار رودخانه تیبر از آرامش شب لذت ببریم.

روز سوم: وقت آزاد و گشت اختیاری

در وقت آزاد امروز می‌توانیم از واتیکان بازدید کنیم، کوچک‌ترین و کم جمعیت‌ترین کشور دنیا که درون شهر رم واقع شده و کلیسای سن پیتر را در خود جای داده است. همچنین می‌توانیم ساعاتی را در معروف‌ترین خیابان‌های رم بگذرانیم.

روز چهارم: حرکت به سمت فلورانس (بازدید از پیزا)

امروز پس از تحویل اتاق‌ها به سمت فلورانس خواهیم رفت اما از فرصتی که سفر زمینی در اختیار ما گذاشته استفاده کرده و در میانه راه از برج کج پیزا بازدید می‌کنیم. پس از صرف ناهار، به سمت فلورانس ادامه مسیر خواهیم داد. در فلورانس و پس از تحویل اتاق‌ها، در گشتی کوتاه می‌توانیم از جاذبه‌های اطراف هتل بازدید نماییم.

روز پنجم: گشت شهری فلورانس

امروز در گشتی نیم روزه در فلورانس از جاذبه‌هایی مانند کلیسای سانتا ماریا، پل وه کیو و میدان سینیورا که نسخه‌ای کپی شده از مجسمه داوود در آن قرار دارد بازدید کنیم. در پایان گشت می‌توانیم خود را به طعم منحصر به فرد بستنی ایتالیایی مهمان کنیم یا به یکی از دو موزه معروف آکادمیا یا اوفیتزی سر بزنیم. لازم به ذکر است که این گشت نیز پیاده برگزار می‌شود، بنابراین پوشیدن کفش راحت توصیه می شود.

روز ششم: حرکت به سمت ونیز

امروز پس از تحویل اتاق‌ها و صرف صبحانه، راهی ونیز، شهر روی آب خواهیم شد. پس از رسیدن به ونیز، به منظور آشنایی بیشتر با این شهر، به همراه راهنما گشتی کوتاه در اطراف هتل خواهیم داشت.

روز هفتم: گشت شهری در ونیز

در گشت امروز از دیدنی‌هایی مانند میدان و کلیسای سن مارکو، گراند کانال و پل ریالتو دیدن می‌کنیم. باید توجه داشته باشیم که ساختار شهری جزیره اصلی ونیز امکان تردد با وسیله نقلیه‌ای جز قایق را نمی‌دهد، بنابراین گشت امروز پیاده برگزار خواهد شد؛ توصیه می‌شود برای گشت امروز کفش راحت به همراه داشته باشید. سپس می‌توانیم به هتل بازگردیم یا با بهره گیری از توضیحات راهنما از کوچه ها و آبراه‌های باریک این شهر بی نظیر سوار بر گوندولاهای ونیزی لذت ببریم.

روز هشتم: پرواز از ونیز به سمت تهران

سفر پر ماجرایمان امروز به پایان می‌رسد و از فرودگاه رم رهسپار فرودگاه امام خمینی تهران خواهیم شد. پس از عبور از  بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، گذرنامه‌های خود را جهت ارائه به سفارت به راهنما تحویل می‌دهیم و با همسفران خداحافظی می‌نمائیم، هر چند می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه‌ریزی کرده‌ایم. برای مشاهده سفر‌های دیگر، بر روی تور اروپا کلیک کنید.

دیدگاه مسافران

44 دیدگاه
عالی خیلی خوب متوسط تقریبا ضعیف ضعیف

متن بررسی

متن پاسخ

مدارک مورد نیاز تور رم، فلورانس و ونیز

کلیه مدارک نیاز به ترجمه رسمی به زبان انگلیسی دارند. (بدون نیاز به تائیدیه دادگستری و امور خارجه)

1) اصل گذرنامه با امضا به همراه گذرنامه‌­های قبلی

  • مدت اعتبار حداقل 3 ماه از تاریخ ورود و داشتن دو صفحه سفید روبه‌روی هم
  • ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی می باشد.    

2) 3 قطعه عکس 3.5 * 4.5 رنگی، تمام رخ با زمینه سفید، کاملاً از روبه‌رو، بدون لبخند، بدون عینک، گردی صورت کاملاً مشخص باشد، 70 تا 80 درصد عکس، چهره فرد باشد. حداکثر برای 6 ماه اخیر (عکس با گذرنامه و ویزاهای قبلی یکی نباشد.)

3) اصل و ترجمه شناسنامه

4) اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضا بانک فقط به زبان انگلیسی (زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر 7 روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد و سایز پرینت بانکی A4 باشد.)

  • حساب‌های جاری : کارکرد سه ماه اخیر به زبان انگلیسی
  • گواهی تمکن به زبان انگلیسی برای سپرده­‌های بانکی به همراه گردش سه ماهه سود به زبان انگلیسی همراه با مهر شعبه و امضا بانک
  • باید حداقل موجودی حساب یا سپرده برای هر نفر 100.000.000 تومان باشد.

5) اصل و ترجمه سند مالکیت

6) اصل و ترجمه مدارک شغلی:

الف) پزشکان: پروانه مطب یا حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی و آخرین فیش حقوق از محل کار، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی (معتبر برای سال جاری)

ب) وکلا: پروانه وکالت

ج) مشاغل دولتی: حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی (در صورت ارائه حکم سال قبل ارائه گواهی اشتغال به کار با ذکر عدم صدور حکم جدید از سازمان مربوطه الزامی می‌باشد)، و یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه)، سمت و نام فرد امضا کننده گواهی شغلی، فیش حقوقی آخر، سابقه بیمه تامین اجتماعی (حداقل 6ماهه)

د) بازنشسته­‌ها‌: حکم بازنشستگی، آخرین فیش حقوق

ه) مشاغل غیردولتی‌: قرارداد و گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر از شرکت مربوطه (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه)، سمت و نام فرد امضا کننده گواهی شغلی، به همراه فیش حقوقی آخر و سابقه بیمه تامین اجتماعی (حداقل 6ماهه)

و) در صورت خویش فرما بودن‌: جواز کسب / آخرین آگهی تغییرات مربوط به سمت های شغلی و تغییر آدرس شرکت/ آگهی تاسیس / کارت مباشرت (در صورت ارائه کارت مباشرت، ارائه جواز کسب اصلی الزامی است.)

  • در صورتی که آگهی تغییرات مربوط به بیش از سه سال اخیر باشد، ارائه آگهی تغییرات جدید و یا نامه از اداره ثبت مبنی بر ادامه فعالیت شرکت علیرغم عدم ثبت تغییرات الزامی است.

ز) معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه : اصل حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه)، سمت و نام فرد امضا کننده گواهی شغلی، به همراه فیش حقوقی آخر و سابقه بیمه تامین اجتماعی حداقل 6ماهه)

ح) دانش آموزان، دانشجویان: اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل

  • جهت دانش آموزانی که در سال تحصیلی قصد سفر دارند، علاوه بر نامه اشتغال به تحصیل، ارائه اصل و ترجمه رضایت­‌نامه کتبی از مدیریت مدرسه با ذکر تاریخ سفر الزامی می‌­باشد.

7) برای فرزندان زیر 18 سال که بدون همراهی والدین یا با یکی از آن‌ها سفر می کنند رضایت‌نامه محضری الزامی است. رضایت‌نامه محضری علاوه بر ترجمه رسمی نیاز به تائید دادگستری و امور خارجه دارد.

8) اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم­‌های خانه‌­دار

9) ارائه اصل سند طلاق برای مسافرین مطلقه که طلاق در شناسنامه آنها ثبت نشده الزامی می‌باشد.

  • تکمیل فرم مشخصات فردی به صورت کامل و دقیق
  • ارائه کارت واکسن مورد تایید کشور ایتالیا (فایزر، مدرنا، جانسون، آسترازنکا)
  • حضور کلیه مسافرین (به جز افراد زیر 12 سال)  جهت انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاری CKGS الزامی می‌­باشد.
  • اصل مدارک تا زمان بازگشت مسافر از سفر ، نزد آژانس باقی می‌ماند.
  • ضمانت­نامه بانکی حداقل به مبلغ 200,000,000 تومان به‌ازای هر فرد در وجه آژانس محل ثبت نام جهت تضمین بازگشت (حسن انجام تعهدات)
  • لازم بذکر است با توجه به مدارک ارائه شده و نظر سفارت ممکن است مدارک دیگری از مسافر در خواست گردد که تهیه و ارائه آنها جهت اخذ ویزا الزامی می‌باشد.