از
49,900,000 تومان +
3,790 یورو
رزرو تور

نگاه کلی تور فنلاند، سوئد، نروژ و دانمارک


مقاصد:

هلسینکی 4 شب
کشتی 1 شب
استکهلم 3 شب
اسلو 3 شب
کپنهاگ 3 شب

خدمات تور فنلاند، سوئد، نروژ و دانمارک

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفرهای فرودگاهی و زمینی
  • ترانسفرهای دریایی
  • اقامت در هتل‌های ۴ و ۵ ستاره با صبحانه
  • ویزای شنگن
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری به همراه تورلیدر فارسی زبان و راهنمای محلی طبق برنامه تور

برنامه سفر تور فنلاند، سوئد، نروژ و دانمارک

این برنامه سفر مربوط به آخرین توری می‌شود که اجرا شده است، بنا به دلایل مختلف ممکن است برنامه سفر تغییر کند

روز اول:

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می‌شود. پس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می‌کنیم و پس از آن به سمت هلسینکی رهسپار می‌شویم. پس از کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می‌شویم. در هتل، پس از دریافت کلید اتاق‌ها از راهنما و استراحتی کوتاه، گرد هم می‌آییم تا به پیشنهاد راهنما از ساعات باقیمانده اولین روز سفرمان به این شهر لذت ببریم.

روز دوم:

روز دوم سفر با گشتی نیم روزه در هلسینکی، پایتخت و بزرگترین شهر کشور فنلاند، آغاز می‌شود. در این گشت چند ساعته از دیدنی هایی مانند کاخ ریاست جمهوری، ساختمان شهرداری، ساختمان پارلمان و ساختمان اپرا بازدید می کنیم. پس از پایان گشت می‌توانید با اتوبوس به هتل بازگردید یا وقت بیشتری را در شهر بگذرانید. همچنین پیشنهاد می‌شود که برنامه امروز عصر خود را حتما آزاد بگذارید زیرا راهنما به مناسبت خاطره انگیزتر شدن این سفر برای شما برنامه ویژه‌ای تدارک دیده است.

روز سوم:

امروز را کامل در اختیار داریم تا یکی از برنامه‌های اختیاری که راهنما پیشنهاد می‌دهد را انتخاب کنیم. معمولاً برنامه بازدید یک روزه از شهر تالین، پایتخت استونی یا موزه سوراساری، جهت آشنایی بیشتر با طبیعت زیبا، فرهنگ و آداب و رسوم فنلاند پیشنهاد می‌شود. لازم به ذکر است که برنامه‌های پیشنهادی راهنما، جزو برنامه ثابت تور نبوده و تعیین امکان‌پذیری و هزینه اجرای آن‌ها، بر عهده راهنما خواهد بود.

روز چهارم:

امروز را نیز مانند روز گذشته وقت آزاد خواهیم داشت تا از جاذبه‌هایی که روزهای قبل موفق به بازدیدشان نشدیم، دیدن کنیم و به پیشنهاد راهنما، از جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی منحصر به فرد این شهر دیدن کنیم.

روز پنجم:

روز ترک فنلاند فرا رسید! امروز پس از تحویل دادن اتاق‌ها، به مقصد بندر کاتایانوکا برای سوار شدن به کشتی حرکت می‌کنیم تا حداقل یک ساعت قبل از حرکت کشتی در بندر حضور داشته باشیم. صبح فردا وارد بندر استکهلم می‌شود. بی‌تردید تماشای منظره غروب دیر هنگام آفتاب بر فراز عرشه کشتی تفریحی، تجربه‌ای منحصر به فرد خواهد بود که لذت این سفر را دوچندان می کند.

روز ششم:

پس از ورود به بندر و پیاده شدن از کشتی به هتل منتقل می‌شویم و در هتل پس از تحویل گرفتن اتاق‌ها و کمی استراحت، با بهره‌گیری از توضیحات راهنما، زمان داریم تا در اولین روز ورودمان به استکهلم با بزرگ‌ترین و پرجمعیت ترین شهر کشور سوئد بیشتر آشنا شویم.

روز هفتم:

صبح امروز با همراهی راهنمای محلی، جهت گشتی چند ساعته از هتل حرکت می‌کنیم. در این گشت از جاذبه‌هایی همچون محله قدیمی شهر، ساختمان شهرداری، قصر سلطنتی و ساختمان پارلمان دیدن می‌کنیم. در پایان گشت به روال شهر قبل می‌توانیم به هتل بازگردیم یا ساعات بیشتری را در شهر بگذرانیم.

روز هشتم:

در سومین روز اقامتمان در استکهلم، وقت آزاد در اختیار داریم تا از میان برنامه‌های پیشنهادی مانند بازدید از قصر دروتنینگهلم که در حال حاضر اقامتگاه خاندان سلطنتی سوئد است یا گشت مجمع الجزایر با کشتی، یکی را انتخاب کنیم.

روز نهم:

صبح امروز با استکهلم نیز وداع کرده تا در سفری زمینی با اتوبوس اختصاصی‌مان، قدم در مسیری در دل طبیعت زیبا و سرسبز اسکاندیناوی بگذاریم که ما را به اسلو، پایتخت و پرجمعیت ترین شهر کشور نروژ می‌رساند.

روز دهم:

دومین روز ورودمان به اسلو، با گشتی نیم روز همراه خواهد بود. دیدنی‌های امروز شامل ساختمان شهرداری اسلو، خیابان کارل یوهان، پارک فروگنر و ساختمان پارلمان نروژ اسـت. در پایـان روز وقـت آزاد، زمـان بیشـتری برای شناخت جاذبه‌های یکی از بزرگترین مراکز تجارت دریایی اروپا در اختیارمان خواهد گذاشت.

روز یازدهم:

برای امروز نیز وقت آزاد در نظر گرفته شده تا با کمک راهنما نقاط نادیده بیشتری را ببینیم یا یکی از برنامه‌های اختیاری مانند تور یک روزه به آبدره‌های اسلو یا قلعه آکرشوس را انتخاب کنیم.

روز دوازدهم:

به روزهای پایانی تور نزدیک می‌شویم! امروز صبح مجددا قلمرو وایکینگ‌های افسانه‌ای را در می‌نوردیم و به سمت پایتخت دانمارک حرکت خواهیم کرد. در کپنهاگ بعد از ورود به هتل و کمی استراحت، فرصتی در اختیار داریم تا با زیبایی‌های این شهر بیشتر آشنا شویم.

روز سیزدهم:

صبح امروز خود را برای گشتی نیم روز در کپنهاگ، یکی از برترین شهرهای دنیا از نظر استاندارد زندگی، آماده خواهیم کرد. در گشت امروز از مجسمه پری دریایی کوچک، قصر سلطنتی و بازار قدیمی ماهی‌فروشان دیدن می کنیم. در پایان گشت می‌توانیم به هتل بازگردیم یا با استفاده از توضیحات راهنما از سایر جاذبه‌های این شهر استفاده کنیم.

روز چهاردهم:

صبح امروز را کامل در اختیار داریم تا به تنهایی یا با سایر همسفران و راهنما از آخرین روز سفرمان در منطقه اسکاندیناوی لذت ببریم. برای دوستدارن هنر، بازدید از موزه توروالدسن توصیه می شود. بازدید از پارک تفریحی تیوولی نیز می‌تواند گزینه وسوسه‌کننده دیگری باشد.

روز پانزدهم:

هنگام بازگشت به خانه فرارسید! پس از تحویل اتاق ها در زمان مقرر، به سمت فرودگاه کپنهاگ حرکت می‌کنیم تا به موقع در فرودگاه حاضر باشیم و به مقصد تهران پرواز خواهیم کرد. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، گذرنامه‌های خود را جهت ارائه به سفارت به راهنما تحویل می‌دهیم و با همسفران خداحافظی می‌نماییم هر چند می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود، زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

دیدگاه مسافران

57 دیدگاه
عالی خیلی خوب متوسط تقریبا ضعیف ضعیف

متن بررسی

متن پاسخ

تاریخ‌های اجرا تور فنلاند، سوئد، نروژ و دانمارک

تاریخ شروع
تاریخ پایان
هتل
ایرلاین
قیمت
تاریخ شروع:
  • پنج شنبه
  • ۱۴۰۳/۵/۱۱
تاریخ پایان:
  • پنج شنبه
  • ۱۴۰۳/۵/۲۵
15 روز
نام شهر
نام هتل
درجه هتل
  • هر نفر در اتاق ۲ تخته
  • 49,900,000 تومان + 3,790 یورو
  • هر نفر در اتاق ۱ تخته
  • 49,900,000 تومان + 5,390 یورو
  • کودک ۱۱-۴ سال با تخت
  • 45,900,000 تومان + 2,890 یورو
  • کودک ۴-۲ سال بدون تخت
  • 45,900,000 تومان + 1,890 یورو
  • کودک زیر دو سال
  • 190 یورو
هر نفر در اتاق ۲ تخته
هر نفر در اتاق ۱ تخته
کودک ۱۱-۴ سال با تخت
کودک ۴-۲ سال بدون تخت
کودک زیر دو سال
49,900,000 تومان + 3,790 یورو
49,900,000 تومان + 5,390 یورو
45,900,000 تومان + 2,890 یورو
45,900,000 تومان + 1,890 یورو
190 یورو
نام شهر
نام هتل
درجه هتل
تاریخ شروع:
  • پنج شنبه
  • ۱۴۰۳/۵/۲۵
تاریخ پایان:
  • پنج شنبه
  • ۱۴۰۳/۶/۸
15 روز
نام شهر
نام هتل
درجه هتل
  • هر نفر در اتاق ۲ تخته
  • 49,900,000 تومان + 3,790 یورو
  • هر نفر در اتاق ۱ تخته
  • 49,900,000 تومان + 5,390 یورو
  • کودک ۱۱-۴ سال با تخت
  • 45,900,000 تومان + 2,890 یورو
  • کودک ۴-۲ سال بدون تخت
  • 45,900,000 تومان + 1,890 یورو
  • کودک زیر دو سال
  • 190 یورو
هر نفر در اتاق ۲ تخته
هر نفر در اتاق ۱ تخته
کودک ۱۱-۴ سال با تخت
کودک ۴-۲ سال بدون تخت
کودک زیر دو سال
49,900,000 تومان + 3,790 یورو
49,900,000 تومان + 5,390 یورو
45,900,000 تومان + 2,890 یورو
45,900,000 تومان + 1,890 یورو
190 یورو
نام شهر
نام هتل
درجه هتل

مدارک مورد نیاز تور فنلاند، سوئد، نروژ و دانمارک

کلیه مدارک نیاز به ترجمه رسمی به زبان انگلیسی دارند. (بدون نیاز به تائیدیه دادگستری و امور خارجه)

1) اصل گذرنامه با امضاء، به همراه گذرنامه‌های قبلی

الف) مدت اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ ورود و داشتن دو صفحه سفید روبروی هم

ب) ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی است.

3) 2 قطعه عکس 3.5 * 4.5 رنگی، تمام رخ با زمینه سفید، کاملاً از روبرو، بدون لبخند، بدون عینک، گردی صورت کاملاً مشخص باشد، حداکثر برای 6 ماه اخیر (عکس با گذرنامه و ویزاهای قبلی یکی نباشد.) (عکس رتوش شده مورد قبول نمی باشد.)

3) اصل و ترجمه شناسنامه

4) اصل گردش حساب بانکی 3 ماهه با مهر و امضاء بانک فقط به زبان انگلیسی، مطابق با مانده گواهی تمکن.

*زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر 7 روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد و سایز پرینت بانکی A4 باشد.)

الف) گواهی تمکن به زبان انگلیسی برای سپرده¬های بانکی به همراه گردش سه ماهه سود به زبان انگلیسی از طرف بانک، همراه با مهر شعبه و امضاء بانک (ارائه گواهی تمکن برای حساب گردش سود نیز الزامی است.)

* نرخ معادل مانده حساب ها در تمکن یورو باشد.

* باید حداقل موجودی حساب یا سپرده برای هر نفر 1,000,000,000 ريال باشد.

(5 اصل و ترجمه سند مالکیت

6) اصل و ترجمه مدارک شغلی

الف) پزشکان: پروانه مطب یا حکم کارگزینی از به همراه نامه مرخصی و سه فیش آخر حقوق، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی معتبر برای سال جاری، سابقه بیمه تامین اجتماعی

ب) وکلا: پروانه وکالت

ج) مشاغل دولتی: حکم کارگزینی، یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی، و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر و سه فیش آخر حقوق، سابقه بیمه

د) بازنشسته‌ها: آخرین حکم بازنشستگی، سه فیش آخر حقوق

ه) مشاغل غیردولتی: گواهی اشتغال به کار روی سربرگ رسمی شرکت دارای مهر و امضا، با ذکر نام متقاضی، اطلاعات تماس با کارفرما، مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر از شرکت مربوطه به همراه سه فیش آخر حقوق، سابقه بیمه تامین اجتماعی

و) در صورت خویش فرما بودن : جواز کسب / آگهی تاسیس، آخرین آگهی تغییرات مربوط به سمت‌های شغلی و تغییر آدرس شرکت/ کارت مباشرت (در صورت ارائه کارت مباشرت، ارائه جواز کسب اصلی الزامی است.) / سابقه بیمه تامین اجتماعی

ز) معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه: اصل حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر به همراه سه فیش آخر حقوق و سابقه بیمه

ح) دانش آموزان، دانشجویان: اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل (تایید ثبت نام در ترم و یا سال تحصیلی بعد(

* جهت دانش آموزانی که در سال تحصیلی قصد سفر دارند، علاوه بر نامه اشتغال به تحصیل، ارائه اصل و ترجمه رضایت‌نامه کتبی از مدیریت مدرسه با ذکر تاریخ سفر الزامی می باشد.

7) برای فرزندان زیر 18 سال که بدون همراهی یکی از والدین سفر می کنند رضایتنامه محضری الزامی است و نیاز به ترجمه رسمی به زبان انگلیسی دارد و همچنین افراد تک قیوم بایستی گواهی قیومیت رسمی ارائه دهند.

8) اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم‌های خانه‌دار

*تکمیل فرم مشخصات فردی به صورت کامل و دقیق

* اصل مدارک تا زمان بازگشت مسافر از سفر، نزد آژانس باقی می‌ماند.

* چک رمزدار یا ضمانت‌نامه بانکی حداقل به مبلغ 4،000،000،000 ریال در وجه آژانس محل ثبت نام جهت ضمانت حسن اجرای تعهدات که پس از بررسی مدارک در صورت نیاز به ضمانت‌های بیشتر متعاقباً اعلام می‌گردد.

لازم بذکر است با توجه به مدارک ارائه شده و نظر سفارت ممکن است مدارک دیگری از مسافر در خواست گردد که تهیه و ارائه آنها جهت اخذ ویزا الزامی می‌باشد.