رزرو تور

نگاه کلی تور نمایشگاه صنایع دارویی CPHI 2022


مقاصد:

پاریس 4 شب
فرانکفورت 4 شب

خدمات تور نمایشگاه صنایع دارویی CPHI 2022

  • بلیط رفت و برگشت هواپیمایی ترکیش
  • اخذ ویزای شینگن از کشور فرانسه
  • بیمه مسافرتی
  • اقامت در هتل های ۴ ستاره همراه با صبحانه
  • بلیط ورودی نمایشگاه
  • ترانسفر زمینی بین شهر‌های پاریس و فرانکفورت
  • همراهی راهنما از تهران
  • برگزاری ۲ نوبت گشت تفریحی در پاریس
  • برگزاری ۲ نوبت ترانسفر نمایشگاهی

برنامه سفر تور نمایشگاه صنایع دارویی CPHI 2022

این برنامه سفر مربوط به آخرین توری می‌شود که اجرا شده است، بنا به دلایل مختلف ممکن است برنامه سفر تغییر کند

روز اول:

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می‌شود. پس از گردهم آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می‌کنیم. پس از رسیدن به فرودگاه مقصد و کنترل گذرنامه و ویزا، به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می‌شویم. در هتل پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه، اولین بعد از ظهر ورودمان به پاریس را با استفاده از توضیحات راهنما به گشتی کوتاه جهت آشنایی با عروس شهرهای اروپا خواهیم گذراند.

روز دوم:

امروز با پاریس، یکی از دیدنی‌ترین شهرهای جهان و پایتخت کشور فرانسه، در گشتی نیم روز آشنا خواهیم شد. در گشت امروز به قصد دیدن اماکنی مانند کلیسای نوتردام، خیابان ریوولی، بلوار سن ژرمن و کلیسای ساکره کور از هتل خارج می‌شویم؛ در پایان گشت، بعد از ظهر را در اختیار داریم تا نوشیدن قهوه فرانسه را در یکی از کافه‌های تپه مونت مارتر تجربه کنیم.

روز سوم:

روز سوم اقامتمان در پاریس با گشتی دیگر در این شهر باشکوه آغاز می‌شود. در گشت امروز به بازدید از خیابان شانزه لیزه، برج ایفل، دروازه پیروزی و میدان کنکورد خواهیم پرداخت. در پایان گشت می‌توانیم به هتل بازگردیم یا با استفاده از پیشنهادات راهنما ساعات بیشتری را از جاذبه‌های شهر نور و هنر لذت ببریم.

روز چهارم:

امروز نیز با وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم مجذوب لبخند اسرارآمیز مونا لیزا در موزه معروف لوور بشویم یا از آرامگاه صادق هدایت و سایر بزرگان هنر و ادبیات جهان در قبرستان پرلاشز بازدید کنیم. می‌توانیم وقت خود را در اختیار راهنما قرار داده تا با برنامه‌ای پیشنهادی مانند گشتی یک روزه در پارک تفریحی دیزنی لند، گوشه‌هایی دیگری از این شهر زیبا را به ما بنمایاند.

روز پنجم:

امروز از پاریس زیبا خداحافظی می‌کنیم و زمینی رهسپار فرانکفورت خواهیم شد. بعد از ظهر به فرانکفورت خواهیم رسید و می‌توانیم به همراه راهنما گشتی کوتاه در اطراف هتل داشته باشیم.

روز ششم:

بازدید از نمایشگاه صنایع دارویی برنامه‌ی اصلی امروز خواهد بود که به همراه راهنما اجرا خواهد شد.

روز هفتم:

امروز نیز به بازدید از نمایشگاه خواهیم پرداخت تا تمام زوایای نمایشگاه را دیده باشیم.

روز هشتم:

صبح امروز با گشتی نیم روز جهت آشنایی بیشتر با فرانکفورت، زادگاه یوهان ولفگانگ گوته، نویسنده و ادیب شهیر آلمان آغاز می‌شود. در گشت امروز علاوه بر خانه گوته و آسمان خراش ماین، به دیدار عمارت رومر، کلیسای جامع فرانکفورت، کلیسای سن پل نیز می‌رویم و پس از پایان گشت می‌توانیم همچون روزهای گذشته به هتل بازگردیم یا به قصد خرید سری به بهترین مراکز خرید فرانکفورت بزنیم و یا از سایر دیدنی‌های شهر لذت ببریم.

روز نهم:

امروز به فرودگاه فرانکفورت می‌رویم تا برای پرواز به سمت فرودگاه امام خمینی آماده شویم. به محض رسیدن به تهران و پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، گذرنامه‌های خود را جهت ارائه به سفارت به راهنما تحویل می‌دهیم و با همسفران خداحافظی می‌کنیم. هر چند می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود، زیرا همراه با سایر اعضای گروه برای سفر بعدی با ایوار برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

دیدگاه مسافران

5 دیدگاه
عالی خیلی خوب متوسط تقریبا ضعیف ضعیف

متن بررسی

متن پاسخ

مدارک مورد نیاز تور نمایشگاه صنایع دارویی CPHI 2022

1. درصورت عدم صدور روادید از طرف سفارت مربوطه  هزینه ورودی سفارت و هزینه های مربوط به ترجمه از مبالغ پرداختی کسر و مابقی مسترد می گردد.

2. مسئولیت کنترل گذرنامه، از جهت هر گونه ممنوعیت خروج از کشور، به عهده مسافر می باشد.

3. مسافران موظف هستند در وقت تعیین شده جهت انگشت نگاری در سفارت مربوطه حضور داشته باشند.

4. اصل مدارک مسافرین تا زمان بازگشت از سفر نزد شرکت اسراپرواز باقی می ماند.

5. ارائه ضمانت بازگشت از سفر به مبلغ حداقل 200.000.000 تومان برای هر نفر به صورت ضمانتنامه بانکی یا چک رمزدار ضروری است که پس از بررسی مدارک در صورت نیاز به ضمانتنامه های بیشتر متعاقبا اعلام می گردد.