از
49,900,000 تومان +
1,290 یورو
رزرو تور

نگاه کلی تور جمهوری چک


مقاصد:

پراگ 3 شب
کارلووی واری 2 شب

خدمات تور جمهوری چک

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفرهای فرودگاهی و بین شهری
  • اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه
  • ویزای شنگن
  • بیمه مسافرتی
  • همراهی راهنمای فارسی زبان از تهران
  • گشت شهری به همراه راهنمای محلی
  • خدمات CIP در فرودگاه مبدا

برنامه سفر تور جمهوری چک

این برنامه سفر مربوط به آخرین توری می‌شود که اجرا شده است، بنا به دلایل مختلف ممکن است برنامه سفر تغییر کند

روز اول: پرواز به سمت پراگ

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز میشود. ملاقات ما با سایر اعضای گروه و راهنما جهت انجام هماهنگی های لازم در سالن پروازهای خروجی فرودگاه امام خمینی، مقابل کانتر هواپیمایی خواهد بود تـا پـس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگـری مـدارک، بـار خـود را تحویـل داده و کارت پـرواز را دریافت نماییم. پس از کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می شویم. در هتل، پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه، در لابی گرد هم می‌آییم تا به پیشنهاد راهنما از ساعات باقیمانده اولین روز اقامتمان در این شهر زیبای اروپای شرقی لذت ببریم.

روز دوم: گشت شهری پراگ و بازدید از قلعه پراگ

اولین روز اقامتمان در پراگ با گشتی نیم روز در پایتخت و بزرگترین شهر کشور جمهوری چک آغاز می شود. برنامه گشت امروز ما با همراهی راهنمای محلی آغاز می شود. برنامه امروز ما شامل بازدید از محلۀ قدیمی شهر، ساعت نجومی، پل چارلز و کلیسای سن ویتوس و قلعه ی تاریخی پراگ که ورودیه ی آن از پیش رزرو شده است. پراگ شهری است تاریخی که بافت قدیمی آن از میان کوچه های باریک با سراشیبی ها و پستی و بلندی های فراوان می‌گذرد، بنابراین بخش عمده گشت به صورت پیاده انجام خواهد شد و به همین دلیل، پوشیدن کفش مناسب و راحت توصیه می شود. زمان آزاد در اختیار داریم تا از دومین روز اقامتمان در پایتخت زیبای جمهوری چک بیشترین استفاده را ببریم. همچنین میتوانیم بعد از ظهر را به بازدید از موزه کافکا اختصاص دهیم.

روز سوم: روز آزاد و گشت اختیاری

زمان آزاد در اختیار داریم تا از اقامتمان در پایتخت زیبای جمهوری چک بیشترین استفاده را ببریم. لازم به ذکر است که برنامه‌های پیشنهادی راهنما، جزو برنامه ثابت تور نبوده و تعیین امکان پذیری و برآورد هزینه اجرای آن‌ها، بر عهده راهنما خواهد بود.

روز چهارم: حرکت به سمت کارلووی واری

اقامتمـان در پـراگ بـا شـکوه نیـز بـه پایـان رسـید. امـروز صبـح هتـل را بـه مقصــد کارلووی واری تــرک خواهیــم. کارلووی واری که در قسمت غربی جمهوری چک قرار گرفته است، به دلیل داشتن چشمه های درمانی آبگرم و بنا هایی با سبک معماری رنسانسی یکی از زیباترین شهرهای جمهوری چک بشمار می‌رود. بعـد از ورود بـه کارلووی واری و تحویـل گرفتـن اتاقهـا در هتـل و کمـی اسـتراحت می‌توانیـم بـا همراهـی راهنمـا یـا بـه تنهایـی در ایـن شـهر کهـن قدمی بزنیم.

روز پنجم: روز آزاد و گشت اختیاری

پنجمین روز ســفر را بــا گشــتی نیــم روز در کارلووی واری ، دومین شهر پر بازدید جمهوری چک آغـــاز میکنیـــم. طبـــق برنامـــه بــا همراهــی راهنمــای محلـــی جهـــت بازدیـــد مـکان هـای دیدنـی ایـن شـهر زیبـا از هتـــل خـــارج مـیشــویم و پــس از پایــان گشــت مــی توانیــم انتخــاب کنیــم کــه بــه هتـل بازگردیـم یـا وقـت بیشـتری را در ایـن شـهر زیبـا بگذرانیـم و در خیابان هایی قـــدم بزنیـــم کـــه معمــاری شــگفت انگیــز بناهایــش بــه زیبایــی ایــن شــهر افــزوده اســت .

روز ششم: پرواز به سمت تهران

هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! امروز پس از تحویل دادن اتاق‌ها در ساعت مقرر، هتل را به سمت فرودگاه پراگ ترک میکنیم تا حداقل چهار ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشیم. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار با همسفران خداحافظی  می کنیم، هر چند میدانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه ریزی کرده ایم.

دیدگاه مسافران

1 دیدگاه
عالی خیلی خوب متوسط تقریبا ضعیف ضعیف

متن بررسی

متن پاسخ

تاریخ‌های اجرا تور جمهوری چک

تاریخ شروع
تاریخ پایان
هتل
ایرلاین
قیمت
تاریخ شروع:
  • شنبه
  • ۱۴۰۳/۵/۲۷
تاریخ پایان:
  • پنج شنبه
  • ۱۴۰۳/۶/۱
6 روز
نام شهر
نام هتل
درجه هتل
  • هر نفر در اتاق ۲ تخته
  • 49,900,000 تومان + 1,290 یورو
  • هر نفر در اتاق ۱ تخته
  • 49,900,000 تومان + 1,690 یورو
  • کودک ۱۱-۴ سال با تخت
  • 45,900,000 تومان + 990 یورو
  • کودک ۴-۲ سال بدون تخت
  • 45,900,000 تومان + 590 یورو
  • کودک زیر دو سال
  • 90 یورو
هر نفر در اتاق ۲ تخته
هر نفر در اتاق ۱ تخته
کودک ۱۱-۴ سال با تخت
کودک ۴-۲ سال بدون تخت
کودک زیر دو سال
49,900,000 تومان + 1,290 یورو
49,900,000 تومان + 1,690 یورو
45,900,000 تومان + 990 یورو
45,900,000 تومان + 590 یورو
90 یورو
نام شهر
نام هتل
درجه هتل

مدارک مورد نیاز تور جمهوری چک

* کلیه مدارک نیاز به ترجمه رسمی به زبان انگلیسی دارند. (بدون نیاز به تائیدیه دادگستری و امور خارجه)

* ارائه اصل تمامی مدارک به سفارت الزامی می باشد.

1) اصل گذرنامه با امضاء، به همراه گذرنامه‌های قبلی

الف) مدت اعتبار حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود و داشتن دو صفحه سفید روبروی هم

ب) ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی است.

2) 3 قطعه عکس 4.5*3.5 رنگی، تمام رخ با زمینه روشن، کاملاً از روبرو، بدون لبخند، بدون عینک، گردی صورت کاملاً مشخص باشد و 70 تا 80 درصد عکس، چهره فرد باشد. حداکثر برای ۶ ماه اخیر (عکس با گذرنامه و ویزاهای قبلی یکی نباشد.)

3) اصل و ترجمه شناسنامه

۴) اصل گردش حساب بانکی 3 ماهه با مهر و امضاء بانک فقط به زبان انگلیسی، مطابق با مانده گواهی تمکن.

*زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر 7 روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد و سایز پرینت بانکی A4 باشد.)

الف) گواهی تمکن به زبان انگلیسی برای سپرده‌های بانکی به همراه گردش سه ماهه سود به زبان انگلیسی از طرف بانک، همراه با مهر شعبه و امضاء بانک (ارائه گواهی تمکن برای حساب گردش سود نیز الزامی است.)

* نرخ معادل مانده حساب ها در تمکن یورو باشد.

* باید حداقل موجودی حساب یا سپرده برای هر نفر 100 میلیون تومان باشد.

۵) اصل و ترجمه سند مالکیت

۶) اصل و ترجمه مدارک شغلی :

الف) پزشکان : پروانه مطب یا حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی و سه فیش آخر حقوق از محل کار، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی (معتبر برای سال جاری) و سابقه بیمه / برای پزشکان صاحب مطب سوابق بیمه پرسنل ارائه شود.

ب) وکلا : پروانه وکالت، سابقه بیمه شخصی و پرسنل

ج) مشاغل دولتی : حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی، یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه) و سه فیش آخر حقوق و سابقه بیمه

د) بازنشسته‌ها : آخرین حکم بازنشستگی، سه فیش آخر حقوق

ه) مشاغل غیردولتی : گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر از شرکت مربوطه (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه) به همراه سه فیش آخر حقوق و سابقه بیمه

و) در صورت خویش فرما بودن : جواز کسب / آخرین آگهی تغییرات مربوط به سمت‌های شغلی و تغییر آدرس شرکت / آگهی تاسیس / کارت مباشرت (در صورت ارائه کارت مباشرت، ارائه جواز کسب اصلی الزامی است.) و سابقه بیمه شخصی و پرسنل

* ارائه لیست بیمه پرسنل بصورت کلی الزامی می باشد.

* برای افرادی که در روزنامه رسمی سمت دارند ارائه گواهی اشتغال به کار در سربرگ با ذکر سمت و میزان درآمد الزامی می باشد.

ز) معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه : اصل حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی یا گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه) به همراه سه فیش آخر حقوق و سابقه بیمه

ح) دانش آموزان، دانشجویان : اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل

7) برای فرزندان زیر 18 سال که بدون همراهی والدین یا با یکی از آن‌ها سفر می کنند رضایتنامه محضری الزامی است و نیاز به ترجمه به زبان انگلیسی دارد.

8) اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم های خانه دار

* برای خانم های خانه داری که به تنهایی سفر میکنند و مدارک شغلی و مالی همسر را ارائه میدهند تهیه نامه محضری مبنی بر اینکه همسر تمامی هزینه های سفر را تقبل میکند الزامی است.

* تکمیل فرم مشخصات فردی به صورت کامل و دقیق

* حضور کلیه مسافرین (به جز افراد زیر 12 سال) جهت انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاری VFS الزامی می‌­باشد.

* اصل مدارک تا زمان بازگشت مسافر از سفر ، نزد آژانس باقی می ماند.

* چک رمزدار یا ضمانتنامه بانکی حداقل به مبلغ 700 میلیون تومان در وجه آژانس محل ثبت نام جهت ضمانت حسن اجرای تعهدات که پس از بررسی مدارک در صورت نیاز به ضمانت های بیشتر متعاقباً اعلام می گردد.

لازم بذکر است با توجه به مدارک ارائه شده و نظر سفارت ممکن است مدارک دیگری از مسافر در خواست گردد که تهیه و ارائه آنها جهت اخذ ویزا الزامی می‌باشد.