از
99,900,000 تومان +
2,190 دلار
رزرو تور

نگاه کلی تور کوبا و ترکیه


مقاصد:

هاوانا 2 شب
ترینیداد 2 شب
وارادرو 4 شب
هاوانا 1 شب
استانبول 3 شب

خدمات تور کوبا و ترکیه

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفرهای فرودگاهی و زمینی
  • اقامت در هتل ۵ ستاره با صبحانه
  • ویزای کوبا
  • بیمه مسافرتی
  • همراهی راهنمای فارسی زبان از تهران
  • گشت شهری به همراه اهنمای محلی
  • خدمات CIP در فرودگاه مبدا

برنامه سفر تور کوبا و ترکیه

این برنامه سفر مربوط به آخرین توری می‌شود که اجرا شده است، بنا به دلایل مختلف ممکن است برنامه سفر تغییر کند

روز اول: پرواز به سمت هاوانا

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می شود. پس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، بار خود را تحویل داده و کارت پرواز را دریافت می نماییم. پس از کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می شویم و پس از تحویل گرفتن اتاق‌ها در ساعت مقرر فرصت داریم تا با این شهر زیبا کمی آشنا شویم.

روز دوم: گشت شهری در هاوانا

امــروز در اولیــن گشــتمان بــه همــراه راهنمــای محلــی بــه بازدیــد از هاوانــا پایتخـت کشـور کوبـا خواهیـم پرداخـت. در ایـن گشـــت از بافـت قدیمـی شـهر و خیابـان هـای سـنگ فـرش شـده آن کـه از جاذبـه هـای ثبـت شـده در میــراث جهانــی یونســکو اســت، میدان انقلاب، میدان قدیس فرانسیسکو، خیابان میرا مار، نمای عیسی مسیح، بافت قدیمی شهر، خانه شکلات و میدان کلیسای جامع و... بازدید نماییم. همچنیـن ایـن فرصت را داریـم تا از خودروهای کلاسیک و رنگارنـگ آمریکایـی دیـدن کنیـم کـه ماننـد مـوزه ای متحـرک در سـطح شـهر هسـتند.

روز سوم: حرکت به سمت ترینیداد

وقت آن رسیده است که هاوانا را ترک کرده و به سوی مقصد بعدی سفر خود یعنی ترینیداد راهی شویم اما از فرصتی که این سفر زمینی ایجاد کرده استفاده می کنیم و قبل از رسیدن به ترینیداد، در بین راه به سینفوئگوس (Cienfuegos) به معنای صد آتش، شهری با سبکی کاملاً اروپایی می‌رویم. زمانی را به گشت و گذار در این شهر و قدم زدن در اطراف بندر آن اختصاص داده و پس از رسیدن به شهر دوم سفر و تحویل گرفتن اتاق ها، به همراه راهنمای خود با گوشه و کنار هتل محل اقامتمان آشنا می شویم.

روز چهارم: گشت شهری ترینیداد

امروز در گشتی نیم روز با شهر ترینیداد بیشتر آشنا خواهیم شد. شهر سفال و سفالگری که به لطف این هنر قدیمی و سنتی و خاک رس بسیار غنی اش، در یونسکو نیز ثبت جهانی شده است. گشت امروز ما شامل بازدید از میدان اصلی، کلیسای جامع، قــدم زدن در کوچـه هـای بـی همتـای تاریخـی و توقــف و اســتراحت در کانچانچــارا بــرای دیــدن اجـرای زنـده هنرمنـدان کوبایـی اسـت.

روز پنجم: حرکت به سمت وارادو و گشت سانتاکلارا

امروز ترینیداد را به سمت مقصد بعدی سفرمان یعنی وارادرو ترک خواهیم کرد اما در بین راه از شهر سانتا کلارا مدفن «ارنستو‌چه‌گوارا» و شهر انقلابی کوبا بازدید خواهیم کرد و در خلال این گشت از موزه چه‌گوارا و قطاری که او از ریل خارج کرد و ورودیه‌های آن از قبل برای ما تهیه شده است دیدن می‌کنیم. پس از پایان گشت مسیر خود را به سمت وارادرو ادامه خواهیم داد.

روز ششم: گشت شهری در وارادو

در وقت آزاد امروز این فرصت را داریم تا از سایر جاذبه‌های وارادرو که تا کنون موفق به دیدن آنها نشده‌ایم بازدید کنیم.

روز هفتم: روز آزاد و گشت در وارادرو

امروز در گشتی تمام روز به جزیره مرغان دریایی خواهیم رفت و این فرصت را خواهیم داشت تا از ساحلی زیبا با شن‌های سفید و درختان نخل چشم‌نواز آن دیدن کنیم. در حین این گشت این فرصت را خواهیم داشت تا دیداری نزدیک با دلفین‌ها را تجربه کنیم و پس از صرف ناهار به هتل محل اقامتمان برگردیم.

روز هشتم: روز آزاد و گشت در وارادرو

امروز نیز این فرصت را داریم تا با استفاده از امکانات رفاهی هتل لحظاتی شاد و هیجان انگیز را تجربه کنیم و یا به قدم زدن در ساحل چشم نواز وارادرو بپردازیم.

روز نهم: حرکت به سمت هاوانا

امــروز وارادرو را بــه ســمت هاوانــا تــرک کــرده اما در بین راه به خانه ارنست همینگوی نویسنده معروف فقید آمریکایی در دهکده کوخیمار می رویم. خانه ای که در آن رمان معروف پیرمرد و دریا نوشته شده است و دیدنی هایی چون تصاویر همینگوی و فیدل کاسترو، قایق معروف همینگوی و شکارهای صید شده اش در آفریقا در این خانه قابل رویت است.

روز دهم: حرکت به سمت استانبول

امروز هاوانا را به سمت آخرین مقصد سفرمان یعنی استانبول ترک خواهیم کرد. بدین منظور در زمان مقرر هتل را ترک کرده و طبق اطلاعات زیر به سمت استانبول پرواز خواهیم کرد. پس از رسیدن به فرودگاه استانبول به هتل محل اقامتمان منتقل می‌شویم و پس از تحویل گرفتن اتاق‌ها و کمی استراحت این فرصت را داریم تا با این شهر زیبا بیشتر آشنا شویم.

روز یازدهم: روز آزاد و گشت در استانبول

امروز با وقت آزادی که در اختیار ماست، می توانیم در یکی از تورهای اختیاری ماند بازدید از اماکن و جاذبه های معروف و مهم این شهر مانند مسجد سلطان احمد، کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه شرکت کنیم تا با فرهنگ و تاریخ غنی این کشور بیشتر آشنا شویم. همچنین می توان به کاخ دولما باغچه بزرگترین کاخ کشور ترکیه رفت که با وجود چشم اندازی بی نظیر و تزیینات چشم گیر مانند بزرگترین چلچراغ بوهمی جهان، مبلمان مجلل، فرش های دست باف مرغوب و سقف های مزین به طلا هر سال میلیون ها گردشگر را به سمت خود می‌کشاند.

روز دوازدهم: روز آزاد و گشت خرید در استانبول

سومین روز سفر در استانبول را با گشت خرید در استانبول زیبا شروع خواهیم کرد و طبق برنامه ساعت 10:00 صبح هتل را به قصد بازدید از مرکز خرید فوروم استانبول، یکی از مهم ترین مراکز خرید این شهر ترک خواهیم کرد و طی این گشت فرصت خواهیم داشت تا از فروشگاه بزرگ ایکیا نیز بازدید کنیم.

روز سیزدهم: پرواز به سمت تهران

هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه با همسفران خداحافظی می‌نمائیم. هر چند می دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه ریزی کرده ایم.

دیدگاه مسافران

17 دیدگاه
عالی خیلی خوب متوسط تقریبا ضعیف ضعیف

متن بررسی

متن پاسخ

تاریخ‌های اجرا تور کوبا و ترکیه

تاریخ شروع
تاریخ پایان
هتل
ایرلاین
قیمت
تاریخ شروع:
  • یک شنبه
  • ۱۴۰۳/۳/۱۳
تاریخ پایان:
  • یک شنبه
  • ۱۴۰۳/۳/۲۷
15 روز
نام شهر
نام هتل
درجه هتل
  • هر نفر در اتاق ۲ تخته
  • 99,900,000 تومان + 2,190 دلار
  • هر نفر در اتاق ۱ تخته
  • 99,900,000 تومان + 3,590 دلار
  • کودک ۱۱-۴ سال با تخت
  • 95,900,000 تومان + 1,690 دلار
  • کودک ۴-۲ سال بدون تخت
  • 95,900,000 تومان + 1,090 دلار
  • کودک زیر دو سال
  • 90 دلار
هر نفر در اتاق ۲ تخته
هر نفر در اتاق ۱ تخته
کودک ۱۱-۴ سال با تخت
کودک ۴-۲ سال بدون تخت
کودک زیر دو سال
99,900,000 تومان + 2,190 دلار
99,900,000 تومان + 3,590 دلار
95,900,000 تومان + 1,690 دلار
95,900,000 تومان + 1,090 دلار
90 دلار
نام شهر
نام هتل
درجه هتل

مدارک مورد نیاز تور کوبا و ترکیه

1) اصل گذرنامه با امضاء، به همراه گذرنامه‌های قبلی

الف) مدت اعتبار حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود.

2) ۳ قطعه عکس ۴*۳ رنگی، تمام رخ با زمینه سفید (گردی صورت از رستنگاه مو و گوش ها حتما در عکس مشخص باشد).

3) کپی واضح از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی ( پشت و رو).

4) پرینت یک ماهه حساب بانکی و گواهی تمکن مالی، با مانده یکسان، به زبان انگلیسی با مهر و امضای بانک با حداقل موجودی ۱۵۰ میلیون تومان (زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر ۷ روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد و سایز پرینت بانکی A۴ باشد.)

5) مدارک شغلی: به زبان انگلیسی و یا ترجمه آن.

الف) پزشکان: پروانه مطب، کارت نظام پزشکی، حکم کارگزینی و نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت، میزان حقوق دریافتی و تاییدیه مرخصی.

ب) وکلا: پروانه وکالت.

ج) مشاغل دولتی: حکم کارگزینی و نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت، میزان حقوق دریافتی و تاییدیه مرخصی.

د) بازنشسته‌ها: ارائه حکم بازنشستگی.

ه) مشاغل غیردولتی: گواهی اشتغال به کار از شرکت مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت، میزان حقوق دریافتی و تاییدیه مرخصی.

و) در صورت خویش فرما بودن: جواز کسب / آخرین آگهی تغییرات مربوط به سمت ها.

ز) دانش آموزان، دانشجویان: اصل نامه اشتغال به تحصیل

ح) معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه: حکم کارگزینی و اصل نامه اشتغال به کار مربوطه با ذکرمدت اشتغال، سمت، میزان حقوق

دریافتی و تاییدیه مرخصی.

ی) تعهد محضری با این عنوان که شخص مورد نظر بعنوان توریست (گردشگر) به کشور کوبا سفر نموده و در طول مدت اقامت خود هیچ اقدام و فعالیت غیر توریستی انجام نداده و پس از پایان مهلت ویزا، کشو کوبا را ترک خواهد نمود. (ارائه اصل و ترجمه تعهد نامه الزامی می باشد)

* لازم به ذکر است کپی مدارک بر روی برگۀ A۴ و در یک نسخه ارائه شود.