چطور سئول را در ۲۴ ساعت به خوبی بگردیم؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/2/1
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر بین پروازهایتان در شهر سئول توقف یک روزه داشتید اصلاً جای نگرانی نیست به کمک این راهنما آن را به خاطره‌ای خوش تبدیل کنید.

تور اروپا

سفر به ژاپن در تورهای آژانس مسافرتی ایوار

آیا در سئول یک توقف طولانی دارید یا می‌خواهید آن را در ۲۴ ساعت بگردید؟ با یک برنامه‌ریزی مشخص و درست می‌توانید به راحتی به هدفتان دست پیدا کنید. با این راهنما می‌توانید برخی از جاذبه‌های برجسته این شهر را به همراه کمی از فرهنگ کره‌ای تجربه نموده و خاطرات خوشی را از این بازدید کوتاه رقم بزنید.

شروع گردش از کاخ گیونگ بوک گانگ

پربازدیدترین جاذبه‌های سئول کاخ‌های آن هستند. «گیونگ بوک گانگ» (Gyeongbokgung)، کاخ اصلی و «چانگ دیوک گونگ» (Changdeokgung) با باغ مخفی زیبایش دو مورد از معروف‌ترین‌های سئول به شمار می‌روند. خوشبختانه مسافرانی که وقت اندکی دارند می‌توانند به راحتی از این دو کاخ که فاصله زیادی از هم ندارند دیدن کنند. گردشتان را با کاخ گیونگ بوک گونگ آغاز کنید و به دوران خاندان کامیاب چوسون بازگردید. این کاخ در همه فصل‌های سال باز بوده و باید حتماً طی بازدید کوتاهتان آن را ببینید.

کاخ گیونگ بوک گانگ در سئول

تجربه فرهنگ کره‌ای در دهکده باکچون هانوک

بعد از تماشای کاخ گیونگ بوک گانگ باید به سراغ چانگ دیوک گونگ بروید اما قبل از آن حتماً در حوالی «باکچون» (Bukchon) زیبا هم قدم بزنید. این دهکده سنتی شامل بیش از ۹۰۰ خانه هانوک قدیمی کره‌ای می‌شود و چندین مغازه، کافه، رستوران و چایخانه دلپذیر هم می‌توانید در بینشان پیدا کنید. برای مثال «چا ماسینئون تتئول» (Cha Masineun Tteul) یک ساختمان جذاب در تپه‌ای در یک طرف باکچون است که به بازدیدکنندگان موقعیت تماشای مناظری خیره کننده از منطقه را حین نوشیدنی چای داغ می‌دهد.
دهکده باکچون هانوک در سئول

تماشای کاخ چانگ دیوک گونگ و باغ مخفی

بعد از آنکه به کاخ چانگ دیوک گانگ رسیدید، می‌توانید در میان ساختمان‌های متعدد آن گردش کنید. اگر بعد از تماشای کاخ قبلی دیگر میلی به این بازدید ندارید، پیشنهاد بعدی ما گردش در باغ مخفی دلپذیر آن است. این فضای سبز بی‌همتا شامل چندین حوض دیدنی و آلاچیق‌هایی تماشایی می‌شود که جزو جاذبه‌های مطرح سئول به شمار می‌روند.

باغ مخفی در کاخ چانگ دیوک گونگ سئول

تجربه روح هنری شهر در اینسادونگ

مقصد بعدی شما «اینسادونگ» (Insadong) خواهد بود. این ناحیه را به عنوان روح هنری سئول می‌شناسند، زیرا پر از مغازه‌های هنری و صنایع دستی گوناگون است که در امتداد خیابان اصلی و خیابان‌های فرعی گسترده شده‌اند. اگر به دنبال سوغاتی‌هایی منحصر به فرد از صنایع دستی کره جنوبی بودید می‌توانید روی اینجا حساب کنید.

اینسادونگ سئول

تماشای شهر از بالای برج نامسان

یکی از بلندترین نقاط شهر «برج نامسان» (Namsan Tower) یا برج سئول است. از بالای این ساختمان می‌توانید مناظر خیره‌کننده‌ای از شهر را تماشا کنید. مهم نیست در چه ساعتی از روز به سر می‌برید، همیشه می‌توانید با منظره‌ای دیدنی از شلوغی‌ها و عبور و مرور فشرده مردم در پایین روبرو شوید. حتی اگر به تماشای غروب هم علاقه دارید، نامسان یکی از بهترین جاهای سئول برای لذت بردن از این صحنه به شمار می‌رود.

برج N سئول

خرید و صرف غذا در میونگ دونگ

میلیون‌ها گردشگر از سرتاسر جهان به کره می‌آیند تا از دنیای مد و محصولات مراقب از پوست آن خرید کنند. بهترین جا برای برطرف کردن نیازهای خرید، «میونگ دونگ» (Myeong Dong) است. این ناحیه برخی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های کشور مانند «اینیسفری» (Innisfree)، «اسکین فود» (Skinfood)، «هشت ثانیه» (8 Seconds) و بسیاری دیگر را در خود جای داده و حتی می‌توانید حین یا بعد از خرید برای امتحان کردن غذاهای خیابانی کره‌ای روی آن حساب کنید. رستوران‌های گوناگونی هم در اینجا وجود دارند.

میونگ دونگ در سئول

تجربه شبی پرشور در ایتائوون

«ایتائِوون» (Itaewon) منطقه خارجی و مهاجرنشین سئول است که برای سپری کردن یک شب پرشور مقصدی ایده‌آل محسوب می‌شود. مهم نیست از چه سبک موسیقی خوشتان می‌آید یا به چه سرگرمی‌هایی علاقه دارید؛ زیرا هر چیزی که بپسندید در اینجا وجود دارد. «کیک شاپ» (The Cake Shop) در طرف آرام و راحت این کلاب‌ها قرار می‌گیرد و البته جزو مکان‌های پرطرفدار است. «کلاب میوت» (Club MUTE) هم برای یک زندگی شبانه به یادماندنی بسیار محبوب بوده و موسیقی‌های پرانرژی و هیجان آوری اجرا می‌کند.

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}