راهنمای خرید ارزان در سئول

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/4/6
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

سئول که پایتخت جدید فشن آسیا شده، برای هر خانمی یک بهشت واقعی محسوب می‌شود. در ادامه شما را برای یک خرید ارزان در این شهر آماده می‌کنیم.

تور اروپا

خرید کردن در یک کشور بیگانه و پیدا کردن کالاهایی بی‌همتا و جذاب، یکی از هیجانات سفر به شمار می‌رود. کره جنوبی هم از این امر مستثنی نیست و خرید کردن در سئول شما را غرق در لذت خواهد کرد. اگر می‌خواهید حین سفر به این شهر یک خرید حسابی اما ارزان را تجربه کنید، حتماً در این راهنما با ما همراه شوید تا برخی از بهترین مراکز خرید ارزان در سئول را به شما معرفی کنیم.

۱. خیابان خرید دانشگاه زنان یوا

وقتی در سئول دنبال جایی برای خرید اقتصادی هستید، می‌توانید مانند دانشجویان عمل کنید؛ زیرا آن‌ها متخصص خریدن کالاهای شیک اما ارزان هستند. یکی از مناطق خرید محبوب جوان‌ها درست در بیرون یکی از زیباترین دانشگاه‌های سئول واقع شده است: «دانشگاه زنان یوا» (Ewha Womans University). بسیاری از مغازه‌های اینجا لباس می‌فروشند و حتی می‌توانید کیف و کوله پشتی‌های زیبایی را هم با قیمتی مناسب پیدا کنید. کیفیت این محصولات خوب و قابل قبول است. هر وقت خواستید بین خریدهای جنون آمیزتان کمی استراحت کنید، می‌توانید به سراغ دکه‌های خیابانی بروید که تنوعی از اسنک‌های کره‌ای لذیذ را می‌فروشند. حتی می‌توانید در زمین‌های کمپ دانشگاه هم گردش کنید.

خیابان خرید دانشگاه زنان یوا در سئول

۲. دونگ دائمون

آیا خرید‌های آخر شبی را تجربه کرده‌اید؟ نه؟ پس باید حتماً به «دونگ دائمون» (Dongdaemun) سر بزنید. مغازه‌ها تا حدود ۴ و ۵ صبح باز می‌مانند و به مشتریان بی‌خواب خدمات‌رسانی می‌کنند. اینجا بسیار بزرگ است و ۵ منطقه خرید مجزا را در بر می‌گیرد. هر چیزی را که بخواهید از لباس گرفته تا کفش، کیف، غذا و حتی ملحفه و روتختی پیدا می‌کنید. دونگ دائمون پر از گردشگران و مردم بومی است که به دنبال خریدی ایده‌آل و ارزان هستند. دکه‌های کوچک خیابانی‌ که روبروی مرکز خریدهای بزرگ قرار گرفته‌اند نیز قیمت‌هایی بسیار بهتر را به شما پیشنهاد می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم چانه زنی را به ویژه در مراکز خرید فراموش نکنید!

بهترین مراکز خرید سئول

۳. خیابان خرید هونگ ده

«هونگ‌ده» (Hongdae) در نزدیکی دانشگاه «هونگیک» (Hongik) واقع شده و پر از مغازه‌های کوچک و کافه‌های جذاب است. اگر دنبال خریدن محصولات فشن و لباس‌هایی از مد مستقل هستید می‌توانید روی اینجا حساب کنید. قیمت‌ها به چیزی که در حوالی دانشگاه یوا دیدید نزدیک هستند زیرا این ناحیه هم از نقاط محبوب دانشجویان و بزرگسالان عاشق مد است. همچنین می‌توانید تنوعی باورنکردنی از قاب گوشی‌های رنگارنگ و مناسب کیف پول را هم پیدا کنید.

بهترین مراکز خرید سئول

۴. میونگ دونگ

«میونگ دونگ» (Myeongdong) برای لوازم آرایشی یک مقصد ایده‌آل به شمار می‌رود. تمام برندهای کره‌ای که نامشان را هم نشنیده‌اید در اینجا پیدا می‌شوند. فقط از خیابان اصلی پایین بروید تا با بازاریابانی که به وسیله ماسک رایگان و تست مداد‌های آرایشی می‌خواهند شما را برای ورود به فروشگاه وسوسه کنند روبرو شوید. اگر در فصل حراجی‌ها به اینجا سر بزنید می‌توانید یک خرید حسابی با کمترین قیمت را تجربه کنید. تمام محصولات حداقل ۵۰ درصد از چیزی که ممکن است در سنگاپور پیدا کنید ارزان‌تر هستند. گزینه‌های غذا و فشن هم بی‌شمار بوده و تجربه شما را کامل می‌کنند.

بهترین مراکز خرید سئول

۵. مرکز خرید زیرزمینی ترمینال اکسپرس باس

فقط کافی است به جمعیت مردم نگاه کنید تا مطمئن شوید که از انتخاب این مرکز خرید پشیمان نخواهید شد. مرکز خرید زیرزمینی ترمینال «اکسپرس باس» (Express Bus) بسیار بزرگ بوده و برای هر خانمی یک بهشت واقعی محسوب می‌شود. البته در زمینه غذا هم می‌توانید به سادگی رویش حساب کنید. فروشگاه‌های اینجا همه چیز از لباس گرفته تا اکسسوری، لوازم آرایشی و محصولات طراحی داخلی، گل و حتی مبلمان هم می‌فروشند. قیمت لباس‌ها واقعاً پایین است و کفش‌هایی را می‌بینید که از سایر مراکز خرید ارزان‌تر فروخته می‌شوند. البته دقت داشته باشید که بیشتر محصولات این مرکز خرید به زنان اختصاص دارد و آقایان بیشتر می‌توانند با گزینه‌های غذایی خود را سرگرم کنند.

مراکز خرید ارزان سئول

۶. اینسادونگ

اگر دنبال سوغاتی‌های فرهنگی هستید «اینسادونگ» (Insadong) با تنوع عظیمی که از صنایع دستی سنتی کره و سوغاتی‌های گوناگون دارد می‌تواند جای مناسبی برایتان باشد. در اینجا می‌توانید چای، سفال، هانبوک و هانجی یا صنایع دستی کاغذی را ببینید. همچنین گالری‌های هنری و چایخانه‌هایی هم در امتداد خیابان وجود دارند. می‌توانید یکی از اسنک‌های سنتی شهر را امتحان کرده و به سادگی یک هدیه جذاب برای دوستان و خانواده خود تهیه کنید.

خرید در سئول

۷. نام دائمون

«نام دائمون» (Namdaemun) به غذا، لباس، لوازم خانگی، گل و گیاه، لوازم تحریر و سایر محصولاتی که لازم دارید اختصاص یافته است. البته تمام این کالاها با قیمتی بسیار ارزان و قابل قبول به فروش می‌رسند. این منطقه خرید ترکیبی از ساختمان‌های چند طبقه و دکه‌هایی است که در امتداد خیابان قرار دارند. نام دائمون برای امتحان کردن غذاهای خیابانی هم گزینه مناسبی خواهد بود. اینجا یکی از ۷ منطقه خرید ارزان سئول به شمار رفته و می‌توانید تمام نیازهای مد، زیبایی، غذا و فرهنگ را در آن پوشش دهید. با توجه به نزدیکی اینجا به ایستگاه مترو، می‌توانید به سادگی به نام دائمون دسترسی داشته باشید.

بازار نام دائمون

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}