رزرو تور

نگاه کلی تور دور کشور ايتاليا


مقاصد:

سورنتو 2 شب
رم 3 شب
فلورانس 2 شب
پورتوفینو 2 شب
میلان 2 شب
ونیز 2 شب

خدمات تور دور کشور ايتاليا

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفرهای فرودگاهی و زمینی
  • اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه
  • ویزای شنگن
  • بیمه مسافرتی
  • همراهی راهنمای فارسی زبان از تهران
  • گشت شهری به همراه راهنمای محلی
  • خدمات CIP در فرودگاه مبدا

برنامه سفر تور دور کشور ايتاليا

این برنامه سفر مربوط به آخرین توری می‌شود که اجرا شده است، بنا به دلایل مختلف ممکن است برنامه سفر تغییر کند

روز اول: پرواز به سمت سورنتو

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز خواهد شد. به سمت ناپل پرواز خواهیم کرد و پس از کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما با اتوبوس راهی سورنتو خواهیم شد (50 کیلومتر). پس از رسیدن به سورنتو به هتل محل اقامتمان منتقل می شویم و در هتل پس از دریافت کلید اتاق ها و استراحتی کوتاه، اولین بعد از ظهر ورودمان به سورنتو را با استفاده از توضیحات راهنما به گشتی کوتاه جهت آشنایی با این شهر زیبا خواهیم گذراند.

روز دوم: گشت شهری در سورنتو

امروز در اولین گشت سفرمان به همراه راهنمای محلی از مهم‌ترین نقاط سورنتو بازدید خواهیم کرد. در این گشت به بازدید از میدان تاسو که قلب شهر سورنتو است رفته و نیز از سایر جاذبه‌های این شهر مانند اسکله پیکولا، صومعه سن فرانچسکو و از منظره زیبای کوه آتشفشانی وزوو لذت خواهیم برد. با توجه به ساختار این شهر، گشت به صورت پیاده برگزار خواهد شد، بنابراین پوشیدن کفش راحت توصیه می شود. در پایان گشت می توانیم به هتل بازگردیم یا طعم دلچسب پیتزای ایتالیایی را امتحان کنیم.

روز سوم: روز آزاد و گشت اختیاری

امروز با وقت آزادی که در اختیار داریم می توانیم به پیشنهاد راهنما به بازدید از جزیره زیبای کاپری در نزدیکی شهر سورنتو برویم و مسحور زیبایی های این جزیره شویم. لازم به ذکر است که برنامه های پیشنهادی راهنما، جزو برنامه ثابت تور نبوده و تعیین امکان پذیری و برآورد هزینه اجرای آن ها، بر عهده راهنما خواهد بود.

روز چهارم: حرکت به سمت رم - بازدید از ناپل پمپی

در روز چهارم سفر، سورنتو را به مقصد رم ترک می کنیم. اما در بین راه توقفی کوتاه در شهر ناپل خوهیم داشت تا از برخی جاذبه های آن مانند نمای بیرونی کاخ سلطنتی بازدید نموده و در خیابان سن گرگوریو آرمنو به خرید بپردازیم. پس از پایان گشت مسیر خود را به سمت رم ادامه داده (230 کیلومتر) و بعد از رسیدن به هتل محل اقامتمان و تحویل گرفتن اتاق ها، فرصت خواهیم داشت تا گشتی کوتاه در شهری که روزگاری همه راه ها به آن ختم می شد داشته باشیم.

روز پنجم: گشت شهری در رم

امروز صبح گشت شهری مان جهت آشنایی با مرکز ایتالیای مدرن و پایتخت افسانه ای روم باستان، آغاز می شود. در این گشت با همراهی راهنمای محلی، با جاذبه‌هایی چون آمفی تئاتر مشهور کلوسئوم، ویرانه های روم باستان، چشمه عشاق، پانتئون، پله های اسپانیا و خیابان دل کورسو آشنا می شویم. لازم به ذکر است که بلیط های ورودی به محوطه داخلی کلوسئوم برای شما رزرو شده است. بعد از اتمام گشت می توانیم  شام را در یکی از رستوران های محلی صرف کنیم یا در کنار رودخانه تیبر از آرامش شب لذت ببریم.

روز ششم: گشت شهری در واتیکان

گشت امروز به بازدید از واتیکان اختصاص دارد، کم جمعیت ترین کشور دنیا که درون شهر رم واقع شده و مرکز کلیسای کاتولیک می باشد. لطفا راحت ترین کفش های خود را به پا کنید زیرا در این گشت که از صبح با همراهی راهنمای محلی و به صورت پیاده انجام می شود، از میدان و کلیسای سن پیتر که علاوه بر ارزش تاریخی و مذهبی، از مهمترین شاهکار های معماری جهان نیز به شمار می آیند بازدید به عمل آورده و در صورتی که زمان به ما اجازه دهد از جاذبه های دیگر شهر رم نیز دیداری کوتاه خواهیم داشت.

روز هفتم: حرکت به سمت فلورانس

در روز هفتم سفر، رم را به مقصد فلورانس ترک می کنیم. پس از رسیدن به هتل در شهر فلورانس و تحویل گرفتن اتاق ها فرصت خواهیم داشت تا گشتی کوتاه در این شهر زیبا داشته باشیم.

روز هشتم: گشت شهری در فلورانس

امروز نیز در گشتی نیم روز به همراه راهنمای محلی به بازدید از جاذبه های فلورانس، این شهر زیبا و تاریخی که نقشی پررنگ در رشد فرهنگ اروپا داشته است مانند کلیسای سانتا ماریا دل فیوره با گنبد منحصر به فردش، پل وه کیو و میدان سینیورا که نسخه ای کپی شده از مجسمه داوود میکل آنژ در آن قرار دارد خواهیم پرداخت. در پایان گشت نیز می توانیم خود را به  چشیدن طعم منحصر به فرد بستنی ایتالیایی مهمان کنیم یا با بهره گیری از پیشنهادات راهنما از سایر جاذبه های این شهر لذت ببریم.

روز نهم: حرکت به سمت میلان و بازدید از پیزا

در نهمین روز سفر فلورانس رویایی را ترک کرده و به سمت پیزا حرکت می کنیم (90 کیلومتر) تا پس از توقفی حدوداً 3 ساعته جهت صرف ناهار و بازدید از برج کج و معروف این شهر، رهسپار مقصد بعدی مان یعنی شهر زیبای میلان شویم.

روز دهم: گشت شهری در میلان

صبح امروز با میلان، یکی از دیدنی ترین شهرهای ایتالیا در گشتی نیم روز آشنا خواهیم شد. در این گشت، برای دیدن برخی از جاذبه های مرکز مد ایتالیا، مانند کلیسای دومو ، قلعه اسفورتزا و همچنین قدیمی ترین مرکز خرید جهان یعنی گالری ویتوریو امانوئل دوم، هتل را ترک می کنیم و در پایان گشت به هتل بازمی گردیم. تمرکز اصلی برنامه بر بازدید ازساختمان باشکوه کلیسای دومو اختصاص دارد که بلیط های ورودی آن از قبل رزرو شده است.

روز یازدهم: روز آزاد و گشت اختیاری

وقت آزاد امروز به ما این امکان را می دهد تا به دیدار جاذبه هایی از این شهر برویم که دیروز موفق به دیدنشان نشدیم یا در صورت تمایل می توانیم در یکی از برنامه های اختیاری که راهنما پیشنهاد می دهد ثبت نام کنیم.

روز دوازدهم: حرکت به سمت ونیز و بازدید از ورونا

در دوازدهمین روز سفر، میلان را به مقصد ونیز ترک می کنیم. اما در بین راه توقفی کوتاه در شهر ورونا خوهیم داشت تا از برخی جاذبه های دیدنی آن بازدید نموده و در ادامه مسیر خود را به سمت ونیز ادامه داده و بعد از رسیدن به هتل محل اقامتمان و تحویل گرفتن اتاق ها، فرصت خواهیم داشت تا گشتی کوتاه در ونیز رویایی داشته باشیم.

روز سیزدهم: گشت شهری در ونیز

امروز را با گشتی جذاب در ونیز، شهر جزیره های کوچک آغاز خواهیم کرد. در این زمان 4 ساعته از دیدنی٬هایی مانند میدان سن مارکو، کلیسای سن مارکو، گراند کانال و پل ریالتو دیدن می‌کنیم. باید توجه داشته باشیم که ساختار شگفت انگیز ونیز، امکان تردد با وسیله نقلیه‌ای جز قایق را نمی‌دهد و گشت امروز پیاده برگزار خواهد شد، به همین خاطر توصیه می‌شود حتما کفش‌های راحت به پا داشته باشید. در انتهای این روز شام را در یکی از رستوران‌های شهر صرف می‌کنیم.

روز چهاردهم: پروزا

سرانجام هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، گذرنامه های خود را جهت ارائه به سفارت ایتالیا به راهنما تحویل می دهیم و با همسفران خداحافظی می نماییم، هر چند می دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه ریزی کرده‌ایم.

دیدگاه مسافران

10 دیدگاه
عالی خیلی خوب متوسط تقریبا ضعیف ضعیف

متن بررسی

متن پاسخ

تاریخ‌های اجرا تور دور کشور ايتاليا

تاریخ شروع
تاریخ پایان
هتل
ایرلاین
قیمت
تاریخ شروع:
  • جمعه
  • ۱۴۰۳/۶/۹
تاریخ پایان:
  • پنج شنبه
  • ۱۴۰۳/۶/۲۲
14 روز
نام شهر
نام هتل
درجه هتل
  • هر نفر در اتاق ۲ تخته
  • 49,900,000 تومان + 3,790 یورو
  • هر نفر در اتاق ۱ تخته
  • 49,900,000 تومان + 5,390 یورو
  • کودک ۱۱-۴ سال با تخت
  • 45,900,000 تومان + 2,890 یورو
  • کودک ۴-۲ سال بدون تخت
  • 45,900,000 تومان + 1,890 یورو
  • کودک زیر دو سال
  • 190 یورو
هر نفر در اتاق ۲ تخته
هر نفر در اتاق ۱ تخته
کودک ۱۱-۴ سال با تخت
کودک ۴-۲ سال بدون تخت
کودک زیر دو سال
49,900,000 تومان + 3,790 یورو
49,900,000 تومان + 5,390 یورو
45,900,000 تومان + 2,890 یورو
45,900,000 تومان + 1,890 یورو
190 یورو
نام شهر
نام هتل
درجه هتل

مدارک مورد نیاز تور دور کشور ايتاليا

* کلیه مدارک نیاز به ترجمه رسمی به زبان انگلیسی دارند. (بدون نیاز به تائیدیه دادگستری و امور خارجه)

1) اصل گذرنامه با امضاء، به همراه گذرنامه های قبلی

الف) مدت اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ ورود و داشتن دو صفحه سفید روبروی هم

ب) ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی می باشد.

2) 3 قطعه عکس 4.5 *3.5 رنگی، تمام رخ با زمینه روشن، کاملاً از روبرو، بدون لبخند، بدون عینک، گردی صورت کاملاً مشخص باشد و 70 تا 80 درصد عکس، چهره فرد باشد. حداکثر برای 6 ماه اخیر (عکس با گذرنامه و ویزاهای قبلی یکی نباشد.)

3) اصل و ترجمه شناسنامه

4) اصل گردش حساب بانکی 6 ماهه با مهر و امضاء بانک فقط به زبان انگلیسی، مطابق با مانده گواهی تمکن.

*زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر 7 روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد و سایز پرینت بانکی A4 باشد.)

الف) گواهی تمکن به زبان انگلیسی برای سپرده های بانکی به همراه گردش شش ماهه سود به زبان انگلیسی از طرف بانک، همراه با مهر شعبه و امضاء بانک (ارائه گواهی تمکن برای حساب گردش سود نیز الزامی است.)

* نرخ معادل مانده حساب ها در تمکن یورو باشد.

* باید حداقل موجودی حساب یا سپرده برای هر نفر 100 میلیون تومان باشد.

5) اصل و ترجمه سند مالکیت

6) اصل و ترجمه مدارک شغلی :

الف) پزشکان : پروانه مطب یا حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی و آخرین فیش حقوق از محل کار، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی (معتبر برای سال جاری)

ب) وکلا : پروانه وکالت

ج) مشاغل دولتی : حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی (در صورت ارائه حکم سال قبل ارائه گواهی اشتغال به کار با ذکر عدم صدور حکم جدید از سازمان مربوطه الزامی می‌باشد)، و یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه)، سمت و نام فرد امضا کننده گواهی شغلی، فیش حقوقی آخر، سابقه بیمه تامین اجتماعی (حداقل 6ماهه که تا یک ماه قبل از تاریخ سفارت باید بیمه رد شده باشد )

د) بازنشسته ها : حکم بازنشستگی، آخرین فیش حقوق

ه) مشاغل غیردولتی: قرارداد و گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر از شرکت مربوطه (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه)، سمت و نام فرد امضا کننده گواهی شغلی، به همراه فیش حقوقی آخر و سابقه بیمه تامین اجتماعی (حداقل 6ماهه که تا یک ماه قبل از تاریخ سفارت باید بیمه رد شده باشد)

و) در صورت خویش فرما بودن : جواز کسب / آخرین آگهی تغییرات مربوط به سمت های شغلی و تغییر آدرس شرکت/ آگهی تاسیس

* در صورتی که آگهی تغییرات مربوط به بیش از سه سال اخیر باشد، ارائه آگهی تغییرات جدید و یا نامه از اداره ثبت مبنی بر ادامه فعالیت شرکت علیرغم عدم ثبت تغییرات الزامی است.

ز) معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه : اصل حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه)، سمت و نام فرد امضا کننده گواهی شغلی، به همراه فیش حقوقی آخر و سابقه بیمه تامین اجتماعی حداقل 6ماهه که تا یک ماه قبل از تاریخ سفارت باید بیمه رد شده باشد)

ح) دانش آموزان، دانشجویان : اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل

7) برای فرزندان زیر 18 سال که بدون همراهی والدین یا با یکی از آن‌ها سفر می کنند رضایتنامه محضری الزامی است. رضایتنامه محضری علاوه بر ترجمه رسمی نیاز به تائید دادگستری و امور خارجه دارد.

8) اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم های خانه دار

9) ارائه اصل وترجمه سند طلاق برای مسافرین مطلقه که طلاق در شناسنامه آنها ثبت نشده الزامی می باشد.

* تکمیل فرم مشخصات فردی به صورت کامل و دقیق

* حضور کلیه مسافرین (به جز افراد زیر 12 سال) جهت انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاری ویزا متریک الزامی می باشد.

*برای فرزندان زیر 18 سال فرم سفارت باید توسط والدین امضا شود.

* اصل مدارک تا زمان بازگشت مسافر از سفر ، نزد آژانس باقی می ماند.

* چک رمزدار یا ضمانت نامه بانکی حداقل به مبلغ 700 میلیون تومان در وجه آژانس محل ثبت نام جهت ضمانت حسن اجرای تعهدات که پس از بررسی مدارک در صورت نیاز به ضمانت های بیشتر متعاقباً اعلام می گردد.

لازم بذکر است با توجه به مدارک ارائه شده و نظر سفارت ممکن است مدارک دیگری از مسافر در خواست گردد که تهیه و ارائه آنها جهت اخذ ویزا الزامی می‌باشد.