بهترین مراکز خرید پرتوریا کدام است؟

آرزو اعظمی
  • آرزو اعظمی
  • 1399/2/6
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بعضی از بزرگ‌ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی در پرتوریا واقع شده و اگر گشت زدن در میان فروشگاه‌ها شما را نیز به وجد می‌آورد، بهتر است فهرستی از بهترین مراکز خرید پرتوریا را هنگام سفر به این شهر به همراه داشته باشید.

تور اروپا

کشور آفریقای جنوبی ۳ پایتخت دارد که پرتوریا یکی از آن‌ها به حساب می‌آید و قوه‌ی مجریه در این شهر مستقر است. پرتوریا فاصله‌ی چندانی تا شهر ژوهانسبورگ ندارد و به همین دلیل، رفت و آمد میان این دو شهر بسیار آسان است.

سفر به آفریقای جنوبی با تورهای آژانس گردشگری ایوار

علاوه بر مردم آفریقای جنوبی، سالانه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا برای بازدید از جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی پرتوریا به این شهر سفر می‌کنند. همچنین بعضی از بزرگ‌ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی در این شهر واقع شده و به همین دلیل ممکن است احتیاج به راهنمایی داشته باشید تا بدانید برای خرید کردن بهتر است مستقیم به سراغ کدام یک از مراکز خرید پرتوریا بروید.

مراکز خرید پرتوریا

۱- مرکز خرید پارک منلین

مرکز خرید پارک منلین (Menlyn Park Shopping Centre)، مرکز خرید زیبایی است که در شهرک منلین در پرتوریا واقع شده و تنوع اجناس آن می‌تواند پاسخگوی عطش و اشتیاق شما برای خرید کردن باشد.

منلین پارک به ۳ بخش فود کورت، مال و نقطه مرکزی تقسیم می‌شود و بیش از ۵۰۰ مغازه، ۱۶ ورودی پارکینگ و ۱۲ خروجی پارکینگ را در برمی‌گیرد و به طور کلی حدود ۱۷۷،۰۰۰ مترمربع وسعت دارد. یکی دیگر از نکات مثبت این مرکز خرید این است که از طراحان بومی حمایت می‌کند و می‌توانید لباس‌های این طراحان را با قیمتی مقرون به‌صرفه خریداری کنید.

مرکز خرید پارک منلین

۲- مرکز خرید واترگلن

مرکز خرید واترگلن (Waterglen Shopping center) در مرکز شهر واقع شده و با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه‌های وسایل حمل و نقل عمومی، اداره‌ها، مدارس و کلیساهای مختلف دسترسی داشته باشید.

چندین رستوران از جمله KFC، Domino’s Pizza Crawdaddy’s و بسیاری دیگر برای راحتی بیشتر مردم در این مرکز خرید قرار دارند. احتمالاً تمامی خریدتان را می‌توانید به طور یکجا در واترگلن و مغازه‌های برند بزرگ آن انجام دهید.

مرکز خرید واترگلن

۳- لینریج مال

لینریج مال (Lynnridge Mall) ابتدا در سال ۱۹۶۲ شروع به فعالیت کرد و از آن زمان تا به حال بسیار به آن رسیدگی کرده‌اند. آخرین بخشی که به ساختمان آن اضافه شده مربوط به سال ۲۰۱۶ است که هم طراحی بیرونی و هم دیزاین داخلی آن زیبا و چشمگیر به نظر می‌رسد.

محیط نورگیر و روشن این مرکز خرید در طول روز و همچنین فضای پرشور و راحت آن موقعیت مناسبی را برای بازدیدکنندگان به وجود می‌آورد تا تمام روز را به خرید بپردازند. بعلاوه می‌توانید به کمک غذاخوری‌های واقع در فود کورت آن نیز دوباره انرژی بگیرید و با خیال راحت خریدتان را ادامه دهید.

لینریج مال

۴- مرکز خرید پارک ویو

پارک ویو (Parkview Shopping Centre)، مرکز خرید مدرنی است که تعدادی از خرده‌فروشی‌های درجه یک پرتوریا را در برمی‌گیرد. این مرکز خرید، انواع فروشگاه‌های لوازم دکوری خانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، بوتیک، رستوران و همچنین وسایل مربوط به فیتنس را در خود جای داده است.

در رستوران‌های مختلف این مکان، گزینه‌های متنوعی پیش رویتان خواهد بود که از غذاهای اصیل آفریقایی گرفته تا غذاهای ایتالیایی متفاوت هستند. یک پارک و دریاچه نیز در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارد که می‌توانید پس از خرید سری به آن‌ها بزنید و از مناظر اطراف لذت ببرید.

مرکز خرید پارک ویو

۵- مرکز خرید کلوناد

مرکز خرید کلوناد (Kolonnade Shopping Centre)، همه چیز از رستوران و سینما گرفته تا فود کورت و بخش تفریحی را در خود جای داده که شما را تمام طول روز سرگرم می‌کنند. چه با دوستان خود برای خرید به این مرکز خرید بروید چه با خانواده، کاری مطابق سلیقه‌تان برای انجام دادن در این مکان پیدا خواهید کرد.

علاوه بر این‌ها می‌توانید از مرکز نمایشگاه آن نیز بازدید کنید. از دیگر موارد مثبت این مرکز خرید این است که برای ورودی پارکینگ آن احتیاجی نیست هزینه‌ای پرداخت کنید.

مرکز خرید کلوناد

۶- مرکز خرید بلوار هیلکرست

مرکز خرید بلوار هیلکرست (Hillcrest Boulevard) در جاده‌ی لین وود (Lynnwood Road) و در نزدیکی هاستل دانشگاه پرتوریا واقع شده است و تأسیس آن به سال ۲۰۰۴ برمی‌گردد.

این مرکز خرید، فروشگاه‌هایی همچون KFC، Pick and Pay، Woolworths و بسیاری دیگر را شامل می‌شود و بانک‌های اصلی نیز در نزدیکی آن قرار دارند که این موضوع موجب رفاه بیشتر بازدیدکنندگان می‌شود.

همچنین پارکینگ این مرکز خرید رایگان است و کنترل‌های امنیتی نیز در آن اجرا می‌شود.

مرکز خرید بلوار هیلکرست

۷- مرکز خرید سانی پارک

مرکز خرید سانی پارک (Sunny Park Shopping Center) به طور اختصاصی طراحی شده تا اجناس منحصر به فرد آفریقا را به فروش برساند.

سانی پارک در سال ۱۹۷۴ تأسیس شده و نور طبیعی که به داخل مرکز خرید می‌تابد، تنوع لباس‌ها و کفش‌ها و معماریدمدرن نقطه مرکزی آن، فضای راحتی را برای خرید به وجود آورده است.

۸- بروکلین مال

میدان و مرکز خرید بروکلین (Brooklyn Mall)، محیطی پرشور را برای بازدیدکنندگانی به وجود آورده است که این مکان را برای خرید انتخاب می‌کنند.

بیش از ۲۲۰ مغازه‌ی خرده‌فروشی در این مرکز خرید قرار دارد که لوازم لوکس متنوعی را به فروش می‌رسانند. همچنین می‌توانید برای تجدید قوا سری به رستوران‌ها و کافه‌های مختلف آن بزنید.

بروکلین مال

۹- گروو مال

گروو مال (The Grove Mall) در شرق پرتوریا واقع شده است و در نزدیکی اتوبان NH1 و NH4 قرار دارد.

درب‌های این مرکز خرید در سال ۲۰۰۹ به روی عموم باز شد و بیمارستان‌ها و مدارس بسیاری در اطراف آن قرار گرفت. گروو مال حدود ۱۲۰ فروشگاه را در خود جای داده و ۷ ورودی پارکینگ و ۲۸۹۸ جای پارک را برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفته است. این مرکز خرید توانسته لقب مقصد تفریحی ممتاز در پرتوریا را به خود اختصاص دهد.

گروو مال

۱۰- مرکز خرید واندر پارک

مرکز خرید واندر پارک (Wonder Park Shopping Center) بزرگ‌ترین مرکز خرید محلی کشور به حساب می‌آید که پارکینگ رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و بیش از ۱۸۰ فروشگاه را در برمی‌گیرد. واندر پارک، ۷ ورودی دارد و فضای عریضی را برای راه رفتن و طراحی داخلی درجه یکی را برای آن در نظر گرفته‌اند. همچنین ایستگاه تاکسی و بخش‌هایی را برای اتوبوس‌ها و خودروها در نظر گرفته‌اند که می‌بایست پس از رساندن مسافر به مقصد، سریع به حرکت خود ادامه دهند.

آرزو اعظمی آرزو اعظمی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}