بلیط هواپیما لندن

خرید بلیط هواپیما لندن

هرچقدر هم فکر کنید که لندن را خوب میشناسید، همیشه چیزی تازه برای کشف کردن در این شهر وجود دارد؛ محلهها و خیابانها همیشه در حال نوسازی و تغییرند و دیدنیهای تازهتری ایجاد میشوند. بنابراین بدیهی است که برای دیدن این شهر زیبا، اولین قدم احتمالاً خرید بلیط هواپیما لندن باشد. قیمت بلیطهواپیما لندن معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تاریخ مورد نظر، فصل گردشگری یا نوع بلیطتان (سیستمی یا چارتری) خواهد بود. شکی نیست که با استفاده از سیستم رزرو بلیط هواپیما ایوار میتوانید به سادگی در زمان خود صرفهجویی کرده و با مقایسه قیمتهای ارائه شده، بهترین یا ارزانترین بلیط هواپیما لندن را خریداری نمایید.

برای خرید بلیط لندن، در بخش جستجوی پرواز، نوع بلیط (رفت و برگشت) و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس از آن بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا تمام بلیطها برای شما نمایش داده شود. پس از آن میتوانید با فیلتر سمت راست، بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

فرودگاه هیترو لندن

قیمت بلیط هواپیما لندن

قیمت بلیط هواپیما لندن به صورت آنلاین و با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. نوع ایرلاین نیز بسیار در قیمت موثر است. زمانی که در سامانه آنلاین پرواز ایوار جستجو می‌کنید، لیست بلیط‌ها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می شود.

درباره لندن

لندن یکی از آن شهرهایی محسوب می‌شود که جاذبه‌های تاریخی و مشهوری را در خود جای داده است. از کاخ‌های تاریخی گرفته تا سیاهچال‌های مخوف و چرخ و فلک عظیمش، هر کدام به تنهایی نمادی از این شهر هستند. شهر لندن، تاریخ پر فراز و نشیبی از آتش‌سوزی گرفته تا طاعون و اعتراضات مردمی را پشت سر گذاشته که هر کدام، در شکل‌گیری لندنِ امروزی نقش بسزایی داشته‌اند. یکی از بهترین چیزها درباره لندن، این است که همیشه در حال رشد بوده و محله‌های آن دائماً در حال تغییر هستند. این که آن‌ها چقدر جذاب به نظر می‌رسند بسته به ارتباطاتی که سیستم حمل و نقل ایجاد کرده و نرخ اجاره‌ها، تفاوت می‌کند. لندن شرقی که آخرین مد هر چیزی را در خود دارد، به نظر نمی‌رسد که هنوز رو به افول گذاشته باشد، ولی محله‌های جذاب و دیدنی در این شهر مانند محله می فر و پکهام اصلاً کم نیستند.
برج ساعت بیگ بن

آب و هوای لندن

لندن به باران‌های همیشگی‌اش شهرت دارد. اما بر خلاف این باور عمومی، باید بدانید که در مقایسه با سایر شهرهای انگلیس آب و هوای آفتابی بیشتری را در لندن می‌بینید. به طور میانگین از هر سه روز، فقط یک روز بارانی است. از بابت دما هم باید گفت نسبت به دیگر شهر‌های اروپایی، لندن از دمای معتدلی برخوردار است. در دسامبر و ژانویه ماکسیمم میانگین دمای روزانه حدود ۸ درجه بوده و فوریه معمولاً سردترین ماه سال محسوب می‌شود. در تابستان دمای هوا می‌تواند به ۲۴ درجه هم برسد. با همه این احوال تابستان هنوز بهترین فصل برای توریست‌ها محسوب می‌شود چون ساعات روز طولانی‌تر هستند.

جاذبه های گردشگری لندن

شاید شما هم دوست داشته باشید که در یکی از مهم‌ترین شهرهای انگلیس قدم گذاشته و در بین جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیزش خود را به افسون خاص آن بسپارید. وسعت چشم گیر این شهر، سیستم حمل و نقل شهری و جهت‌یابی راحت در آن، همگی به شما کمک می‌کنند که بتوانید بهترین جاذبه‌های آن را در مدت زمانی که در اختیار دارید ببینید. استودیو برادران وارنر، کاخ باکینگهام که اقامتگاه رسمی ملکه در لندن است، لندن‌گردی با اتوبوس‌های دو طبقه، چرخ فلک لاندن آی، برج لندن، تاور بریج، موزه مادام توسو، کاخ کنزینگتون که محل اقامت کودکی ملکه ویکتوریا بوده، صومعه وست مینستر، برج ساعت معروف بیگ بن در کنار کاخ وست مینستر، کلیسای سن پل، بریتیش میوزم، طاق مرمری سفید، رویال آلبرت هال، میدان ترافالگار و گشت و گذار بر روی رود تیمز از جاذبه‌های این شهر هستند که به هیچ وجه نباید از دیدن آن‌ها غافل شوید. کافه شرلوک هلمز نیز باید در لیست دیدنی‌های شما باشند. این کافه، آپارتمان این کارآگاه معروف را در بالای کافه بازسازی کرده که شما را به دنیای این کارآگاه معروف می‌برد.
کلیسای وست مینستر لندن

خرید و شکم گردی در لندن

لندن، یکی از زیبا‌ترین شهر‌های انگلیس، با رستوران‌ها و غذاهای متنوع خود پذیرای گردشگران و عاشقان غذا است. این شهر میزبان یکی از غنی‌ترین و متنوع‌ترین غذاها و آشپزی انگلیسی محسوب می‌شود. غذاهای این شهر از سنتی و مدرن گرفته تا آشنا و غیرمعمول همگی به‌اندازه خود لندن شهرت دارند. از همین رو رستوران‌هایی با غذاهای ملی و بین‌المللی در این شهر اصلا کم نیستند و با عطر و بویی فوق‌العاده بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند. زمانی که در لندن هستید باید از تک‌تک لحظات خود استفاده کنید. توصیه می‌کنیم خود را برای یک صبحانه انگلیسی کامل آماده کرده و چه در هتل یا یکی از کافه‌های متعدد شهر، حتماً آن‌ها را امتحان کنید. در لندن پیشنهادهای خرید بی‌انتهایی روبروی شما هستند که برای آن که بدانید برای کالای مورد نظر به کدام منطقه سر بزنید پیشنهاد می‌کنیم به خیابان‌های آکسفورد، ریجنت، خیابان باند، وست فیلد، کارنابی بروید. کاونت گاردن، اسپیتال فیلدز مارکت و هیز گالریا از سایر گزینه‌های خرید هستند. لندن جدای از بوتیک‌های گران و فروشگاه دیزاینرهای برجسته چیزهای بیشتری برای ارائه به گردشگرانش دارد. اگر دنبال لباس‌های عالی، اکسسوری یا کالاهای قدیمی و جذاب هستید لازم نیست مقدار زیادی پول خرج کنید. فروشگاه‌ زنجیره‌ای سلفریجز، هرودز و پریمارک از مراکز خرید ارزان لندن محسوب می‌شود.