بلیط هواپیما وین

خرید بلیط هواپیما وین

هرچقدر هم فکر کنید که وین را خوب می‌شناسید، همیشه چیزی تازه برای کشف کردن در این شهر وجود دارد؛ محله‌ها و خیابان‌ها همیشه در حال نوسازی و تغییرند و دیدنی‌های تازه‌تری ایجاد می‌شوند. بنابراین بدیهی است که برای دیدن این شهر زیبا، اولین قدم احتمالاً خرید بلیط هواپیما وین باشد. به دلیل اینکه وین شهر گرانی محسوب می‌شود، قیمت بلیط‌ هواپیما وین معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تاریخ مورد نظر، فصل گردشگری یا نوع بلیط‌تان (سیستمی یا چارتری) خواهد بود. شکی نیست که با استفاده از سیستم رزرو بلیط هواپیما ایوار می‌توانید به سادگی در زمان خود صرفه‌جویی کرده و با مقایسه قیمت‌های ارائه شده، بهترین یا ارزان‌ترین بلیط هواپیما وین را خریداری نمایید.

برای خرید بلیط وین، در بخش جستجوی پرواز، نوع بلیط (رفت و برگشت) و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس از آن بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا تمام بلیط‌ها برای شما نمایش داده شود. پس از آن می‌توانید با فیلتر سمت راست، بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

فرودگاه بین المللی وین در اتریش

قیمت بلیط هواپیما وین

قیمت بلیط هواپیما وین به صورت آنلاین و با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. نوع ایرلاین نیز بسیار در قیمت موثر است. زمانی که در سامانه آنلاین پرواز ایوار جستجو می‌کنید، لیست بلیط‌ها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می شود.

درباره وین

وین پایتخت جمهوری اتریش و یکی از پر بازدیدترین شهرهای اروپا، بخش عمده‌ای از جذابیت و تاریخ غنی خود را وام‌دار موقعیت پرشکوه خود در ساحل رود زیبای دانوب می‌باشد. شهر وین برای قرن‌ها دروازه بین شرق و غرب اروپا بوده، زمانی مرکز اصلی امپراطوری وسیع هابسبورگ قلمداد می‌شده و امروزه حدود ۱.۷ میلیون جمعیت دارد. همانطور که انتظار دارید مرکز اقتصادی، فرهنگی و سیاسی اتریش محسوب می‌شود. وین همچنان با بسیاری از مناظر تاریخی و برنامه‌های متنوعی شامل رویدادها و سرگرمی‌ها، بازدید کننده‌های بسیاری را به خود جذب می‌کند. وین با فضایی بین‌المللی، دارای جذابیتی مسحور کننده است که متأثر از معماری ناب قدیمی، درشکه‌های معروفش که با نام «فیاکر» و همچنین کافه‌های جذاب کنار خیابان‌هایش با قهوه‌ها و آداب اتریشی می‌باشد.

خیابان های وین

آب و هوای وین

بهار واقعی را در وین در اواخر ماه مارچ خواهید دید، زمانی که هوا ملایم و مطبوع می‌شود. تابستان‌ها، معمولاً در ماه جولای و آگوست روزهای گرم و معتدلی را تجربه خواهید کرد که دمای هوا به ۳۵ درجه نیز می‌رسد. اما به طور کل نگران نباشید. گرما در حد مطبوع است. در فصل پاییز نیز روز به روز تا ماه نوامبر به تدریج هوا سردتر می‌شود. تنها نکته منفی وین در پاییز بادی بودن است. زمستان نیز دما از صفر درجه می‌تواند پایین‌تر برود و در بعضی روز‌ها برفی باشد. به دلیل موقعیت شرقی وین نسبت به ساعت اروپای مرکزی، خورشید در این شهر زودتر طلوع خواهد کرد.

جاذبه های گردشگری وین

شاید شما هم دوست داشته باشید که در پایتخت کشور اتریش قدم گذاشته و در بین جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیزش خود را به افسون خاص وینی بسپارید. ابعاد نه چندان بزرگ این شهر، سیستم حمل و نقل شهری و جهت‌یابی راحت در آن، همگی به شما کمک می‌کنند که بتوانید بهترین جاذبه‌های آن را در مدت زمانی که در اختیار دارید ببینید. قصر هافبورگ که بیش از شش قرن مقر امپراطوری خاندان هابسبورگ بوده، کلیسای جامع سنت استفان، کاخ دیدنی قرن هجدهمی شونبرون، قصر بلودر و البته خانه تئاتر و اپرای وین از جاذبه‌های مهم این شهر هستند. پارک معروف پراتر نیز با مساحت ۳۲۰۰ جریب از مواردی است که برای هر فردی با هر سلیقه و سنی چیزی جذاب برای ارائه دارد. به علاوه خانه «هاندر تواسر» هم خانه عجیبی و رنگارنگ است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

جاذبه های گردشگری وین

خرید و شکم گردی در وین

در رستوران‌های این پایتخت دوست‌داشتنی، شاهد انواع غذاهای سنتی و خوشمزه خواهید بود، از شنیتزل گوشت گوساله تا «تافه اِشپیتز» را می‌توانید در منوی غذایی وین پیدا کنید. سبک غذایی و آشپزی شهر وین نیز مانند فرهنگ آن، غنی و متنوع بوده و پیشرفت خود را مدیون منوی غذاهای اتریشی و تاثیرات بین‌المللی است. سوسیس‌ها نقطه خوبی برای شروع اکتشاف در غذاهای خیابانی وین هستند؛ هرچند نباید سایر خوراکی‌های لذیذ را فراموش کنید. همچنین خرید کردن در وین یک لذت خاص است. بوتیک‌های مجلل، فروشگاه‌های جذاب و مغازه‌هایی با تخصص‌های گوناگون در مرکز شهر و مناطق اطراف جمع شده‌اند و در بین‌شان کافه‌ و رستوران‌‌های پراکنده‌ای را هم برای استراحت‌ می‌توان پیدا کرد. خیابان ماریا هیلفر، خیابان گرابن و مرکز خرید دوناوت زنتروم از بهترین نقاط خرید هستند.