تورهای اروپا آژانس خدمات مسافرتی ایوار

تیم ایوار
  • تیم ایوار
  • 1395/8/22
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شرکت خدمات مسافرتی اسراء پرواز (ایوار) با بیش از ۱۴ سال سابقه به عنوان مجری تخصصی تور‌های اروپا، شعار خود با عنوان «رویاهایتان را سفر کنید» را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده تا با اجرای هرچه بهتر تور‌های خارجی و برآورده ساختن رویا‌های شما، خاطراتی خوش و فراموش‌نشدنی را برایتان رقم بزند.

تور اروپا

اجرای تور‌های متنوع اروپا به صورت تک و ترکیبی در بازه‌ی ۵ الی ۲۹ روز و همچنین اجرای «تور پاریس» به صورت هفتگی (paris week)، از ویژگی‌های منحصر به فرد شرکت ایوار به حساب می‌آید.

دامنه‌ی تور‌های اروپاییِ آن از شرق تا غرب این قاره‌ی سبز گسترده شده است و در قالب‌های انفرادی و گروهی قابل اجرا است، همچنین ایوار به عنوان نماینده انحصاری خطوط ریلی اروپا در ایران، قادر به رزرو و خرید بلیط قطار در تمامی کشور‌های اروپا و دیگر کشور‌ها نظیر کانادا، ژاپن، کره، هند، روسیه و ... است که تجربه‌ای نو و بی‌نظیر از زیبایی‌های مسیر، آسایش، امنیت، و سرعت را برای همسفران خود به ارمغان می‌آورد.

حسن سابقه و ارتباط مثبت و طولانی این شرکت با سفارتخانه کشورهای مختلف در ایران و همچنین اعمال شرایط خاص در امر گزینش متقاضیان سفرهای برون مرزی بویژه به مقاصد اروپایی، فراهم کننده شرایطی ایده‌آل جهت دریافت روادید مسافران گرامی تورهای این شرکت با صرف کمترین زمان و انرژی گشته است. 

لیست تور‌های اروپای ایوار را ببینید.

موزه لوور پاریس

شرکت ایوار کارگزار تورهای خروجی بیش از ۱۰۰ شرکت خدمات مسافرتی در کشور است و اجرای 25 (مسیر مختلف) تور در طول تابستان 95 و 10(مسیر مختلف) تور در طول پاییز 95 به مقصد اروپا (فقط در قسمت اجرای گروهی)، ایوار‌ را در صدر فهرست اجرا کنندگان تور اروپا در ایران قرار داده است. این پکیج‌ها از مسیر‌های متنوعی از اروپای شرقی (مجارستان، جمهوری چک و ...) تا اروپای غربی (ایتالیا، فرانسه، آلمان و ...) و منطقه‌ی اسکاندیناوی (فنلاند، نروژ، دانمارک و سوئد) را در برگفته است. اجرای تور‌های اروپا با پرواز‌های بین‌المللی و خوش‌نام نظیر قطر ایرویز، امارات، ترکیش ایرویز، آلیتالیا و ...، باعث بالا رفتن سطح کیفی تور‌های مجموعه‌ی ایوار و در نهایت بالا رفتن سطح رضایت همسفران ایوار بوده است. همراهی مجرب‌ترین و برجسته‌ترین راهنمایان و مترجمان با گروه‌های اعزامی، از عمده دلایل دیگر رضایتمندی همراهان این شرکت در پایان سفرها است

شرکت ایوار کارگزار تورهای خروجی بیش از ۱۰۰ شرکت خدمات مسافرتی در کشور است و به غیر از تور‌های انفرادی و گروهی، اجرای «تورهای نمایشگاهی» بسیاری را در قاره اروپا و دیگر نقاط جهان در کارنامه‌ی خود دارد. ایوار تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا مهم‌ترین نمایشگاه‌های سراسر جهان در لیست تور‌های نمایشگاهی خود بگنجاند تا کار‌آفرینان و علاقمندان به صنعت‌ و سمینار‌های مختلف از حضور در این نمایشگاه‌های سالانه باز‌نمانند. همچنین ایوار بر آن است که در تور‌های نمایشگاهی خود، بُعدِ تفریح و تفرج را نیز مد نظر قرار دهد و در یک پکیج کامل، مسافران را در اروپا و دیگر نقاط جهان همراهی کند تا علاوه بر شرکت در نمایشگاه و سمینار، فرصتی مناسب برای گردش در کشور میزبان نمایشگاه (و حتی برخی همسایگان کشور میزبان) را مهیا کند.

آمالفی ایتالیا

از عوامل رقابتی شرکت ایوار با سایر رقبا می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • امکان رزرو ۲۵۰ هزار هتل در سطح جهان به صورت مستقیم
  • نماینده انحصاری ریل یوروپ در ایران
  • نماینده فروش هواپیمایی مالزی (Airasia)
  • نماینده فروش هواپیمایی یونان (Aegean)
  • مرکز ارائه خدمات هواپیمایی لوفتهانزا در ایران
  • مجری مستقیم تور هفتگی پاریس
تیم ایوار تیم ایوار
{{selectedRate}}

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}