۹ مقصد برتر برای سفر‌های ماجراجویانه

تیم ایوار
  • تیم ایوار
  • 1395/6/10
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر از لم دادن روی ساحل و خیره شدن به موج‌های دریا لذت نمی‌برید، اگر رفتن به یک کلوپ شبانه برایتان وقت‌ تلف‌ کردن است، اگر مقصد‌های یکنواخت و تکراری برایتان آزاردهنده شده است و هزار اگر دیگر، باید به دنبال یک سفر ماجراجویانه باشید.

تور اروپا

سفر ماجراجویانه شما را به تحرک‌ وا می‌دارد و دریچه‌ای تازه از سفر را به روی شما می‌گشاید. مقاصد ماجراجویانه شما را برای کشف حقیقت‌هایِ مجهول به سمت خود می‌کشانند و رویه ثابت زندگی شما را برهم می‌زنند. ما در این نوشتار ۹ مقصد برتر برای یک سفر هیجان‌انگیز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.                                                                                                                                                                                                                       

1. دیواره مرجانی بزرگ استرالیا (The Great Barrier Reef of Australia)

اگر محیطی کاملاً متنوع می‌خواهید تا فعالیت‌های بی‌شماری انجام دهید، حتماً سری به دیواره‌ی مرجانی استرالیا بزنید. دیواره‌ی مرجانی استرالیا دارای تنوع بی‌شماری از گونه‌های گیاهی و جانوری است که شما را حیرت‌زده خواهد کرد. دیواره‌ی بزرگ مرجانی متنوع‌ترین اکوسیستم دنیا است. یادتان باشد منطقه‌ای که قدم در آن گذاشتید از معدود جاهایی است که از فضا قابل مشاهده است.

دیواره مرجانی بزرگ استرالیا

2. اهرام جیزه (The Pyramids of Giza)

مجموعه اهرام مصر تنها بازمانده از عجایب هفتگانه‌ی دنیا است. سفر به مصر نه تنها یک ماجراجویی بلکه یک درس در تاریخ نیز خواهد بود. پا نهادن به بیابان‌های مصر، تاریخ فراعنه را در برابر دیدگان شما قرار می‌دهد. بلند‌ترین هرم این مجموعه که خوفو نام دارد که با 146 متر ارتفاع، به مدت ۳۸۰۰ سال بلندترین بنای ساخته شده به دست بشر بود.

اهرام مصر

3. پاتاگونیای شیلی (The Chilean Patagonia)

چشم‌انداز‌های یخی پاتاگونیا به اندازه‌ای بزرگ است که شما می‌توانید تا پایان عمرتان به جستجو در آن بپردازید. منطقه پاتاگونیا که بین دو کشور آرژانتین و شیلی واقع شده است، با دست‌نخوردگی بی‌مثالش، فرصتی مناسب برای گشتن و عکاسی به حساب می‌آید. اگر از بیرون ماندن از خانه لذت می‌برید، اینجا مکانی برای بودن است. یادتان باشد که بعضی بر این باورند که پاتاگونیا آخر دنیا است!

پاتاگونیا شیلی

4. کمربند توریستی ماسایی مارا و سرنگتی (Maasai Mara-Serengeti Tourism Belt)

در هیچ کجای دنیا نمی‌توانید حیات‌وحش را به زیبایی «ماسایی مارا» در کنیا و پارک ملی «سرنگتی» در تانزانیا ببینید. در این مناطق محافظت‌شده‌ شما پنج حیوان بزرگ جنگل‌های آفریقایی شامل شیر‌ها، فیل‌ها، کرگدن‌ها، پلنگ‌ها و بوفالوها را خواهید دید. سفر به منطقه‌ای که رسم جوان‌هایشان برای ازدواج، گرفتن یک شیر است حتماً برای شما شگفت‌انگیز خواهد بود.

ماسای مارا

5. جنگل آمازون و سایت‌های اینکا در بولیوی (The Amazon forest and Inca sites of Bolivia)

این مقصد برای افرادی که عاشق پیاده‌روی و جستجو در جنگل‌های استوایی انبوه هستند ایده‌آل است. جنگل‌های بولیوی تمام اراده‌ی شما نسبت به غلبه نمودن به مسیرهای پیاده‌روی جنگلی و تحمل باران‌های سیل‌آسا را به چالش می‌کشد. بازدید ‌از بقایای تمدن راز‌آلود اینکا‌ها در بولیوی سفر شما را مهیج‌تر خواهد کرد؛ تمدنی که روزگاری زیبا‌ترین دخترانشان را قربانی می‌کردند و خورشید را می‌پرستیدند.

اینکا در بولوی

6. انگکور وات (Angkor Wat)

اگر عاشق جستجو کردن و ماجراجویی هستید چرا این مکان مذهبی کامبوجی را امتحان نمی‌کنید؟ معبد انگکور وات بزرگ‌ترین بنای یادبود مذهبی در دنیا می‌باشد و یونسکو آن را به‌عنوان سایت میراث دنیا در فهرست خود آورده است. با قدم زدن در محوطه‌ی این معبد سحرانگیز، تاریخچه‌ی آیین بودائی در مقابل چشمان شما جلوه‌گر شود.

انگکور وات

7. کوه ویسلر در کانادا (The Whistler Mountain in Canada)

اگر اهل هیجان و طرفدار ورزش هستید پس اسکیت روی یخ، سورتمه‌سواری، اسکی و دیگر ورزش‌های زمستانی در ویسلر برای شما جذاب خواهد بود. این شهر توریستی که در ایالت «بریتیش کلمبیا» جای گرفته، محلی مناسب برای بالا بردن آدرنالین است. منطقه‌ی ویسلر کانادا برای کسانی محبوب است که هیچ‌وقت نمی‌توانند یکجا بایستند.

ویسلر کانادا

8. کاستاریکا (Costa Rica)

آیا می‌دانید زیپ‌لاین چیست؟ آویزان شدن از یک طناب به قیمت زندگی عزیزتان و سرازیر شدن به سمت یک سایه‌بان جنگلی! شاید گفتنش بسیار ساده‌ باشد اما انجام دادنش کمی دلهره‌آور است. معلق ماندن بین زمین و هوا با سرعت زیاد، تنها یکی از ماجراجویی‌های رایجی است که در جنگل‌های کاستاریکا تجربه می‌شود.

زیپ لاین

9. زوربینگ در نیوزیلند (Zorbing in New Zealand)

زورب یک توپ بزرگ است که فرد به داخل آن رفته و بر روی یک سراشیبی می‌دود. به ما اعتماد کنید؛ این یک ورزش جدید است که هنوز معروف نشده اما ارزش در نظرگرفتن را دارد. یادتان باشد که نیوزلندی‌ها عاشق هیجان و آدرنالین هستند، به هر حال از مخترعین بانجی‌جامپینگ کمتر از این هم انتظار نمی‌رود... .

زوربینگ نیوزلند

تمامی این مقاصد برای بالا بردن ضربان قلب شما کافی است. تفریح و ماجراجویی بخش مهمی از سفر را تشکیل می‌دهد و در میان سفر‌های علمی و فرهنگی، گاهی آدرنالین اضافی هم نیاز می‌شود.

                           

تیم ایوار تیم ایوار
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}