انتخاب عینک آفتابی مناسب برای سفر

تیم ایوار
  • تیم ایوار
  • 1395/10/29
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

زمانی که برای یک تور اروپای رؤیایی برنامه‌ریزی می‌کنید محافظت از چشم شاید اولین چیز نباشد که به آن می‌اندیشید اما این امر می‌بایست در بالای لیستتان قرار بگیرد. 

تور اروپا

پیدا کردن یک عینک آفتابی مناسب سفر شاید چالش مهمی باشد که شما با آن مواجه هستید. عینک شما علاوه بر استاندارد‌هایی که باعث محافظت از چشم شما می‌شود، باید پارمتر‌های زیبایی و راحتی نیز داشته باشد تا بیشترین احساس رضایت را در سفر تجربه کنید.

علاوه بر ظاهر و فاکتور‌هایی مانند UV و پلاریزه بودن، شما باید عینکی را انتخاب کنید که ویژگی‌های دیگری را نیز داشته باشد. بزرگ بودن شیشه‌های عینک باعث می‌شود تا پرتو‌های نور از گوشه‌های قاب عینک چشمان شما را اذیت نکند. سبک بودن فریم عینک نیز، برای استفاده‌ی طولانی مدت از آن؛ یکی از گزینه‌هایی است که در هنگام خرید باید به آن دقت داشته باشید. اگر سفر شما به مناطق برفی و کوهستانی است، عینک‌هایی را انتخاب کنید که کناره‌های آن به طور کامل بسته باشد، تابش بازتاب نور خورشید از روی سطوح برفی و یخی، واقعاً آزار‌دهنده و زیان‌آور است. اگر هم راهی یک سفر ادونچر هستید (آفرود، رفتینگ، دوچرخه‌سواری و ...)، حتماً برای عینک خود بند‌ تهیه کنید؛ این بند‌ها باعث می‌شود تا اگر عینک در تکان‌های شدید از روی چشم شما افتاد، پرت نشود و روی گردنتان باقی بماند.

 عینک آفتابی سفری

انتخاب عینک آفتابی محافظ چشم

آیا UV محافظ خوبی است؟

عینک‌های آفتابی که بر چسب UV دارند به معنای محافظت 100% آن‌ها نیست؛ بنابراین وقتی عینک‌های UV ارزان‌تری را پیدا می‌کنید به این توجه کنید که چند درصد از محافظت UV به برند بستگی دارد. میزان محافظت عینک شما در مقابل اشعه UV بسیار مهم است زیرا تشعشعات UV به قرنیه، عدسی و سایر بخش‌های چشم آسیب می‌رساند. در طول زمان این امر موجب آب مروارید می‌شود. این امر خیلی مهم است که زمانی که عینک آفتابی را انتخاب می‌کنید 99 تا 100 درصد از تشعشعات UVA و UVB  را حذف کند. در سفر به نقاطی که آفتابی درخشان دارند، این دسته از عینک‌ها به شما کمک می‌کنند تا از سفر خود لذت بیشتری ببرید. بعضی کارخانه‌­های سازنده برچسب‌­هایی را بروی عینک محصول خود نصب می­‌کنند با این مضمون که جذب UV تا بیش از 400 نانومتر صورت می­‌گیرد که این نیز به معنای همان جذب 100% شعاع UV است.

مزایای عینک‌های پلاریزه

لنزهای مسدود کننده حرکت UV  بسیار مهم هستند اما برای برخی از فعالیت‌های بیرون از منزل ممکن است به لنزهای پلاریزه نیاز داشته باشید. این نوع لنزها دارای یک پوشش یا فیلتر هستند که تابش‌های خیره کننده را کاهش می‌دهند. زمانی که برخی از سطوح مانند آب نور خورشید را منعکس می‌کنند این لنزها تابش‌های آزار دهنده آن را کاهش می‌دهند؛ بنابراین شما اشیاء را واضح می‌بینید. برای سفر‌های آبی شما حتماً به عینکی نیاز پیدا خواهید کرد که پلاریزه باشد.

عینک آفتابی سفری

انتخاب بهترین عینک آفتابی برای صورت شما

قاب مناسب برای صورت شما

قاب‌هایی را انتخاب کنید که در تضاد با شکل طبیعی صورت شما هستند. اگر صورتی با شکل مربعی دارید قاب‌های گرد و بیضی و اگر صورت گردی دارید قاب‌های مربع یا مستطیلی را انتخاب کنید. چشم‌های شما می‌بایست در وسط قاب قرار گیرد؛ اگر قاب خیلی پهن باشد چشم‌های شما به نظر نزدیک‌تر می‌آیند.

لذت بردن از سبک یا انتخاب عملکرد

ما معمولاً می‌ترسیم که از محدوده راحت خود بیرون بیاییم. رنگ‌ها و مواد مختلف را امتحان کنید و از اینکه بخواهید بر روی یک جفت عینک سرمایه گذاری کنید نترسید. به خاطر داشته باشید که وقت خود را از دست ندهید، عینک‌های آفتابی مختلفی را امتحان کنید و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. ممکن است شما گزینه‌های مختلفی داشته باشید، اکثریت به شما کمک می‌کنند که بهترین گزینه را انتخاب کنید.

عینک آفتابی سفری

تیم ایوار تیم ایوار
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}