در مونترال به این رستوران ها سر بزنید

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/7/12
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

طی سفر به مونترال حتماً دوست دارید در برخی از رستوران‌های خوب آن، فرهنگ غذای این شهر را نیز تجربه کنید. در این مقاله شما را با ۱۰ رستوران برتر آن آشنا خواهیم کرد.

تور اروپا

مونترال مرکز فرانسوی‌ زبانان کانادا به شمار می‌رود. منظره رستوران‌های این شهر، با ریشه‌ای که در تاریخ و فرهنگ خاص کبک دارد، ترکیبی از افسون روزگار قدیم پاریس با حسی از کاوش‌های خلاقانه را در مخاطب بیدار می‌کند. از نام‌های برجسته آشپزی اعلا گرفته تا رستوران‌های معمولی و رستوران‌های ارزان قیمت را می‌توانید در بین غذاخوری‌های مونترال ببینید. در این فهرست تلاش کردیم تا رستوران‌هایی که حسی واقعی از شهر را منعکس می‌کنند معرفی کنیم.

۱. رستوران اروپا

رستوران «اروپا» (Europea) با نظارت سر آشپز «ژروم فره» (Jérôme Ferrer) که در آشپزی ساحلی فرانسوی تخصص دارد اداره می‌شود. این رستوران توسط بسیاری، به عنوان یکی از رستوران‌های با غذاهای اعلا در مونترال جایزه گرفته است. در اینجا، غذاهای عالی با خدمات رسانی باورنکردنی تکمیل می‌شوند. از نقاط برجسته، می‌توانیم به خرچنگ خامه‌ای با لایه‌ای از پوره ترافل خوشمزه اشاره کنیم. گزینه‌های لذیذ پیش روی شما کم نخواهند بود پس در انتخاب اینجا شک نکنید.

رستوران های مونترال

۲. رستوران له ۴۰۰ کو

رستوران «له ۴۰۰ کو» (Les 400 Coups) غذاهای خلاقانه‌ای را در قلب محله قدیمی، مرکز تاریخی افسونگر شهر به مهمانان ارائه می‌کند. این رستوران کوچک جذاب با سقف آلومینیومی بلندش، عصاره‌ای از شکوه کلاسیک را به همراه غذاهای خوشمزه، جذاب یا حتی معمولی به نمایش می‌گذارد. در غذاهای منو مواد اولیه تازه و فصلی به کار رفته و منوی دسر و غذای اصلی همواره در حال تغییر هستند تا مطمئن باشید هیچ دو بازدیدتان شبیه به هم نخواهد بود. این مقوله بهانه خوبی به شما می‌دهد که بارها و بارها دوباره این رستوران سر بزنید.

رستوران های مونترال

۳. لوون پاپیون

رستوران «لووَن پاپیون» (Le Vin Papillon) در سال ۲۰۱۳ توانست در مسابقه «ایتر» (Eater) مونترال برنده شود. این کافه رستوران سومین خروجی سرآشپز و رستوران‌دار، «داوید مک میلان» (David McMillan) و «فرد مورن» ( Fred Morin) بود. در گذشته یک فروشگاه در اینجا قرار داشت که بعدها تغییر کاربری داده و تبدیل به ساختمانی معاصر با دیوارهای آجری سفید، میزهای دراز عمومی و یک تخته سیاه شد. در این رستوران محیطی آرام و شیک را تجربه می‌کنید. غذاهای داخل منو، فصلی و تازه بوده و در بینشان گزینه‌های زیادی برای گیاهخواران‌ هم پیدا می‌شود.

رستوران های مونترال

۴. جو بیف

کمی آن طرف‌تر از رستوران «لوون پاپیون» می‌توانید «جو بیف» (Joe Beef) را پیدا کنید که یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین رستوران‌های مونترال به شمار می‌رود. این رستوران از سرآسپز‌های برجسته‌ای سبقت گرفته است. جو بیف، یکی از معروف‌ترین رستوران‌های کوچک بوهمی در شهر بوده که توسط «داوید مک میلان» و «فرد مورن» اداره شده و چیزی بسیار فراتر از استیک کلاسیک و غذای دریایی را به مشتریانش ارائه می‌کند. در واقع، جو بیف به خاطر یکی از غذاهایش که از بیکن، پنیر، مایونز، دو لایه سرخ شده «فوا گرا» (نوعی غذای لوکس تهیه شده از جگر اردک) و غیره درست شده شهرت خود را به دست آورده است. از دیگر گزینه‌های پیشنهادی ما، گوشت اسب پیچیده شده در بیکن و اسپاگتی خرچنگ خواهد بود.

رستوران های مونترال

۵. اولیو + گورماندو

رستوران «اولیو + گورماندو» (Olive + Gourmando) یکی از جذاب‌ترین صبحانه‌ها و ناهارهای مونترال را به شما ارائه می‌کند. این رستوران با تخصص در ساندویچ و شیرینی‌جات، بدون‌ شک یکی از بهترین ساندویچ‌های پانینی شهر را عرضه کرده و نمی‌توان به سادگی از منوی جذاب و وسوسه کننده آن گذشت. برای صبحانه شاید بد نباشد پانینی با تخم مرغ آب‌پز را امتحان کنید. در این غذا علاوه بر تخم مرغ، پنیر «کومته» و گوجه فرنگی کبابی هم استفاده می‌شود. شیرینی‌های دل انگیز و خوش عطر اینجا را نیز نمی‌توان نادیده گرفت.

رستوران های مونترال

۶. لبانکیز

رستوران «لَبانکیز» (La Banquise) به خاطر خوراکی مخصوص کبکی، یعنی «پوتین» شهرت دارد. این غذا از سیب زمینی سرخ شده و نوعی پنیر با سس تهیه می‌شود. ریشه‌های پوتین به دهه ۱۹۵۰ در کبک باز می‌گردد. این غذا بسیار آسان تهیه شده و در این رستوران که خود متعلق به سال ۱۹۶۸ است، ۲۰ گونه مختلف از این خوراکی جذاب را می‌توانید سفارش دهید. روی برخی از آن‌ها، بیکن، استیک، گوشت دودی، سبزیجات و بسیاری چیزهای دیگر می‌ریزند. لبانکیز به صورت ۲۴ ساعته باز بوده و برای آشنایی با مونترال قدیمی تجربه‌ای دوست داشتنی را برایتان رقم می‌زند.

رستوران های مونترال

۷. شوارتزز دلی

«شوارتزز دلی» (Schwartz’s Deli) یکی دیگر از رستوران‌های کلاسیک مونترال است که برای تجربه غذاخوری در شهر آن را بسیار پیشنهاد می‌کنند. در اینجا چیزی را می‌یابید که مونترال به آن شهرت دارد؛ گوشت دودی! از زمان تأسیس شوارتز در سال ۱۹۲۸، این رستوران در بین مردم محلی و بازدیدکنندگان شکمو به یک اندازه شهرت داشته است. در اینجا می‌توانید به سادگی از طعم و عطر جذاب یک ساندویچ گوشت دودی چرب لذت ببرید.

رستوران های مونترال

۸. مرغ سوخاری رومادوس

«رومادوس» (Romados) شاید از بیرون خیلی جذاب به نظر نرسد، اما بسیاری از مردم بومی مونترال در روز بازگشایی آن در اواسط سال ۲۰۱۳ جشن گرفتند. منوی ساده و کوتاه اینجا تنها در یک چیز عالی است: مرغ سوخاری‌های به سبک پرتغال! پس چیزی که می‌توانید در رومادوس سفارش دهید، یک مرغ سوخاری عالی کامل، نصف یا یک چهارم است. البته بسیاری از مشتریان در کنار غذا، سیب زمینی سرخ شده هم سفارش می‌دهند. مطمئن باشید از غذایتان لذت خواهید برد.

رستوران های مونترال

۹. تا پیس

بدون شک «تا پیس» (Ta Pies) یکی از آن رستوران‌های غافلگیر کننده مونترال به شمار می‌رود. این رستوران آشپزی سریع استرالیا و نیوزلند را به قلب فرانسوی کانادا آورده است. تا پیس در پای گوشت تخصص داشته که غذای ملی هر دو کشور محسوب می‌شود. تنوع این پای‌های لذیذ در رستوران بالا بوده و از بیف کلاسیک و پنیر تا جوجه کره‌ای متغیر خواهد بود. می‌توانید سایر دسرهای خوشمزه استرالیایی را نیز در اینجا پیدا کنید.

رستوران های مونترال

۱۰. پیکولو اسپرسو بار

در «پیکولو اسپرسو بار» (Pikolo Espresso Bar) تمام آن چیزی را که از یک کافی‌شاپ خوب انتظار دارید پیدا می‌کنید. در اینجا دانه‌های قهوه‌ای که در شهر کلگری یا پورتلند آماده شده‌اند استفاده شده و می‌توانید از بهترین کیفیت‌های قهوه در آن لذت ببرید. پیکولو اسپرسو بار در طبقه همکف یک ساختمان قدیمی بازسازی شده و دوست داشتنی قرار دارد و فضای آن اندکی دراز و باریک است. سیستم نورپردازی بی‌همتا و تصاویری که به دیوار زده شده‌اند، حال و هوای خوشایندی را برای صرف یک فنجان قهوه عالی در شهر فراهم می‌کنند.

رستوران های مونترال

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}