لوکس ترین ایرلاین های جهان را بشناسید

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/9/1
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر شما هم جزو علاقه‌مندان سبک زندگی لوکس هستید، حتماً دوست دارید سفرهایتان را نیز با ایرلاین‌هایی در خور انجام دهید.

تور اروپا

خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت

لوکس بودن و لوکس دیدن همیشه به دیدگاه افراد بستگی دارد؛ اما وقتی صحبت از سبک زندگی لوکس می‌شود، بیشتر به این تمایل داریم که چیزهایی را بدانیم. اگر جز این دسته افراد باشید، در این مقاله به معرفی لوکس‌ترین ایرلاین‌های جهان برای شما پرداخته‌ایم تا بتوانید با یکی از آن‌ها سفری لذت بخش را تجربه کنید.

1. کاتای پسیفیک ایرویز

کاتای پسیفیک ایرویز (Cathay Pacific) تلاش می‌کند که بهترین ایرلاین جهان باشد و پایگاه استقرار آن به عنوان یک ایرلاین بین‌المللی در هنگ کنگ واقع شده است. این ایرلاین به بیش از ۱۱۰ مقصد جهان پرواز داشته و با سرمایه‌گذاری اساسی و توسعه صنعت پروازی هنگ کنگ به ریشه‌های خود در این شهر وفادار بوده و موقعیت آن را به عنوان یک قطب حمل و نقل منطقه‌ای بالا می‌برد. اگر در این ایرلاین از پروازهای فرست کلاس بهره گرفتید، مطمئن باشید که آرزوی طولانی‌تر شدن پرواز را خواهید کرد. در سال ۲۰۰۶ مجله «دنیای حمل و نقل هوایی» عنوان ایرلاین سال را به کاتای داد که شصتمین سالگرد فعالیتش را جشن می‌گرفت.

لوکس ترین ایرلاین ها

2. تای ایرلاینز

تای ایرلاینز در سال ۱۹۶۰ تأسیس و پروازهای خارجی و بین قاره‌ای آن در سال ۱۹۷۱ راه اندازی شدند. بعد از ۴۰ سال فعالیت متوالی پرسود، این شرکت بزرگ توانست در صدر ایرلاین‌های لوکس سال قرار بگیرد. پایگاه تای ایرلاینز در بانکوک بوده و یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی آسیا به شمار می‌رود. تای ایرلاینز تلاش می‌کند تا شما را با بهترین مهمانداران همراه کرده و با غذاهایی فوق‌العاده، بهترین نوشیدنی‌ها و امکانات دیگر، سفری بی‌همتا را برایتان رقم بزند. تمام این موارد در راستای نیل به هدف نهایی این ایرلاین هستند که شما را تشویق می‌کند سفری با سلامت روان و جسم را پشت سر بگذارید.

لوکس ترین ایرلاین ها

3. دلتا

سفرهای بین‌المللی شاید باعث دلتنگی شما برای آرامش و راحتی خانه شوند. صندلی‌های تخت شوی عالی، سرگرمی‌های گسترده حین پرواز و غذاهای دقیق و لذیذی که با غذای بهترین رستوران‌ها رقابت می‌کنند، همگی از مزایای پرواز با دلتا هستند. می‌توانید با رزرو کردن یک بلیط بیزنس ایلایت از تمامی این امکانات لذت ببرید. مطمئن باشید زمانی که به زمین بازگشتید کاملاً سر حال و آماده رفتن هستید. با اولویت «دلتا اسکای» می‌توانید روند سفرتان را از رزرو تا تحویل چمدان بسیار تسریع کرده و در صف‌های طولانی نمانید. حتی در سوار شدن به هواپیما و خدمات چمدان هم برای این مسافرین امتیازاتی وجود دارد.

لوکس ترین ایرلاین ها

4. ویرجین آتلانتیک

با توجه به اینکه ریچارد برَنسون معروف در رأس این ایرلاین قرار دارد، مطمئن باشید خدماتی ارزشمند در ازای پولتان دریافت می‌کنید. ویرجین آتلانتیک پروازهای فرست کلاس شگفت‌انگیز و خیره کننده‌ای دارد که فضای بسیار بازتری نسبت به ایرلاین‌های رقیب دارند. به هر حال قطعاً عاشق امکانات بی‌نظیر و آرامش آن خواهید شد. صندلی‌های تخت‌شوی آن بسیار بزرگ بوده و اگر تمام چیزی که از پروازتان می‌خواهید یک خواب شبانه خوب است، می‌توانید کاملاً روی آن حساب کنید. نور ملایم پروازهای شبانه و عدم وجود مزاحمت‌های آزاردهنده، خواب آرامتان را تضمین می‌کنند. ویرجین ایرلاین آمریکا که در کالیفرنیا استقرار دارد، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا کیفیت پرواز را با هواپیماهای جدید، قیمت‌های جذاب و سرویس‌دهی عالی بالا ببرد. با دسترسی به اینترنت حین پرواز، نورپردازی کابین بر اساس مد، صندلی‌های چرمی سفارشی، صفحه نمایش‌های لمسی مخصوص هر صندلی و منویی از غذاهای فوق‌العاده، این ایرلاین توانسته افق تجربه سفرهای هوایی را توسعه دهد.

لوکس ترین ایرلاین ها

5. کانتاس

ایرلاین «کانتاس» (QANTAS) در سال ۱۹۲۰ در کوئینزلند تأسیس شد و بزرگ‌ترین ایرلاین داخلی و بین‌المللی استرالیا محسوب می‌شود که به عنوان پیشتازترین ایرلاین پروازهای طولانی در جهان شهرت پیدا کرده است. این ایرلاین که به «کانگوروی پرنده» نیز معروف شده، به ۵۴ مقصد در استرالیا و ۲۷ مقصد بین‌المللی پرواز دارد. علاوه بر این، کانتاس اولین ایرلاینی بود که پروازهای بدون توقف از ملبورن به لس آنجلس را در سال ۱۹۹۹ ارائه کرد. اگر با پروازهای فرست کلاس کانتاس به صورت بین‌المللی سفر کنید، صندلی‌های تخت‌شویی از جنس چرم در اختیار خواهید داشت که بسیار عریض و راحت هستند. علاوه بر این بسته‌ای از وسایل لوکسی شامل محصولات مراقبت از پوست، چشم بند و ست پیژامه دریافت می‌کنید.

لوکس ترین ایرلاین ها

6. بریتیش ایرویز

کابین‌های لوکس فرست کلاس بریتیش ایرویز می‌تواند چندین کاربری داشته باشد: اتاق کار، جایی برای خلوت یا حتی برای دراز کشیدن و خوابیدن. زمان بیداری می‌تواند با تماشای یکی از چندین گزینه ویدیویی یا غذا خوردن طبق برنامه شخصی‌تان سپری شود. طی یک اقدام فکر شده و جذاب، مسافرینی که پروازهای آخر شب دارند می‌تواند در رستوران‌های لوکس فرودگاه قبل از پرواز شام بخورند و حین سفر وقت بیشتری برای خوابیدن داشته باشند. این ایرلاین اندکی بعد از جنگ جهانی اول شروع به فعالیت کرد و خود را ایرلاین محبوب دنیا معرفی می‌کند که از سمت مسافران نیز تأیید می‌شود. بریتیش ایرویز در تلاش است تا بهترین و موفق‌ترین ایرلاین دنیا شده و هم اکنون نیز در بلندای فهرست ایرلاین‌ها قرار دارد.

لوکس ترین ایرلاین ها

7. ایر نیوزلند

ایر نیوزلند تعداد زیادی جایزه معتبر را به خود اختصاص داده که عنوان ایرلاین سال ۲۰۱۰ توسط مجله «دنیای حمل و نقل هوایی» یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. این ایرلاین با خدمات مشتری منحصر به فردش دائماً در حال حیرت‌زده کردن مسافران بوده و کلاس‌های خدماتی لوکسش فراموش‌نشدنی هستند. بلیط‌های بیزنس کلاس اعلای آن‌ها شامل یک صندلی به عرض ۵۶ سانتی مترند که تبدیل به یک تخت کامل و صاف می‌شود. مرکز تفریحات شخصی با فهرستی بسیار وسیع از برنامه‌های تلویزیونی، فیلم، موزیک ویدئو و بازی می‌تواند اوقات پرواز را پر کند. گزینه‌های غذایی نیز بسیار وسوسه کننده و خوشمزه هستند.

لوکس ترین ایرلاین ها

8. ژاپن ایرلاینز

از سال ۱۹۵۱، ایرلاین ژاپن جزو پیشتازان امکانات رفاهی فرست کلاس بوده و ظاهراً هنوز هم به این تلاش قابل تحسین خود ادامه می‌دهد. در حال حاضر در بین گزینه‌های پروازی آن‌ها «اسکای اسلیپر سولو» (Skysleeper Solo) را خواهید دید که تعریف این ایرلاین از آرامش و راحتی برای مسافران را منعکس می‌کند. صندلی‌ها از جنس چرم اعلا بوده و توسط شرکت تولید مبلمان «پولترونا فرائو» (Poltrona Frau) تولید شده‌اند و آرامش مسافر را چه در بیداری و چه در حالت خوابیده تضمین می‌کنند. اگر به غذاهای سنتی کیوتو علاقه داشته باشید یا هوس غذاهای غربی را کرده باشید، این ایرلاین برای شما منوهای مخصوصی در نظر گرفته است. مطمئن باشید از خوشمزگی غذاها حیرت می‌کنید.

لوکس ترین ایرلاین ها

9. ایرلاین اتحاد

ایرلاین اتحاد به عنوان ایرلاین ملی امارات متحده عرب، تمام تلاش خود را به کار بسته تا نهایت مهمان‌نوازی عربی را در سفرهایی که به ۶۳ مقصد دنیا دارد نشان دهد. ۵ کلاس صندلی متفاوت در این ایرلاین تعبیه شده که هر کدام ویژگی‌های لوکس خود را دارند. سوئیت فرست کلاس دایموند از همه مجلل‌تر بوده و در آن می‌توانید از تخت عریض و راحت خود که کاملاً صاف می‌شود لذت ببرید. مدیر شخصی غذا و نوشیدنی شما غذاهایی با کیفیت ۵ ستاره را با نوشیدنی‌های مرغوب و عالی همراه کرده و به شما ارائه می‌دهد. تلویزیون شخصی بزرگ، صندلی ماساژ و حریم کاملاً خصوصی شما از ویژگی‌های دیگر این کلاس پروازی هستند.

هواپیمایی اتحاد

10. ایرلاین امارات

ایرلاین امارات هر چند در سال ۱۹۸۵ با چند هواپیما شروعی فروتنانه داشت، اما اکنون به یکی از لوکس‌ترین ایرلاین‌هایی که می‌توان تصور کرد، تبدیل شده است. به عنوان یک مسافر شما هم حس چند میلیون دلاری ارزش این ایرلاین را با تمام وجود لمس خواهید کرد. استراحت کردن و خواب با کیفیت در پروازهای امارات کار دشواری نیست. کابین‌های آن بسیار آرام بوده و سفری منحصر به فرد از آغاز تا انتها انتظار شما را می‌کشد. این ایرلاین بارها به خاطر غذاهای حین پروازش جایزه برده و وسعت سرگرمی‌های حین پرواز نیز در کنار کلیت خدمات‌رسانی بسیار رضایت بخش است.

درباره هواپیمایی امارات

11. سوئیس ایرلاین

ایرلاین سوئیس شهرت زیادی بابت دقت، ادب و خوشرویی کسب کرده است و تا کنون آن را حفظ نموده و یکی از برترین ایرلاین‌های جهان به شمار می‌رود. تمام امکانات لوکس و خدمات منحصر به فردی که انتظار دارید را دریافت می‌کنید؛ اما برای امکانات بیشتر باید حتماً دستگاهی که برای سرگرمی مسافرین تعبیه شده را نیز استفاده کنید. این دستگاه به قدری امکان سرگرم است که نمی‌توان به سادگی نادیده‌اش گرفت. این مانیتور ویدیویی می‌تواند اطلاعات پرواز مانند سرعت هوا، مسافت طی شده، مسافت باقی مانده و غیره را به شما نشان دهد. اگرچه این تکنولوژی سال‌ها در پروازها حضور داشته، اما نوآوری‌های سوئیس آن را تبدیل به چیزی خاص کرده است: دو دوربین نصب شده روی بدنه هواپیما به شما اجازه می‌دهند که منظره پیش رو و زیر هواپیما را تماشا کنید!

لوکس ترین ایرلاین ها

12. ایرلاین سنگاپور

برای سنگاپور ایرلاینز، وسعت فضا یکی از نکات بسیار کلیدی به شمار می‌رود، زیرا ادعای داشتن یکی از بزرگ‌ترین هواپیماهای آسمان را می‌کند. این ایرلاین از هواپیماهای ایرباس A380 بهره گرفته که قادر هستند ۵۵۵ مسافر را جا‌به‌جا کنند. حتی بدون در نظر گرفتن امکانات لوکس این هواپیما، باز هم تجربه فرست کلاس چیزی فراموش‌نشدنی خواهد بود. ۱۲ اسکای سوئیت لوکس این ایرلاین بسیار خیره‌کننده بوده و صندلی‌های چرمی «کونولی» (Connolly) هم به مسافران احساس آرامش، راحتی و لوکس بود را می‌دهد.

لوکس ترین ایرلاین ها

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}