استخرهای باور نکردنی این هتل های لوکس را ببینید

نیلوفر عباسیان
  • نیلوفر عباسیان
  • 1396/8/30
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شگفتی تماشای این مجموعه از هتل‌های دارای استخرهای بی‌کران یا روی پشت بام، رویاهای جدیدی به شما می‌بخشد.

تور اروپا

معنی استخر در بعضی هتل‌ها، فراتر از یک آب‌ تنی و استراحت زیر تابش خورشید است؛ چشم اندازهای حیرت انگیز بی‌کران و پانورامای این استخرها، هرگز از یاد شما نخواهد رفت. در ادامه این ۱۰ استخر شنا را ببینید تا منظور از استخر‌ های لوکس را بهتر متوجه شوید.

۱. هتل اوهلا، بارسلونا

بر فراز شهر بارسلون در اسپانیا، در نزدیکی کلیسای ساگرادا فامیلیا، استخر شنای خیره کننده بر پشت بام هتل «اوهلا بارسلونا» (Ohla Barcelona) شناور است. نمای خارجی هتل با کره‌های چشم برجسته چینی اثر هنرمند «فردریک آمات» (Frederic Amat) از خیابان توجه شما را جلب می‌کند، اما تراس روباز آن است که چشم اندازی پانوراما از بهترین جاذبه‌های بارسلونا را به شما پیشکش می‌کند. اگر دلتان آمد منظره استخر دلربای این هتل را ترک کنید، برای گشت و گذار، چند دقیقه بیشتر با مرکز شهر فاصله نخواهید داشت.

استخر های لوکس

۲. اقامتگاه باغ های معلق، بالی

استخر بی‌کران (به استخری گفته می‌شود که به نظر می‌رسد کرانه و لبه‌ای ندارد و گویی تا افق ادامه یافته است) حیرت انگیز و بسیار تماشایی در «پاینگان» (Payangan) اندونزی وجود دارد. اقامتگاه «باغ‌های معلق» (The Hanging Gardens) در بالی، جزیره خدایان، بهترین تجربه یک استخر شنای لوکس را به شما ارائه می‌دهد. روزها در ویلای با سقف پوشیده از چمن سبز خود بیدار شوید، در محیط جنگلی پُر از درختان کاکائو، درختان قهوه و ارکیده که این بهشت استوایی را می‌سازند، بچرخید. شب‌ها یک شام سالم بر غرفه شناور نوش جان کنید و با منظره شمع‌های روشن معبد «دالم سگارا» (Dalem Segara) و صدای آرامش بخش جنگل‌های بالی به خواب بروید.

استخر های لوکس

۳. لژ سافاری چهار فصل، سرنگتی

در قلب پناهگاه حیات وحش مشهور جهان، «پارک ملی سرنگتی» (Serengeti National Park) در تانزانیا، لژ سافاری چهار فصل را می‌یابید. هتل با دشت‌های وسیع احاطه شده و به دلیل نزدیکی چشمه آب، شما نیاز به یک تور سافاری پر دردسر برای دیدن حیوانات نخواهید داشت. فقط کافی است در استخر بی‌کران هتل در آرامش بمانید و فیل‌ها، شیرها، زرافه‌ها، بابون‌ها و دیگر موجوداتی که برای رفع تشنگی خود می‌آیند را تماشا کنید.

استخر حیرت انگیز تانزانیا

۴. لژ دلامور، جزیره وایهکه

«لژ دلامور» (Delamore Lodge) مکان دنجی است که امکانات لوکس و مدرن را همراه با خلوت و رعایت حریم خصوصی با خود دارد. این هتل بر لبه صخره‌ای در جزیره وایهکه (Waiheke) در نیوزیلند و به شکل قلاب ماهیگیری سنتی مائوری (قبلیه‌ای در نیوزیلند) ساخته شده است. در اینجا آرامش نکته کلیدی است؛ پس در جکوزی غار مانند استراحت کنید، از ماساژ در اسپای لوکس بهره‌مند شوید و در باغ زیتون قدم بزنید. فراموش نکنید که ستاره جاذبه‌های اینجا، استخر بی‌کران هیجان انگیزی است که درست روی صخره قرار دارد. چشم انداز تا بی‌نهایت به سمت خلیج «اوفاناکه» (Owhanake) احساس بودن در جزیره‌ای دورافتاده را به انسان می‌دهد و در آن‌جا فکر نمی‌کنید فقط ۳۵ دقیقه با سرزمین «اوکلند» (Auckland) فاصله دارید.

استخر های لوکس

۵. هتل بزرگ ترمزو، ترمزینا

مجلل، باشکوه و پرهزینه، تنها چند کلمه‌ از توصیفاتی است که در مورد هتل بزرگ صد ساله «ترمزو» (Grand Hotel Tremezzo) در «ترمزینا» (Tremezzina) ایتالیا می‌توان گفت. هتل در سمت ساحل غربی دریاچه «کومو» (Como) واقع شده است و چشم اندازی استثنائی از شبه‌ جزیره «بلاجیو» (Bellagio) و کوه‌های اطراف دارد. بهترین راه برای تماشای مناظر رفتن به استخر شناور بر روی سطح نامرئی دریاچه است. آب روی آب قرار گرفته و سایه‌های آبی پرتلألو حواس شما را بیدار می‌کند. بعد از یک آب تنی سرحال کننده، در ساحل خصوصی روبه‌روی استخر آفتاب بگیرید.

استخر حیرت انگیز ترمزینا

۶. هتل شانگری لا، لندن

نام این استخر همه چیز را درباره آن فاش می‌کند: استخر در آسمان (Skypool). در طبقه پنجاه و دوم آسمان ‌خراش معروف «شارد» (Shard) در لندن، مرتفع‌ترین استخر شنای اروپا را پیدا می‌کنید. به عنوان مهمان هتل پنج ستاره «شانگری لا» (Shangri-La) به استخر مجلل بی‌کران آن دسترسی خواهید داشت و منظره حیرت انگیز کلیسای جامع سن پل، خانه‌های پارلمان، کاخ باکینگهام و برج مشهور به «خیارشور» را تماشا خواهید کرد.

استخر های لوکس

۷. هتل تامپسون، تورنتو

هتل «تامپسون» (Thompson) در سال ۲۰۱۰ در تورنتو کانادا بازگشایی شد. از اتاق‌های هتل تا غذاها همگی در نهایت ظرافت و تجمل و بالاتر از استانداردها آماده شده‌اند. بخش خارق العاده‌تر، استخر روی بام است که دید ۳۶۰ درجه از افق تورنتو و دریاچه اونتاریو به شما می‌دهد. استخر فقط برای مهمانان هتل قابل استفاده و بر روی یک سطح بالا آمده است و وقتی شما از آسانسور خارج می‌شوید، چشمان شما سطح آب را در مقابل خود می‌بیند. در تابستان دیوار شیشه‌ای که محوطه استخر را از فضای داخلی جدا می‌کند برداشته می‌شود و فضا یکی می‌شود.

استخر حیرت انگیز تورنتو

۸. ویلاهای آمینیارا، پروویدنشیالز

اقامت در ویلاهای «آمینیارا» (Amanyara) همانند واژه سانسکریت که از آن مشتق شده، به معنای واقعی صلح و صفا است. این استراحتگاه در محیط دنجی در سواحل غربی «پروویدنشیالز» (Providenciales) در جزایر «تورکس و کایکوس» (Turks and Caicos) قرار دارد. پارک ملی مارین (Marine National Park) در همسایگی شمال غربی این نقطه سکوت و آرامش این منطقه را تضمین می‌کند چرا که به طور کامل از آن محافظت می‌شود. در کنار امکانات لوکس فراوان ویلاهای آمینیارا، یک استخر شنای بی‌کران مشکی، اثر طراح «ژان میشل گتی» (Jean-Michel Gathy) وجود دارد که با چشم انداز آرامش بخش اقیانوس و صندلی‌های آفتابگیر و ایوان چوبی از همه جذاب‌تر به نظر می‌رسد. اگر شما در ماه‌های فوریه و آوریل سفر کنید، می‌توانید هنگام استراحت در صندلی آفتابگیر خود، مهاجرت نهنگ‌های کوهان‌دار را تماشا کنید.

استخر های لوکس

۹. هتل آپر هاوس، گوتنبرگ

اگر به دومین شهر بزرگ سوئد، گوتنبرگ سفر می‌کنید و بودجه شما اجازه می‌دهد، پیشنهاد می‌کنیم در هتل پنج ستاره «آپر هاوس» (Upper House) اقامت کنید. این هتل لوکس در طبقات بالای برج شماره دو از برج‌های «گوتیا» (Gothia) یک استخر با دیواره‌های شیشه‌ای بر فراز شهر دارد. شنا در این استخر یکی از بهترین راه‌های تماشای مناظر شهر در پایین و آسمان پرستاره در بالای سر شما است.

استخر حیرت انگیز گوتنبرگ

۱۰. هتل ماسه‌های خلیج مارینا، سنگاپور

در نزدیکی هتل «ماسه‌های خلیج مارینا» (Marina Bay Sands) بر فراز ابرهای سنگاپور، استخر بی‌کران به طول ۱۵۰ متر آن را می‌یابید که از طول زمین فوتبال بزرگ‌تر است و نمای پانورامای آن از آسمان سنگاپور شما را مجذوب خود می‌کند. این استخر مخصوص مهمانان هتل، لبه‌هایی نامرئی دارد و این احساس به شما دست می‌دهد که بین شما و آسمان خراش‌های اطراف چیزی وجود ندارد. اگر دلتان یک سلفی حسادت برانگیز می‌خواهد این‌جا همان مکان مناسب برای این کار است.

استخر های لوکس

نیلوفر عباسیان نیلوفر عباسیان
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}