ترکیش ایرلاین با بیشترین مقاصد پروازی

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1400/7/25
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

ترکیش ایرلاین با بیشترین مقاصد پروازی، در سال ۲۰۱۶ به عنوان برترین ایرلاین اروپا معرفی شد. برای آشنایی با امکانات آن و اطلاع از محدودیت‌های بار می‌توانید در این مقاله با ما همراه شوید.

تور اروپا

ترکیش ایرلاین، ایرلاین بین‌المللی کشور ترکیه بوده و با ۳۳۴ هواپیما به بیش از ۲۹۰ مقصد جهانی پرواز دارد. این ایرلاین بیش از هر رقیب دیگری مقصد پروازی دارد و عضو گروه «استار الاینس» (Star Alliance) است. پایگاه ترکیش ایرلاین در فرودگاه آتاتورک در استانبول قرار دارد. در سال ۲۰۱۶ این ایرلاین توانست برنده جایزه «اسکای ترکس» (Skytrax) به عنوان بهترین ایرلاین اروپا شود. با توجه به اینکه اکثر پروازهای طولانی ترکیش ایرلاین در استانبول توقف دارند، این شرکت به مسافران خود که بیش از ۶ ساعت توقف دارند تور استانبول گردی را پیشنهاد می‌کند که شامل گشتی دور شهر و تماشای جاذبه‌های معروف آن می‌شود؛ قطعاً این تور بهتر از انتظار کشیدن در فرودگاه خواهد بود.

چرا با ترکیش ایرلاین پرواز کنیم؟

در این ایرلاین می‌توانید به صورت آنلاین یا در خود فرودگاه چک این کنید. یک باجه سلف سرویس هم برای این کار در نظر گرفته شده است. اگر در فرودگاه چک این می‌کنید باید حداقل یک ساعت قبل از پرواز داخلی و دو ساعت قبل از پرواز بین‌المللی این کار را انجام دهید. چک این آنلاین از ۲۴ ساعت قبل از عزیمت تا ۹۰ دقیقه قبل از آن باز خواهد بود. کیوسک‌ها نیز تنها در فرودگاه‌های محدودی وجود دارند و مخصوص مسافرانی با بلیط الکترونیکی هستند.

درباره ایرلاین ترکیش

در اکونومی کلاس می‌توانید انتظار ۷۹ تا ۸۶ سانتی متر فاصله با صندلی بعدی را داشته باشید. در بیزنس کلاس این فاصله به ۱۵۴ سانتی متر می‌رسد و عرض صندلی ۵۳ سانتی متر است. اگر پروازتان اکونومی کلاس بود می‌توانید به رایگان یک صندلی استاندارد را رزرو کنید یا برای صندلی‌های ردیف خروج که جای پای بیشتری دارند هزینه اضافه پرداخت کنید. همچنین براساس نوع هواپیما، صندلی‌ها دارای ال سی‌ دی، Mp3 player، رادیو و ... می‌باشد، که مسافران ‌پروازهای بین‌المللی می‌توانند از بین شمار زیادی از برنامه‌ها، فیلم‌ها و موسیقی ملل، بر حسب علاقه خود، دست به انتخاب بزنند.

 مسافران بیزنس کلاس هم می‌توانند بدون هزینه صندلی خود را رزرو کنند. بد نیست بدانید که صندلی‌های وسط از همه ارزان‌تر هستند.

همانطور که پیشتر گفتیم ترکیش ایرلاین دو کلاس دارد، اکونومی کلاس و بیزنس کلاس. در اکونومی غذای خوب و قابل قبولی در قیمت بلیط لحاظ شده است. معمولاً این غذاها بر پایه آشپزی ترکی و بین‌المللی هستند و شامل ساندویچ و مزه‌های ترکی می‌شوند که بیشتر در مسیرهای داخلی ارائه می‌گردند. غذاهای ویژه را می‌توانید از قبل سفارش دهید. غذاهای بیزنس کلاس در بشقاب‌های چینی سرو شده و به هنگام سوار شدن نیز همه مسافران با نوشیدنی پذیرایی می‌شوند. امکانات سرگرمی مانند مانیتورهای شخصی روی صندلی هم برای آن‌ها وجود دارد.

درباره ایرلاین ترکیش

بار مجاز تور ایرلاین ترکیش

همان طور که می‌دانید برای وزن کیف دستی و چمدانی که تحویل می‌دهید محدودیت‌هایی وجود دارد. برای چمدان محدودیت ابعاد مشخص نشده اما وزن آن باید در اکونومی کلاس ۲۰ کیلو، در بیزنس کلاس ۳۰ کیلو و برای کودکان ۱۰ کیلو باشد. برای نوزادان امکان حمل کالسکه تاشو تا ابعاد ۱۱۵ سانتی متر هم وجود دارد. در تعداد این چمدان‌ها نیز محدودیتی وجود ندارد. ترکیش ایرلاین در سال ۲۰۱۶ توانست بیستمین ایرلاین دقیق و وقت شناس دنیا شود و متوسط تأخیر آن کمتر از ۱۵ دقیقه است. برای اینکه در پرواز خود با مشکل مواجه نشوید، لیست اشیای ممنوعه را همراه نداشته باشید.

درباره ایرلاین ترکیش

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}