آنسی، شهری معروف به ونیز آلپ

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/9/25
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر به جنوب شرق فرانسه سفر می‌کنید، نباید بازدید از شهر آنسی را از دست بدهید. این شهر افسونگر در کنار دریاچه و کوهستان‌های آلپی دل هر بازدیدکننده‌ای را تسخیر می‌کند. بد نیست بدانید این شهر را به نام ونیز آلپ نیز می‌شناسند.

تور اروپا

سفر به شهر دریاچه آنسی در تورهای فرانسه

شهر «اَنِسی» (Annecy) در جنوب شرق فرانسه واقع شده و در کنار دریاچه زیبا و خیره کننده آنسی قرار دارد. منظره‌ی کوهستان‌ها با قله‌های برفی آن برای گردشگران جذاب خواهد بود. در این مقاله شما را با ۱۰ جاذبه‌ی برتر این شهر مسحورکننده آشنا می‌کنیم.

۱. دوچرخه سواری دور دریاچه

«دریاچه آنسی» (Lac d’Annecy) انگار که از یک رویا بیرون آمده است. باید خودتان را نیشگون بگیرید تا بتوانید زیبایی حیرت انگیزش را به عنوان واقعیت بپذیرید. می‌توانید یک دوچرخه اجاره کرده و روزتان را به گشت و گذار دور آن سپری کنید. هر زمان که خسته شدید، در بین علف‌هایی که پر از گل‌های بابونه هستند دراز بکشید و استراحت کنید. اگر از شنا کردن بدتان نمی‌آید، می‌توانید یک آب تنی حسابی را هم تجربه کنید.

دریاچه انسی

۲. سواری با قایق

اگر حوصله‌ی رکاب زدن و سختی کشیدن برای گردش دور دریاچه را ندارید، می‌توانید قایق‌ پارویی اجاره کنید و با آن از زاویه دیگری به تماشای زیبایی دریاچه بنشینید. بدون دغدغه و با فراغ بال، در سطح این آبی زلال گردش کرده و از مناظر باشکوه کوهستانی لذت ببرید.

دریاچه انسی

۳. خوردن راکلت

در تمام روزها و در هر ساعتی از شبانه روز نباید از این خوراکی لذیذ سوئیسی غافل شد! این خوراک با پنیر تهیه شده از شیر گاو تهیه می‌شود که روی آتش آبش می‌کنند، داخل بشقاب می‌ریزند و با سیب زمینی، گوشت خشک‌شده، پیاز مزه‌دار شده و غیره می‌خورند. مطمئن باشید که هیچ لحظه‌ای به اندازه زمانی که جلوی شومینه رستوران نشسته‌اید و به کانال‌ها نگاه می‌کنید، مناسب خوردن راکلت نیست. به هر صورت این خوراکی به یاد ماندنی را از دست ندهید.

راکلت

۴. قدم زدن در امتداد کانال ها

یک، دو یا حتی سه روز را به گردش‌های پیش‌بینی نشده در امتداد کانال‌های آنسی سپری کنید. این شهر کوچک فرانسوی که به ونیز آلپ شهرت دارد، با خیابان‌های سنگفرش پیچ در پیچی که با ردیفی از خانه‌های رنگارنگ و جعبه‌ گل‌های درخشان تزئین شده می‌تواند هر کسی را شیفته و مسحور خود کند. می‌توانید سر راه در یک شیرینی فروشی توقف کرده و یک کروسان بخرید یا حتی در کافه‌ای نشسته و حین نوشیدن قهوه به تماشای مردم و معماری زیبای شهر بنشینید.

شهر انسی

۵. خرید در بازارها

در طول هفته بازارهای متعددی در شهر برپا می‌شوند. در بین کالاهایی که برای فروش گذاشته شده‌اند، از مواد غذایی تازه تا چیزهای دیگر را می‌توانید پیدا کنید. یکشنبه بازارهای آنسی بهترین بازار فرانسه بوده و با غرفه‌های رنگارنگش که خیابان‌های محله قدیمی و کانال‌ها را اشغال می‌کنند، جذابیت عجیبی دارد.

بازار انسی

۶. بازدید از پل عشق

«پل عشق» (Pont des Amours) یکی از زیباترین نقاطی خواهد بود که می‌توانید در آنسی ببینید. افسانه‌ای می‌گوید که اگر زن و شوهری روی این پل همدیگر را ببوسند، برای ابد در کنار هم می‌مانند. حتی اگر کسی را برای تحقق این افسانه ندارید، می‌توانید به آن سر زده و از مناظری که شامل دریاچه و کوهستان می‌شود، لذت ببرید. مطمئن باشید که ارزشش را دارد!

پل عشق در انسی

۷. پیک نیک در باغ‌های اروپایی

باغ‌های اروپایی زیبای کنار دریاچه یکی از بهترین نقاط برای پیک نیک و نهار هستند. می‌توانید از یکی از غرفه‌های بازار اندکی شیرینی، پنیر، نان و گوشت سرد تهیه کرده و یک بعد از ظهر آرام و بی دغدغه را روی چمن‌ها سپری کنید و به تماشای گردشگرانی بنشینید که در حال عبور هستند.
باغ های اروپایی در انسی

۸. بازدید از کاخ جزیره

«پله دولیل» (Palais de l’Isle) یا همان کاخ جزیره، انگار درست از وسط داستان‌های پریان بیرون آمده است. قدمت این بنای تاریخی به قرن ۱۲ میلادی بازگشته و امروزه یک موزه‌ی تاریخ را میزبانی می‌کند. این کاخ در گذشته زندان، دادگاه و محل اقامت لرد بوده و باید هر طور شده کنار آن توقفی داشته و عکسی بگیرید. شاید بتوان به سادگی این بنای معروف را جزو جاذبه‌هایی از فرانسه نام برد که بیشترین عکس از آن گرفته شده است. اگر بخواهید داخل ساختمان را هم ببینید، باید بدانید که در ماه‌های گرم سال، تنها چند روز در هفته آن را به روی بازدیدکنندگان باز می‌کنند.

پله دولیل در انسی

۹. اکتشاف در کلیساها

آنسی چندین کلیسای کاتولیک داشته که به خاطر معماری تاریخی‌شان ارزش بالایی دارند. از بین آن‌ها می‌توان به شیشه‌های رنگی زیبا، ارگ‌های بزرگ و شگفت انگیز و نقاشی‌های قرون وسطایی اشاره کرد. اگر به تاریخ علاقه دارید، باید برای بازدید از کلیساهای قدیمی اطراف محله‌ی قدیمی آنسی وقت بگذارید.

کلیساهای انسی

۱۰. سپری کردن روز در ساحل

اگر در تابستان به آنسی رفتید، سواحل شنی یا چمنی زیادی در امتداد دریاچه انتظارتان را می‌کشند. شنا کردن در آب‌های زلال و دل‌انگیز این دریاچه می‌تواند حسابی حال و هوایتان را عوض کند. حتی برای استراحت و ریلکس کردن در مناظر زیبای آنسی هم این گزینه بهترین چیزی خواهد بود که پیش رو دارید.

شهر انسی

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}