تجربه خرید عالی در مونترال کانادا

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/9/18
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

آیا مقصد بعدی شما شهر مونترال بوده و نمی‌دانید از کجا باید خریدهای جذاب کنید؟ آیا به دنبال مرکز خریدهای بزرگ یا فروشگاه‌ برندهای مطرح پوشاک هستید؟ نگران نباشید. فهرست مراکز خرید و فروشگاه‌های بینظیر در مونترال انتهایی ندارند.

تور اروپا

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر سفر برای بسیاری از مردم، خرید کردن است. اگر شما هم جزو همین دسته هستید و هنوز نمی‌دانید باید خریدتان را از کدام نقطه مونترال آغاز کنید، می‌توانید در این راهنما با ما همراه شوید تا برخی از نقاط محبوب خرید را به شما معرفی کنیم. در این بین می‌توانید از کتاب‌فروشی‌های بزرگ تا مراکز خرید چند طبقه را ببینید. در مونترال برای هر کس با هر نیازی یک فروشگاه خوب پیدا می‌شو.

۱. له کور مون رویال

این مرکز خرید عظیم و باشکوه، همان هتل «مون رویال» (Mount Royal) سال ۱۹۲۲ میلادی است که از نو متولد شده و زمانی بزرگ‌ترین هتل امپراطوری بریتانیا بود. این هتلِ ۱۰۰۰ اتاقی در سال ۱۹۸۸ میلادی به ترکیبی جذاب از واحد‌های خصوصی و بوتیک‌های مد تبدیل شد. در این مرکز خرید، برندهای طراحانی چون «اورسولا بی» (Ursula B)، «دِسیگوال» (Desigual) و دی‌کی‌ان‌وای «DKNY» را در بین بوتیک‌های دیگر خواهید دید. از دیگر دیدنی‌های این مرکز خرید بزرگ می‌توان به لوستر خیره کننده‌ی کازینوی سابق مونته کارلو و فودکورت جذاب با سقف شیشه‌ای اشاره کرد که غذاهایی بسیار متفاوت و با کیفیت‌تر از غذاخوری‌های معمول مراکز خرید دارد.
مراکز خرید مونترال۲. هادسون بی

«هادسون بی» (Hudson Bay) که به فرانسوی «لَبه» (La Baie) هم نامیده می‌شود، از سه قرن پیش به خاطر پتوهای پشمی راه راهش که برای اندازه زدن پوست‌ حیوانات استفاده می‌شد، شهرت پیدا کرد. این پتوهای بی‌همتا هنوز هم به فروش می‌رسند. نمونه‌هایی از پشم‌های جنس مختلف را در طبقه‌ی همکف می‌توانید خریداری کنید. برای رسیدن به قسمت بوتیک‌ها باید با پله برقی به طبقات بالاتر رفته و در آنجا می‌توانید در فروشگاه برندهای مطرح همچون «تئوری»، «موشینو»، «رالف لورن»، «استلا مک کارتنی» و «جان وارواتوس» خرید کنید. قیمت‌ها در اینجا بالا هستند؛ اما اگر خوش شانس باشید و به حراجی‌ها برسید، قیمت‌های بسیار هیجان انگیزی را می‌بینید.

مراکز خرید مونترال

۳. اوگیلوی

«اوگیلوی» (Ogilvy) که در سال ۱۸۶۶ میلادی به عنوان اولین دپارتمان استور کانادا تأسیس شد، بعدها به مجموعه‌ای از بوتیک‌های لوکس بدل گردید. وقتی در اواخر ۱۹۲۰ میلادی این مجموعه را بازسازی کردند، مالک آن، تصمیم به ساخت یک سالن کنسرت در طبقه پنجم گرفت که «تیودور» (The Tudor) نام گرفت و هنوز هم برای بازدید باز است. در بیرون آن یک موزه‌ی کوچک جالب توجه نیز وجود دارد. ویترین‌های جلوی اوگیلوی، اسباب‌بازی‌هایی مکانیکی‌ را به نمایش می‌گذارند که در کریسمس جزوی ثابت از مونترال هستند.

مراکز خرید مونترال

۴. عتیقه فروشی سن لوران

یکی از محبوب‌ترین مغازه‌های عتیقه فروشی که خیلی بزرگ نیست، اما گلچینی عالی از لباس‌های قدیمی دارد، «سن لوران» (Friperie St-Laurent) است. ژاکت‌های خز دار، پیراهن‌های زیبای دهه ۵۰، چکمه‌های گاوچرانی و موتورسواری، پولیورهای قدیمی کالج و کت‌های اسپرت بخشی از گنجینه‌ی اینجا هستند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که مجموعه‌ای از وسایل یا پوشاک عتیقه دارند، بازدید از این مغازه می‌تواند برایتان هیجان انگیز باشد.

مراکز خرید مونترال

۵. آنری آنری

«آنری آنری» (Henri Henri) که از سال ۱۹۳۲ میلادی، پر قدرت به کار خود ادامه داده، یک کلاهدوزی شیک است که مدل‌های جذابی از کلاه‌های مختلف را می‌فروشد. در بین محصولات به نمایش در آمده می‌توانید برندهای جهانی شناخته شده‌ای مانند «استتسون» (Stetson)، «آکوبرا» (Akubra) و «کانگول» (Kangol) را پیدا کنید. البته برند اختصاصی خود این فروشگاه هم در بین کالاها به چشم می‌خورد. علاوه بر کلاه می‌توانید کالاهای دیگری چون دستکش، روسری، بند شلوار و چیزهای جذاب دیگری از این دست را نیز تهیه کنید.

مراکز خرید مونترال

۶. و دو و مزون

«وِ دو وِ مزون» (V de V Maison) پر از طراحی‌های خیره‌کننده است که زیبایی شناسی مدرن و قدیمی را کاملاً پوشش داده و یکی از بهترین جاها برای خرید هدیه‌های جالب محسوب می‌شود. از بین چیزهای زیبایی که می‌توان در اینجا پیدا کرد باید از شمع‌های عطری، تخته سیاه‌های کوچک، آویزهایی به شکل سر گوزن، گیلاس‌های طلاکاری شده، حباب‌های ادیسون و گوی‌های شیشه‌های سحر‌انگیز نام برد. حتی می‌توانید عکس‌های اینستاگرام خود را روی صفحه‌های چوبی چاپ کنید و از آن‌ها یک یادگاری جالب بسازید.

مراکز خرید مونترال

۷. هولت رنفرو

این فروشگاه برای کسانی که با برندها آشنایی دارند و از حرفه‌ای‌های خریدهای لوکس محسوب می‌شوند، یک نعمت الهی است. از عطر و لوازم آرایشی گرفته تا جواهرآلات مردانه و زنانه، «هولت رنفرو» (Holt Renfrew) برای هر کس که به خرید شیک و گران علاقه دارد، چیزی به نمایش گذاشته است. برندهای معتبر و مطرحی چون گوچی و پرادا در بین کالاها به چشم می‌خورند. بعد از یک اکتشاف حسابی می‌توانید در کافه هولت هم اندکی استراحت کنید.

مراکز خرید مونترال

۸. لزانتیکیته گراند سانترال

«لزانتیکیته گراند سانترال» (Les Antiquités Grand Central)، جذاب‌ترین فروشگاه در خیابان نتردام مونترال، به خاطر مبلمان انگلیسی و بومی، چراغ‌ها و اشیای دکوری متعلق به قرن ۱۸ و ۱۹، می‌تواند برای هر کسی دیدنی و شگفت‌انگیز باشد. مطمئن باشید که با دیدن صندلی‌های لویی چهاردهم، سوئیت کامل اتاق غذا خوری و لوسترهای کلیسای جامع هلند یا حتی اشیایی به سبک امپراطوری فرانسه با قیمت‌های نجومی، هر کسی از خود بیخود می‌شود!

مراکز خرید مونترال

۹. پلس مونترال تراست

«پلس مونترال تراست» (Place Montréal Trust) یکی از موفق‌ترین مراکز خرید شهر بوده و با پرتوهای نور طبیعی، محیطی دوست داشتنی را خلق کرده است. از بین برندهای معروفی که در این مرکز خرید حضور دارند می‌توان به زارا، «ایندیگو بوکس» (Indigo books) یا «وینرز» (Winners) اشاره کرد. آب‌نمای پر ابهت ۳۰ متری آن هم برای خود تماشاچیان زیادی دارد. در زمان کریسمس، یک درخت پنج طبقه با نورپردازی‌های خیره کننده در مرکز خرید نصب می‌شود.

مراکز خرید مونترال

۱۰. مارشه بونسوکور

در گذشته «مارشه بونسوکور» (Marché Bonsecours)، این ساختمان قدیمی باشکوه  پارلمان کانادا، شهرداری و اکنون مجموعه‌ای از بوتیک‌های عالی با کالاهای کِبکی شامل مد، اکسسوار، جواهرآلات و صنایع دستی را در خود جای داده است. رستوران‌ها و تراس‌های متعددی هم در آن وجود دارند. معمولاً از ساختمان «مارشه بونسوکور» (Marché Bonsecours) برای نمایش‌های تجاری و رویدادهای هنری استفاده می‌کنند.
مراکز خرید مونترال

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}