نمایشگاه کتاب تهران 13 تا 23 اردیبهشت برگزار می‌شود

تیم ایوار
  • تیم ایوار
  • 1396/2/11
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

نخستین دوره شورای سیاستگذاری سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور اعضای این شورا در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

تور اروپا

در جلسه شورای سیاستگذاری سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ضمن قدردانی از علی اکبر اشعری که به عنوان سخنگوی این شورا در دوره قبل نمایشگاه فعالیت می کرد، همایون امیرزاده به عنوان سخنگوی شورای سیاستگذاری سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انتخاب شد.  تشکیل کارگروهی متشکل از مجتبی عبدالهی، امیر مسعود شهرام نیا و مهدی اسماعیلی راد با هدف پیگیری بهسازی و ارتقای کیفی امکانات محل برگزاری نمایشگاه کتاب از دیگر مصوبات جلسه این شورا بود.

اعضای شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران در ادامه مصوب کردند، دو گزارش کارشناسی با موضوع های «تاثیر اقتصادی نمایشگاه کتاب تهران بر نشر کشور» و «ارزیابی کارکردهای فرهنگی نمایشگاه کتاب تهران» تهیه و ارائه شود.

بر اساس همین گزارش، در ابتدای این جلسه سید عباس صالحی؛ معاون وزیر و رئیس سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تلاش ها و فعالیت مدیران کمیته ها و تمام دست اندرکاران بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قدردانی کرد. وی با اشاره به تغییر مکان برگزاری نمایشگاه در دوره بیست و نهم، این تصمیم را نتیجه بررسی کارشناسانه و دقیق شورای سیاستگذاری نمایشگاه و موفقیت آن را حاصل تلاش ها و همراهی‌های مدیران و دست اندرکاران کمیته های گوناگون ارزیابی کرد.

نمایشگاه کتاب تهران

سی امین نمایشگاه کتاب تهران

سی امین نمایشگاه کتاب تهران 96 از تاریخ 13 اردیبهشت تا 23 اردیبهشت 1396 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران واقع در شهر آفتاب برگزار خواهد شد. این نمایشگاه امسال با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» با حضور ناشران ایرانی و خارجی برگزار خواهد شد. در ادامه اشاره‌ای به راه‌های دسترسی به نمایشگاه کتاب تهران خواهیم داشت. 

خودروی شخصی

برای رسیدن به نمایشگاه باید وارد آزادراه خلیج‌فارس بشوید. اتوبان‌های امام علی، چمران و آیت‌الله سعیدی درنهایت به آزادراه خلیج‌فارس می‌رسند. شهر آفتاب درست در ضلع روبه‌روی حرم مطهر قرارگرفته است.

مترو

برای رسیدن به شهر آفتاب باید وارد خط یک (خط قرمز رنگ) بشوید. اینجا همان خط مترویی است که ایستگاه کهریزک را به ایستگاه تجریش وصل می‌کند. ایستگاه شهر آفتاب هم یکی از ایستگاه‌های جدید متروی تهران است که هم‌زمان با راه افتادن نمایشگاه کتاب مسافرگیری می‌کند. قطارهای مترو از اولین روز نمایشگاه کتاب،‌ از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح کارش را آغاز می‌کند. فاصله‌ی زمانی حرکت هر قطار هم فعلاً ۱۵ دقیقه است. آخرین قطار شهر آفتاب را ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه‌ی شب ترک می‌کند.

اتوبوس و تاکسی

اگر می‌خواهید با اتوبوس یا تاکسی به نمایشگاه کتاب و شهر آفتاب بروید،‌ می‌توانید از میدان تجریش، میدان صنعت،‌ میدان نوبنیاد، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهران‌پارس، میدان آزادی، میدان راه‌آهن، ترمینال جنوب، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد سوار وسایل نقلیه به سمت نمایشگاه کتاب شوید.

نمایشگاه کتاب تهران

تیم ایوار تیم ایوار
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}