خلیج انگلیسی، گردشگاهی محبوب در بین اهالی ونکوور

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/4/5
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

خلیج انگلیسی محل پیوند سواحل ونکوور به اقیانوس آرام است. ساحل زیبا و دیدنی خلیج انگلیسی در مرکز شهر ونکوور را نیز در اینجا پیدا می‌کنید. نام این مکان در بین ۵۰ ساحل برتر دنیا حضور دارد.

تور اروپا

خلیج انگلیسی با ونکوور غربی تا شمال، شهر ونکوور تا شرق و منطقه‌ای از «کیتسیلانو» (Kitsilano) تا «پوینت گری» (Point Grey) در جنوب محصور می‌شود. این مکان یک خلیج بسیار زیبا و خیره کننده با مناظری بی‌بدیل از هر زاویه است. این مناظر شامل دیوار دریایی قسمت غربی پارک استنلی، «امبل ساید» (Ambleside) تا «داندریو» (Dundarave) و پارک «لایت هاوس» (Lighthouse) در غرب ونکوور و از کیتسیلانو، «جریکو» (Jericho) و سواحل «اسپانیش بنکس» (Spanish Banks) در جنوب هستند.

خلیج انگلیسی ها ونکوور

در خلیج انگلیسی مسیر‌هایی فوق‌العاده برای دوچرخه سواری و پیاده‌روی در کنار آب تعبیه شده‌اند که همگی از یک مسیر به پارک استنلی و سپس از «جهان علم» (Science World)، «گرانویل آیلند» (Granville Island) و ساحل «کینسیلانو» به پوینت گری می‌رسند. اسکله خلیج انگلیسی در سال ۱۹۰۵ ساخته شد و به شکل گیری نوار ساحلی شهر جوان ونکوور کمک کرد. این سازه چوبی در نزدیکی هتل «سیلویا»، محلی محبوب برای دورهمی‌های دوستانه و شنا در روزهای آفتابی بود. البته بعد از چند دهه این مکان جذابیت خود را در بین مردم از دست داد. این اسکله چوبی را در سال ۱۹۳۸ تخریب کردند تا جا برای ساحلی طبیعی‌تر باز شود.

خلیج انگلیسی ها ونکوور

ساحل خلیج انگلیسی

نام خلیج انگلیسی همچنین برای یکی از زیباترین و معروف‌ترین سواحل ونکوور نیز استفاده می‌شود که در انتهای خیابان مدرن «دنمان» (Denman) قرار دارد. در ونکوور سالانه رقابتی به نام «شنای خرس قطبی» در ژانویه برگزار شده که در آن صدها شهروند ماجراجو، صبح اول ماه در آب‌های منجمد اقیانوسی شنا می‌کنند. همچنین فستیوال سالانه آتش بازی «جشن نور» (Celebration of Light) نیز در سه الی چهار شب آخر جولای و اوایل آگوست برگزار می‌شود. در زمان این آتش‌ بازی‌ها توصیه می‌کنیم خیلی زود در محل حاضر شوید زیرا جمعیتی بیش از ۴۰۰,۰۰۰ نفر در این شب‌ها در پارک گرد هم می‌آیند.

خلیج انگلیسی ها ونکوور

حتی در زمان‌هایی که رویداد بزرگی هم در خلیج انگلیسی برگزار نمی‌شود جمعیت زیادی را در این ناحیه می‌بینید. با توجه به پیوندی که این قسمت به پارک استنلی در طول دیوار دریایی دارد، این ساحل یکی از مرکزی‌ترین سواحل شهری و قطعاً یکی از زیباترین آن‌ها به شمار می‌رود. علاوه بر طبیعت دیدنی این منطقه رستوران‌هایی فوق‌العاده، بستنی فروشی‌هایی وسوسه‌انگیز و کافه‌هایی متعدد در این نزدیکی وجود دارند. درختان نخل و یکی از جالب‌ترین مجموعه‌های مجسمه ونکوور را نیز در اینجا پیدا می‌کنید.

یکی دیگر از سواحل کانادایی حاضر در فهرست گاردین از بهترین سواحل دنیا، ساحل «چسترمن» (Chesterman) در «توفینو» (Tofino) واقع در جزیره ونکوور است که مقام ۳۳ ام را به خود اختصاص می‌دهد.

خلیج انگلیسی ها ونکوور

بهترین رستوران‌های نزدیک به خلیج انگلیسی:

  • رستوران «بوت هاوس» (Boathouse) واقع در شماره ۱۷۹۵ خیابان ساحل، یکی از بهترین مناظر خلیج انگلیسی را به مهمانان خود هدیه می‌کند. می‌توانید در تمام طول سال از نماهای تراس این رستوران با هوای مطبوع لذت ببرید.
  • «سنترال بیسترو» (Central Bistro) واقع در شماره ۱۰۷۲ خیابان دنمان، پاسیویی دارد که می‌توانید در آن از گرمای لذت بخش آفتاب استفاده کرده و هم‌زمان غذاهایی خوشمزه و لذیذ میل کنید. در کنار منظره زیبای خلیج انگلیسی، منویی متشکل از سالمون، استیک و سیب زمینی و گوشت دنده در این رستوران انتظار شما را می‌کشد.
  • کافه کاکتوس واقع در شماره ۱۷۹۰ خیابان ساحل، از شهرت بسیار زیادی برخوردار بوده و به خاطر نمای بی‌همتایی که از خلیج انگلیسی دارد بسیار هیجان انگیز است. برگر‌ها، غذاهای دریایی و سالادهای این کافه بسیار لذیذ بوده و همچنین نوشیدنی‌هایی عالی نیز در آن ارائه می‌شود.
  • «لجندری نودل» (Legendary Noodle) واقع در شماره ۱۰۷۴ خیابان دنمان، راهی عالی برای پایان عصرگاهی گردش در ساحل به شمار می‌رود. در این مکان سوپ‌هایی عالی، «دامپلینگ» (dumpling)‌ و «دیم سام» (dim sum) تهیه شده با نودل‌های دست ساز ارائه می‌شود که به راحتی نمی‌توان از آن‌ها گذشت.
  • «جینجر گارلیک» (Ginger Garlic) در شماره ۱۷۳۸ خیابان «دیوی» (Davie) قرار داشته و غذاهای عالی و با کیفیت هندی را در محیطی آرام و دوست داشتنی به مشتریان خود ارائه می‌کند. اگر علاقه‌مند غذاهای هندی هستید این غذاخوری را به شما توصیه می‌کنیم.

خلیج انگلیسی ها ونکوور

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}