5 رستورانی که برای سفر به ملبورن پیشنهاد می‌ کنیم

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/5/26
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر قرار است به ملبورن سفر کنید و قصد دارید برخی از غذاهای استرالیایی را امتحان کنید، باید از قبل درباره رستوران‌های ملبورن اطلاعاتی را کسب کنید.

تور اروپا

شهر مدرن ملبورن واقع در جنوب استرالیا، برای مسافرانی که به خاطر غذا سفر می‌کنند، یک بهشت واقعی محسوب می‌شود؛ یک قطب چند فرهنگی با غذاهای کشور یونان، اسپانیا، چین، ویتنام، مالزی، سودان، هند، سریلانکا یا فراتر‌ از آن انتظار شما را می‌کشد. سر آشپزهای بومی و بین‌المللی رستوران‌های عالی اینجا شما را ناامید نخواهند کرد. شاید بتوان گفت منظره رستوران‌های شهر ملبورن یکی از پویاترین و متنوع‌ترین مناظر غذایی جهان است.

۱. کاتلر اند کو

«کاتلر اند کو» (Cutler & Co) شیک‌ترین رستوران از بین رستوران‌های برجسته «اندرو مک کانل» (Andrew McConnell) در ملبورن است و هنوز هم مانند زمان افتتاح در سال ۲۰۰۹ یک محل شلوغ و پر طرفدار به شمار می‌رود. از فهرست دقیق نوشیدنی‌ها گرفته تا سرویس دهی با دقت اما بدون مزاحمت، اینجا یک رستوران عالی محسوب می‌شود که طراحی داخلی خیره کننده و بی‌نقص امروزی آن با گذشته صنعتی‌اش پیوند برقرار می‌کند. غذاهای مک کانل یکی پس از دیگری مشتریان را شگفت زده می‌کنند و مهمانان هرگز احساس گول خوردن یا تظاهر را در این رستوران نخواهند داشت.

بهترین رستوران ها ملبورن

۲. دانُوَنس

اینجا یکی از رستوران‌های دنجی به شمار می‌رود که می‌توانید تجربه‌ای عالی را در آن رقم بزنید. برای رزرو کردن یکی از آن میزهایی که همه آرزویش را دارند، باید حداقل ۳ یا ۴ ماه قبل تماس بگیرید. این میز‌ها به ویژه در روزهایی که ابرهای سیاه و طوفانی آسمان خلیج را می‌پوشانند بسیار شاعرانه و جذاب می‌شوند. البته اگر موفق نشدید، نگران نباشید. طراحی داخلی مدرن و راحت «دانونس» (Donovans) به اندازه کافی جذاب و خوشایند هست. منوی الهام گرفته شده از غذاهای مدیترانه‌ای نیز هر کجا که نشسته باشید شما را شگفت زده خواهد کرد! غذاها به طرز فریبنده‌ای ساده اما بسیار بی‌نقص و عالی هستند. شاید صرف غذا در این رستوران گران تمام شود اما تجربه فوق‌العاده‌ای که برایتان رقم می‌زند بسیار ارزشمندتر از این هزینه خواهد بود.

بهترین رستوران ها ملبورن

۳. اَتیکا

برای آن که بتوانید در این رستوران میز رزرو کنید باید خیلی سریع باشید. اینجا تنها رستوران در میان فهرست ۵۰ رستوران برتر جهان «سن پالگرینو» (San Pellegrino) به شمار می‌رود. رزرواسیون‌ها از ۳ ماه قبل و از اولین چهارشنبه هر ماه صورت می‌گیرند. میزهای دو نفره به سرعت پر می‌شوند و به ویژه پیدا کردن جا برای شب‌های جمعه و شنبه کاری بسیار سخت است. چیزی که رستوران «اتیکا» (Attica) را خاص می‌کند، استفاده از مواد اولیه بومی و هیجان انگیزی مانند «بونیا بونیا» (bunya bunya) با گوشت نمک سود کانگوروی قرمز است. برای غذاهای اندکی ارزان‌تر، می‌توانید غذای مخصوص سر آشپز در شب‌های سه‌شنبه را امتحان کنید که آخرین تجربیات او را منعکس می‌کنند.

بهترین رستوران ها ملبورن

۴. اوتر

پاسخ ملبورن به فرهنگ کافه‌های کوچک پاریسی، توسط «فلوران ژراردین» (Florent Gerardin) فرانسوی پا به عرصه گذاشت که تحت نظر «دوکاس» (Ducasse) و «روبوشون» (Robuchon) تعلیم دید. غذاهای فرانسوی او تحت تأثیر فرهنگ غذای آسیایی بوده و از ساردین با سس میگو تا «تِت دوو» (tete de veau)، خرچنگ با کومبو، گوشت خرگوش با دیژون و کنگر فرنگی و گوشت اردک متغیر هستند. البته می‌توانید به سر آشپز اعتماد کرده و غذای ۳ یا ۵ قسمتی ویژه روز را نیز امتحان کنید. بهترین دسر پیشنهادی ما تارت‌های رستوران «اوتر» (Oter) است.

بهترین رستوران ها ملبورن

۵. لِیک هاوس

میزهای بی عیب و نقص، لیوان‌های براق و درخشان و نماهای بسیار دل انگیز دریاچه شیشه‌ای «دیلزفورد» (Daylesford) در همان ابتدای ورود به رستوران «لیک هاوس» (Lake House) به شما خوشامدگویی می‌کنند. غذاهای این رستوران یکی پس از دیگری مانند یک اثر هنری خلق شده و از مهمانان دلربایی می‌نمایند. تزئیناتی که با گل‌های زیبا یا موارد جذاب دیگر کنار غذاها قرار داده می‌شوند، آن را تبدیل به یک مجسمه خوراکی می‌کنند. منوی رستوران کاملاً فصلی بوده و ریشه در مواد اولیه و فرهنگ منطقه دارد. به عقیده ما منوی پائیزی از همه موارد جذاب‌تر است.

بهترین رستوران ها ملبورن

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}