با هتل های فوق پیشرفته دنیا آشنا شوید

صدیقه شجاعی
  • صدیقه شجاعی
  • 1396/6/26
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

برخی از هتل‌‌های دنیا از تجهیزات رویایی نظیر گوشی‌های هوشمند رایگان در طول اقامت، دستگاه‌های اپل در تمام بخش‌های هتل و ... استفاده می‌کنند.

تور اروپا

سرعت پایین اینترنت، کامپیوترهای قدیمی و کنترل‌های تلویزیونی که ظاهراً هیچ وقت کانال مورد نظر شما را ندارند، باعث کلافگی مسافران در طول سفرهای کاری می‌شود. همچنین 56 درصد از مسافران، فاکتور شماره یک خود برای انتخاب هتل را اینترنت رایگان می‌گذارند. البته این موضوع برای مسافرت‌های تفریحی نیز صدق می‌کند. در ادامه، برخی از هتل‌هایی که امکانات بیشتری در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. هاب بای پیریمیر این - لندن

در هتل «هاب بای پیریمیر این» (hub by Premier Inn) لندن دیگر نیازی نیست تهویه هوا را روی دمای مناسب تنظیم کنید یا وقت خود را برای گذاشتن علامت «مزاحم نشوید» هدر دهید، چراکه این هتل برای کنترل موارد ذکر شده از اپلیکیشن مخصوص خودش استفاده می‌کند و به واسطه‌ی سرعت بسیار بالای اینترنت، ارتباط‌تان قطع نمی‌شود. در ضمن هر نوع موبایلی را می‌توانید با شارژرهای متعددی که در این هتل وجود دارد، در عرض چند دقیقه شارژ کنید. در صورتی هم که اهل معاشرت نیستید، از کیوسک‌های با تکنولوژی پیشرفته استفاده کنید و با حرکت یک انگشت روی صفحه، اتاق خود را تحویل ‌بگیرید.

برترین هتل های جهان

2. جی هوس گرینویچ - کنتیکت

معمولاً تلویزیون‌های کوچکی در آینه‌ی حمام هتل‌ها وجود دارد اما وقتی بخار روی آن می‌نشیند امکان تماشای فیلم غیرممکن می‌شود. سرویس‌های بهداشتی متفاوت هتل «جی هوس گرینویچ» (J House Greenwich) در کنتیکت آمریکا، باعث شده در لیست پیشرفته‌ترین هتل‌ها قرار بگیرد زیرا تلویزیونی با صفحه‌ی 55 اینچ و ضد بخار دارد. سرویس‌‌های بهداشتی آن نیز از فناوری پیشرفته برخوردارند، به طوری که اسپری آب و خوشبوکننده هوا داشته و صندلی آن به صورت الکتریکی گرم می‌شود.

برترین هتل های جهان

3. زتا - سان فرانسیسکو

«هتل زتا» (Zetta) یکی از هیجان‌انگیزترین هتل‌های سان فرانسیسکو و بهشتی برای افراد عاشق تکنولوژی است. یک اتاق بازی با تعداد زیادی کنسول گیم، یک کیوسک قدیمی تلفن با فناوری پیشرفته که قابلیت توئیت، اسنپ چت یا بلاگ را داشته و نمایشگاهی شبیه به موزه که گیم‌های سابق، تراشه‌های کامپیوتری و موبایل‌های قدیمی را در معرض دید گذاشته است. «مکعب وی آر» (VR Cube)، اتاق واقعیت مجازی است که مهمان‌ها می‌توانند دنیای متفاوتی را تجربه کنند، به این ترتیب که یک هدست روی سر خود گذاشته و به یکباره از مرکز سان فرانسیسکو به حیات وحش کوهستانی واشنگتن یا کشتی مخروبه‌ی کف اقیانوس می‌روند و در زمان سفر می‌کنند.

برترین هتل های جهان

4. یوتل - نیویورک

حتماً برایتان پیش آمده که برای یکی دو شب در هتلی اقامت دارید و وقتی چمدان‌تان را باز می‌کنید، فضای زیادی از اتاق را می‌گیرد. «یوتل» (Yotel) واقع در نیویورک، هتلی به شکل کپسول است که این مشکل را رفع کرده و برای وسایلی از چمدان‌تان که نیاز فوری ندارید، فضای انباری بسیار پیشرفته‌ای تدارک دیده است. بهترین بخش ماجرا اینجا است که یک روبات کارها را انجام می‌دهد و می‌توانید کل فرآیند را از دیوار شیشه‌ای اتاق انبار ببینید. با عبور از ترمینال الکترونیکی تحویل اتاق و دریافت کلید، روبات چمدان شما را گرفته و در قفسه‌ای می‌گذارد. اتاق‌های هتل نیز دارای تکنولوژی پیشرفته بوده و شامل تخت‌های تاشو و تهویه هوا با سنسور حرکتی هستند.

برترین هتل های جهان

5. ام سوشال سنگاپور - سنگاپور

گاهی اوقات دوست داریم از سرویس خدمات استفاده کنیم، اما لباس مناسب بر تن نداشته یا حس و حال برخورد با دیگران را نداریم. هتل لاکچری «ام سوشال سنگاپور» (M Social Singapore)، از آخرین مدل خدمتکار یعنی روبات‌ها استفاده می‌کند. برای هر چیزی که نیاز دارید، کافی است با بخش اتوماتیک خدمات اتاق تماس گرفته و سفارش‌تان را تحویل بگیرد، حتی اگر روزنامه بخواهید نیز در عرض چند ثانیه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برترین هتل های جهان

6. سیتی هاب - آمستردام

«سیتی هاب» (CityHub) هلند، به عنوان جایگزینی برای مسافرخانه‌های کوچک تاسیس شد. این هتل مدرن شامل 50 اتاق بسیار کوچک با تخت دو نفره، اینترنت، خدمات پخش صوتی فوق پیشرفته و نورپردازی رنگی است. در صورتی که کارت‌ کلید خود را گم کرده باشید یا بخواهید حالت مغناطیسی نداشته باشد، می‌توانید با مچ‌بند الکترونیکی که هتل در اختیار شما می‌گذارد در اتاق‌تان را باز کنید.

برترین هتل های جهان

7. هیلتون مکلین تایسون کرنر - ویرجینیا

برند «هیلتون» (Hilton) با تاسیس یک آزمایشگاه نوآوری تصمیم گرفته هتل‌هایش تا حد ممکن از تکنولوژی پیشرفته برخوردار باشند و هتل «هیلتون مکلین تایسون کرنر» (Hilton Mclean Tyson Corner) نمونه‌ی بارز این موضوع است. تلویزیون‌های پیشرفته آن به نت‌فلیکس، یوتیوب و هولوپلاس دسترسی داشته و به جای کلید اتاق می‌توانید در اتاق را با یک اپلیکیشن باز کنید. در این هتل، پنج جایگاه برای شارژ ماشین برقی وجود دارد. برگزاری جلسات و کنفرانس‌های شرکت‌ها در این مکان قطعاً خسته‌کننده نخواهد بود چراکه با وجود روبات تله پرزنس، کارمندانی که نمی‌توانند در جلسات شرکت کنند، از راه دور به این روبات وصل شده و صورت‌شان نمایش داده می‌شود.

برترین هتل های جهان

8. اکلستون اسکوئر - لندن

هتل «اکلستون اسکوئر» (Eccleston Square) لندن، جزو اولین هتل‌های انگلستان بوده که مجهز به آیپد و سینمای خانگی در اتاق‌ها است. سیستم تهویه پیشرفته این هتل نیز باعث می‌شود در صورت وجود بوی نامطبوع در یکی از اتاق‌ها، اتاق شما مصون بماند و هوایش متفاوت باشد. تخت خواب‌ اتاق‌ها مانند یک ماشین لوکس عمل می‌کند و با موتوری که روی آن نصب شده می‌توانید تخت را به هر حالتی درآورده و حتی روی ماساژ تنظیم کنید. بخش منحصر به فرد این هتل، تلفن‌های هوشمندی است که مهمان‌ها در طی اقامت خود در هتل امکان استفاده از آنها را داشته و می‌توانند با تلفن‌ها ثابت و موبایل‌های واقع در اروپا و آمریکای شمالی تماس بگیرند.

برترین هتل های جهان

9. ماریوت هتل گنت - بلژیک

«ماریوت هتل گنت» (Marriott Hotel Ghent) بلژیک از اولین هتل‌های اروپایی است که روبات کارمند دارد. «ماریو» (Mario) با 56 سانتی‌متر قد و شش کیلوگرم وزن، به 19 زبان مسلط بوده و به این ترتیب مشکل ترجمه که به خدمات اشتباه منتهی می‌شد را حل کرده است. اما تنها کار این روبات، تحویل سفارشات به اتاق‌ها نبوده و در قسمت پذیرش نیز مشغول است که علاوه بر تحویل کارت کلید به مهمان‌ها، غذاهای مورد علاقه‌ی خود در رستوران هتل را به آنها اعلام می‌کند. البته در آواز و رقص نیز مهارت‌هایی دارد.

برترین هتل های جهان

10. کامها گرند - زوریخ

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل «کامها گرند» (Kameha Grand) در زوریخ، دارای تم هستند اما در این میان بیشتر از همه عاشق «سوئیت فضایی» (Space Suite) می‌شوید که مناسب ماجراجویی فضایی است، این اتاق فوق پیشرفته مجهز به تخت شناور، موشک‌های کوچک و قفسه‌هایی بوده که شبیه دستکش‌های فضانوردان طراحی شده‌اند. نکته جالب ماجرا، ارتباط مستقیم با کنترل ماموریت ناسا از طریق صفحه نمایش بزرگ بالای تخت خواب است.

برترین هتل های جهان

11. هن نا - توکیو

هتل «هن نا» (Henn na) واقع در توکیو ژاپن با پیشرفته‌ترین تکنولوژی، اولین هتلی است که همه کارمندانش روبات بوده و به چند زبان صحبت می‌کنند. اگر آرزو داشته‌اید که اتاق خود را از روباتی شبیه به دایناسور تحویل بگیرد، در قسمت پذیرش با آنها مواجه خواهید شد که حتی چمدان‌ها را نیز تا اتاق‌تان می‌آورند. به لطف تکنولوژی تشخیص صورت هتل هن نا، دیگری نیازی به استفاده از کلید اتاق هم ندارید.

برترین هتل های جهان

صدیقه شجاعی صدیقه شجاعی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}