چطور در ۲۴ ساعت ونکوور را به خوبی بگردیم؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/10/27
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر ساحلی ونکوور طبیعتی چشم‌نواز داشته و به لحاظ جاذبه‌های گردشگری و تفریحات گوناگون، مقصد گردشگری بی‌نظیری در کشور کانادا محسوب می‌شود.

تور اروپا

ونکوور با جاذبه‌های زیاد و سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی که دارد، می‌تواند به سادگی یک هفته گردش را پوشش دهد. هر چند اگر به هر دلیلی تنها ۲۴ ساعت برای تماشای جاذبه‌های آن داشتید، می‌توانید به سراغ مسیر جاذبه‌هایی که در ادامه برایتان آورده‌ایم، بروید.

سپری کردن صبح در مرکز شهر ونکوور

صبح خود را با یک صبحانه حسابی و پیاده‌روی به سمت مرکز شهر ونکوور آغاز کنید. دو تا از بهترین کافه‌هایی که می‌توانید به سراغشان بروید، «جم کافه» (Jam Cafe) و کافه «مدینا» (Medina) هستند. اولی به خاطر وعده‌های پر و پیمانش شهرت داشته و کافه مدینا هم به خاطر وافل‌ها و منوی گلچین برانچش طرفداران زیادی دارد. برای سوزاندن غذایی که خوردید به سمت پارک استنلی، یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌ها و بزرگ‌ترین پارک‌های شهری آمریکای شمالی بروید. بازدیدکنندگان می‌توانند پیاده یا با دوچرخه در امتداد «سی‌وال» (seawall) گردش کرده و در تابستان به سواحلش سر بزنند. اگر دوست داشتید بازدید از آکواریوم ونکوور در وسط پارک هم تجربه هیجان‌انگیزی است. اگر نخواستید می‌توانید تنها به قدم زدن تا وسط پارک مشغول شده و سپس از هر طرف مناظری نفس‌گیر را تماشا کنید. اگر هنوز قبل ناهار میل کردن زمان داشتید، به سراغ تجربه شگفت‌انگیز شبیه‌سازی پرواز در «فلای اوور کانادا» (FlyOver Canada) بروید.

سفر یک روزه به ونکوور

ناهار در خیابان مین استریت

قدم زدن از میان پارک استنلی حتماً شما را گرسنه خواهد کرد. اتوبوسی سوار شده و به سمت «مین استریت» (Main Street) بروید که از نقاط معروف دیگر ونکوور محسوب می‌شود. قطب اصلی خیابان از کوچه هفتم تا سی‌ام امتداد دارد. توصیه‌های محلی برتر برای ناهار، شامل غذاخوری «لوسیز ایست ساید» (Lucy’s Eastside) برای غذاهای ساده، «میت آن مین» (Meet on Main برای غذاهای خام‌خواری یا کافه «جی جی بین» (JJ Bean) برای گزینه‌های سبک‌تر هستند. بعد از ناهار می‌توانید به سراغ یکی از چندین بوتیک مستقل یا لباس‌ فروشی‌های طول خیابان بروید. اگر به دنبال فروشگاه‌های بزرگ‌تر بودید، «فرانت اند کامپنی» (Front and Company) و «۸ ام و مین» (8th & Main) گزینه‌های خوبی هستند.

کافه جی جی بین در ونکوور

بازدید سریع از پارک کوئین الیزابت

از خیابان سی‌ام در مین استریت، با پیاده‌روی کوتاهی به پارک «کوئین الیزابت» خواهید رسید. اگر چه شاید دلتان نخواهد در یک روز دو تا پارک را ببینید، اما مناظری که از ونکوور و کوهستان‌های اطراف این پارک پیش رویتان قرار می‌گیرند ارزش این گردش دوم را هم دارند. اگر به پارک وارد شدید می‌توانید به کنسرواتوار «بلیدل» (Bloedel) که در بهشت سرسبزی پنهان شده هم سر بزنید.                         
پارک کوئین الیزابت در ونکوور

چای بعد از ظهری در گرانویل آیلند

«گرانویل آیلند» (Granville Island) خلیج کوچکی در آن طرف پل مرکز شهر ونکوور است. این ناحیه به خاطر هنرها و بازارهای عمومی‌اش که همه روزه باز بوده و محصولات تازه خانگی تا هدیه‌های بومی صنایع دستی به فروش می‌رساند، شهرت داشته و در غرفه‌های مختلف و فود کورتش می‌توانید خوراکی‌های شیرین و لذیذی را تهیه کنید. بهترین کار خریدن یک چیز خوشمزه و لذت بردن از آن در فضای بیرون است. البته حواستان به مرغان دریایی زیادی صمیمی و حتی پرخاشگر باشد!

بازار روز در گرانویل آیلند ونکوور

صرف نوشیدنی در دهکده المپیک

سوار قایق‌های گردشگری «ونکوور آکوا باس» (Vancouver Aquabus) شده و همزمان که از گرانویل آیلند به سمت دهکده المپیک می‌روید، از مناظر شهری از روی آب لذت ببرید. این قایق‌های کوچک روشی بی‌همتا برای رسیدن از نقطه مبدأ به مقصد در ونکوور هستند. امروزه دهکده المپیک پر از آپارتمان‌های گوناگون، یک مسیر پیاده‌روی زیبای ساحلی، مناظری زیبا از شهر و برخی رستوران‌های عالی است. یکی از بهترین پاسیو‌های شهر در «تپ اند برل» (Tap & Barrel) قرار دارد که می‌توانید در آن با هزینه کمتری از نوشیدنی‌های دلخواهتان سفارش دهید.

محله های ونکوور

عصر در گس تاون

بعد از گردش در ونکوور، وقت آن رسیده که به مرکز شهر بازگردید و برای شام به «گس تاون» (Gastown) بروید. گس تاون تاریخی‌ترین ناحیه شهر بوده و جزو جذاب‌ ترین محله‌ های ونکوور هم به شمار می‌رود. خیابان‌های سنگفرش، چراغ‌های مدور که در شب می‌درخشند و درختان که با نور تزئین شده‌اند، همگی شب زیبایی را برایتان می‌سازند. مطمئن باشید که نمی‌توانید در گس تاون جای بدی برای صرف شام پیدا کنید؛ اما اگر باز هم به دنبال پیشنهادات ما بودید، می‌توانید به «فلایینگ پیگ» (The Flying Pig)، «لمپ لایتر» (The Lamplighter) یا «پکینپا» (Peckingpah) بروید. اگر دلتان چیزی شیرین می‌خواست، می‌توانید از بستنی‌های ارگانیک «سافت پیکس» (Soft Peaks) بخرید.

محله گس تاون ونکوور

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}