۵ مرکز خرید اصلی ونکوور

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/10/16
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر ونکوور با مراکز خرید بزرگ و معروفش تمام آن چیزی که قصد خریدش را دارید پوشش می‌دهد. در این مرکز خریدها از برندهای مطرح و لوکس تا کالاهای ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

تور اروپا

مرکز خریدهای بزرگ ونکوور خرید کردن در بارندگی را بسیار آسان می‌کنند: می‌توانید از صدها مغازه در یک مکان دیدن کنید و هیچ نیازی هم به چتر نداشته باشید! این مراکز خرید چند طبقه عظیم، از «متروپولیس ات متروتاون» (Metropolis at Metrotown) با بیش از ۴۷۰ مغازه تا مرکز خرید شیک «اوک ریج» (Oakridge) یا «ایژین ابردین سنتر» (Asian Aberdeen Centre) در ریچموند متغیر هستند. می‌توانید به کمک این راهنما با ۵ مرکز خرید بزرگ و اصلی ونکوور آشنا شده و بهترین تجربه خرید را در این سفر رقم بزنید.

۱. متروپولیس ات متروتاون

یکی از ۱۰ جای عالی برای خرید در ونکوور و بزرگ‌ترین مراکز خرید بریتیش کلمبیا، «متروپولیس ات متروتاون» است که به نوعی پادشاه سایر مرکز خریدهای ونکوور به شمار می‌رود. همان طور که از ابهت اسم اینجا به نظر می‌رسد، این متروپولیس چند طبقه عظیم، با بیش از ۴۵۰ مغازه، رستوران‌، سینما و رویدادهای بی‌همتا، یک بهشت واقعی خرید و سرگرمی را تشکیل می‌دهد. این مرکز خرید در «برنابی» (Burnaby) قرار داشته و با «اسکای ترین» (SkyTrain) تنها ۲۰ دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد. برای کسانی که با خودرو به اینجا می‌آیند، پارکینگ رایگان هم در نظر گرفته شده است.

مراکز خرید ونکوور

۲. پسیفیک سنتر

مرکز خرید «پسیفیک سنتر» (Pacific Centre) بزرگ‌ترین مرکز خرید مرکز شهر ونکوور به شمار رفته و با شاهکاری در برنامه‌ریزی شهری، بیش از ۱۰۰ واحد تجاری آن زیر زمین قرار دارند که کمک می‌کند ساختمان آن نظم افق شهری را خراب نکرده و بدون وابستگی به آب و هوا همیشه گزینه‌ای راحت و عالی برای خرید کردن باشد. مرکز خرید پسیفیک به عنوان بخشی از منطقه مرکزی خرید در مرکز شهر، با یک گذرگاه/پل شیب‌دار به فروشگاه لوکس «هولت رنفرو» (Holt Renfrew) و با یک پله برقی به دیپارتمنت استور «دِ بی» (The Bay) پیوند می‌خورد. بد نیست بدانید که پسیفیک تنها یک بلوک با مغازه‌های خیابان معروف «رابسِن» فاصله دارد.

مراکز خرید ونکوور

۳. اوک ریج سنتر

مرکز خرید «اوک ریج سنتر» (Oakridge Centre) با بیش از ۱۵۰ مغازه، یکی از مراکز خرید شیک و لوکس ونکوور به شمار می‌آید. در کنار مغازه‌های متوسطی مانند «بنانا ریپابلیک» (Banana Republic)، برندهای لوکس زیادی شامل «تیفانیز»، «هری روزِن» و «هوگو باس» هم در اوک ریج حضور دارند. این مرکز خرید یک فودکورت بزرگ و چند سینما هم دارد. می‌توانید به وسیله «کانادا لاین» (Canada Line) به اینجا دسترسی داشته و اگر با خودروی شخصی به خرید می‌روید، از پارکینگ‌های رایگانش استفاده کنید.مراکز خرید ونکوور

۴. ریچموند سنتر

بزرگ‌ترین مرکز خرید ریچموند، یکی از بهترین مراکز خرید عظیم ونکوور هم به حساب می‌آید: ریچموند سنتر در فاصله‌ای ۲۰ دقیقه‌ای از مرکز شهر ونکوور قرار داشته و می‌توانید با استفاده از کانادا لاین به آن دسترسی داشته باشید. این مرکز خرید بیش از ۲۵۰ مغازه و خدمات دیگر دارد و طیف قیمتی آن نسبت به اوک ریج، متوسط‌ و اقتصادی‌تر است. البته باز هم مغازه‌هایی با مد لوکس و تعدادی فروشگاه لوازم الکترونیکی در آن پیدا خواهید کرد. ریچموند سنتر یک تراس غذاخوری معروف هم دارد که نسخه شیک‌تر همان فودکورت‌های معمول مراکز خرید است. پارکینگ رایگان هم برای مشتریان وجود دارد.

مراکز خرید ونکوور

۵. ابردین سنتر

یکی از بهترین نکات درباره مراکز خرید ونکوور تنوع آن‌ها است. «ابردین سنتر» بزرگ‌ترین مرکز خرید آسیایی بوده و اولین بار در سال ۱۹۸۹ به عنوان اولین مرکز خرید آسیایی کانادا افتتاح شد. این مجموعه در سال ۲۰۰۳ دوباره بازگشایی شده و امروزه بیش از ۱۰۰ مغازه و خدمات گوناگون شامل چندین فروشگاه چند فرهنگی و مغازه‌های دکور خانه جالب است. تعداد قابل توجهی رستوران چینی و آبنمای موزیکال هم در اینجا پیدا می‌کنید. ابردین سنتر رویدادهای مختلفی هم در طی سال برگزار می‌کند که شامل فستیوال‌هایی برای سال نوی چینی می‌شوند.

مراکز خرید ونکوور

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}