شهرهایی که گران ترین هتل های دنیا را در خود جا داده اند

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/7/19
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

آیا می‌دانید کدام شهرها به هتل‌های گرانشان شهرت دارند؟ در برخی مقاصد گردشگری نرخ هتل‌ها بسیار بالا و رو به افزایش است.

تور اروپا

هتل‌ها بخش مهمی از برنامه یک تعطیلات خصوصی یا سفر کاری هستند. در برخی از شهرها پیدا کردن یک هتل با قیمت مناسب بسیار ساده است و در شهرهایی دیگر قیمت‌ها بسیار بالا بوده و رو به رشد هستند. این افزایش قیمت به برخی فاکتورهای تأثیرگذار مانند قیمت املاک، رشد شغلی حومه، رقابت و افزایش جمعیت بستگی دارند. این مقاله نگاهی به فهرست شهرهایی با گران‌ترین هتل‌ها در سرتاسر جهان انداخته است.

سن فرانسیسکو

گران‌ترین هتل‌های جهان در سن فرانسیسکوی آمریکا در ایالت کالیفرنیا قرار دارند. در اینجا متوسط قیمت یک شب اقامت در هتل از ۳۹۷ دلار آغاز می‌شود. این یعنی از سال ۲۰۱۴ هتل‌ها بیش از ۸۸.۲٪ افزایش قیمت داشته‌اند. این افزایش قابل توجه، یکی از بزرگ‌ترین تکان‌های بازار مهمان‌پذیری جهانی بود. علت این رشد بی‌سابقه، انفجار اقتصادی حاصل از صنعت تکنولوژی بود که سفرهای کاری را افزایش داد. این نوع مسافران ترجیح می‌دهند در نواحی شهری اقامت کنند و نواحی حومه‌ای و ارزان‌تر برایشان مناسب نیست. تقاضای افزایش یافته به هتل‌ها این اجازه را داد که قیمت‌هایشان را بالا ببرند.

هتل های سان فرانسیسکو

ژنو

دومین جایگاه از شهرهای جهان با گران‌ترین هتل‌ها به ژنو اختصاص دارد. متوسط قیمت برای یک شب اقامت در این شهر از ۲۹۲ دلار آغاز می‌شود. وقتی فقط به هتل‌های لوکس فکر می‌کنید، ژنو در جایگاه اول قرار می‌گیرد. بازار مهمان‌پذیری این شهر بیشتر به میزبانی از مشتریان پنج ستاره تمایل داشته و اکثراً هتل‌ها دارای زمین گلف و اسپا هستند. متوسط قیمت برای یک شب اقامت در هتلی لوکس، از ۶۲۲ دلار آغاز می‌شود که از سال ۲۰۱۴ بیش از ۱.۳٪ رشد داشته است.

هتل ریچموند ژنو

میلان

در یکی از مهم‌ترین پایتخت‌های مد جهان، متوسط قیمت اقامت در هتل‌ها از شبی ۲۷۱ دلار آغاز می‌شود. در میلان، هزینه اقامت به طور پیوسته رو به رشد بوده و از لحاظ جهش قیمتی هم با ۴۶.۹٪ از سال ۲۰۱۴ در جایگاه سوم قرار می‌گیرد. همانطور که در ژنو هم دیدیم، هتل‌های لوکس در این شهر متوسط قیمت‌ها را بالا برده‌اند.

هتل بالیونی کارلتون در میلان

دبی

دبی به عنوان یکی از گران‌ترین شهر‌های دنیا از نظر کالاها، خدمات و اقامتگاه در صدر فهرست‌های مختلف قرار می‌گیرد. این شهر به خاطر معماری‌های مدرنش نیز شهرت داشته و یکی از چند فرهنگی‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌رود. در اینجا ایرلاین‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها معمولاً نسبت به سایر شهرها گران‌تر هستند. اقامت یک شب در دبی معمولاً به طور متوسط ۲۵۵ دلار قیمت دارد که از سال ۲۰۱۴ شاهد افزایش ۶.۴ درصدی بوده است.

هتل های دبی

زوریخ

شهر بعدی که در سوئیس واقع شده و به خاطر هتل‌های بسیار گرانش در جهان، در این فهرست به چشم می‌خورد، زوریخ است. یک شب اقامت در اینجا به طور متوسط ۲۵۱ دلار هزینه خواهد داشت. قیمت‌ها در زوریخ نسبتاً ثابت باقی مانده‌اند هر چند از سال ۲۰۱۴ شاهد ۰.۶ ٪ رشد بوده‌اند. سوئیس به طور معمول به عنوان یکی از گران‌ترین کشورهای جهان برای سفر شهرت یافته است و قیمت‌هایی بالاتر از معمول دارد. برخی از متخصصان ادعا دارند که این قیمت‌های بالا به خاطر کار بالاتر از حد متوسط و خدمات هوشمندانه است.

هتل های زوریخ

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}