هتل هایی که توسط معماران مشهور جهان ساخته شده اند

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/7/28
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

در میان تمام گزینه‌های اقامتی که در شهر مقصد مورد نظرتان وجود دارند، هتل‌هایی هستند که توسط معمارانی به نام طراحی شده‌اند و تجربه‌ای متفاوت برایتان می‌سازند.

تور اروپا

آیا شما هم جزو کسانی هستید که دنبال یک اقامت راحت و دلچسب هستید ولی نمی‌خواهید جاذبه‌های اطرافتان را هم از دست بدهید؟ چرا برای داشتن هر دوی این عوامل مهم به طور همزمان، به سراغ هتلی نمی‌روید که توسط یک معمار برجسته طراحی شده است؟ در این راهنما شما را با هتل‌هایی آشنا خواهیم کرد که جدای از راحتی و امکانات عالی، محیطی نوآورانه و جذاب را برای مهمانان خود تدارک دیده‌اند. مطمئن باشید که گزینه فوق‌العاده‌ای برای سفر بعدیتان پیدا خواهید کرد.

دولدر گراند

«دولدر گراند» (Dolder Grand) در زوریخ واقع شده و جایی است که دو دنیا با هم روبرو می‌شوند. در نگاه اول این هتل به یک قلعه بیرون آمده از قصه‌های پریان شباهت دارد که با برج‌های پر تزئین، ستون‌های مرمری و طراحی داخلی باشکوهش کامل می‌شود. جزئیات مدرن با دقت زیادی در دیزاین هتل به کار گرفته شده‌اند و هر اتاق به تنهایی یک اثر هنری به حساب می‌آید. شمع‌های بی‌شماری از سقف آویزان شده‌اند و یک اسپای مدرن و شگفت انگیز هم در اختیار دارید. این تقابل قدیمی و جدید از شاخصه‌های کار شرکت معماری بریتانیایی «فاستر+پارتنرز» (Foster + Partners) است.

هتل های معروف دنیا

انهاو روتردام

معمار برجسته هلندی، «رم کولهاس» (Rem Koolhaas) در روتردام متولد شده و هتل بسیار جذاب «انهاو روتردام» (nhow Rotterdam) را طراحی کرده است. این هتل به رودخانه «ماس» (Maas) مشرف بوده و با خطوط تمیز، تضاد بین مصالح و شیک بودن صنعتی، بازدیدکنندگان را مسحور می‌کند. پنجره‌های وسیع به شما این اطمینان را می‌دهند که می‌توانید نهایت استفاده را از مناظر بکنید و از هر جای اتاق که بخواهید، به هنگام استراحت در تخت خواب یا صرف نوشیدنی، می‌توانید بیرون را تماشا کنید.

هتل های معروف دنیا

رنسانس بارسلونا فیرا هتل

«رنسانس بارسلونا فیرا هتل» (Renaissance Barcelona Fira Hotel) در بارسلونا توسط یک معمار فرانسوی معروف به نام «ژان نوول» (Jean Nouvel) طراحی شده است. این دو برج ۲۷ طبقه با یک رستوران پانورامیک در طبقه چهاردهم به هم پیوند می‌خورند. گیراترین شاخصه ساختمان، باغ عمودی آن است که از زمین تا استخر پشت بام ادامه پیدا می‌کند. پنجره‌های بزرگ به شکل برگ نخل هم به حال و هوای سبک و وسیع ساختمان کمک کرده‌اند.

هتل های معروف دنیا

هتل لانگهام شیکاگو

«لانگهام شیکاگو» (The Langham Chicago) هتلی پنج ستاره است که اتاق‌هایی باشکوه با مناظر خیره کننده در هر طرف را به مهمانان پیشکش می‌کند. کفپوش چوبی تیره، پنل‌های شیشه‌ای و سطوح مرمری به شکل دادن شکوه خاص بریتانیایی در این هتل کمک ویژه‌ای کرده‌اند. خود ساختمان هم توسط یک معمار پیشگام مدرنیست، به نام «لودویگ میس فان در روهه» (Ludwig Mies van der Rohe) طراحی شده است.

هتل های معروف دنیا

هتل می لاندن بای میلیا

«هتل می لاندن بای میلیا» (Hotel ME London by Melia) در لندن یکی دیگر از گوهرهای ارزشمند دیزاین است که توسط شرکت فاستر+پارتنرز کار شده و طراحی داخلی شیک و خیره کننده‌ای دارد. این هتل با حمام و توالت‌های منوکروم مینیمالیستی، سالن پذیرش فوتوریستی و پنجره‌های کف تا سقف، یکی از آن جاهایی است که جیمز باندهای روزگار مدرن برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. از «ریدیو روفتاپ بار» (Radio Rooftop Bar) می‌توانید بسیاری از ساختمان‌های برجسته‌ای را که توسط همین شرکت طراحی شده‌اند تماشا کنید.

هتل های معروف دنیا

انهاو برلین

«انهاو برلین» (Nhow Berlin) با رنگ‌های آبنباتی‌اش، یکی از اولین موزیک هتل‌های اروپایی به شمار می‌رود. این هتل با دو استودیوی ضبط کامل که تنها پنج دقیقه از «ام تی وی برلین» (MTV Berlin) و «یونیورسال میوزیک» (Universal Music) فاصله دارند، موقعیت هیجان انگیزی را برای طرفداران این هنر فراهم کرده است. این مجموعه، حاصل تفکرهای خلاق افسانه روسی-آلمانی معماری، «سرجئی چابان» (Sergei Tchoban) بوده و موقعیت خوب آن در «فریدریکسهاین-کرویتسبرگ» (Friedrichshain-Kreuzberg) یعنی می‌توانید بدون زحمت در معروف‌ترین ناحیه زندگی شبانه برلین گشت و گذار کنید.

هتل های معروف دنیا

پارک حیات، توکیو

«پارک حیات توکیو» (Park Hyatt Tokyo) توسط معمار ژاپنی معروف، «کنزو لانگ» (Kenzo Lange) طراحی شده و بر خیابان‌های شلوغ توکیو سایه افکنده است. می‌توانید با مناظری از رستوران طبقه پنجاه و دوم از نوشیدنی خود لذت ببرید. این رستوران لوکیشن فیلم «گمشده در ترجمه» (Lost in Translation) اثر برنده جایزه اسکار سوفیا کوپولا هم بوده است. در یک روز آفتابی، می‌توانید حتی منظره کوه فوجی در دور دست را هم تماشا کنید.

هتل های معروف دنیا

هونگتا هتل، شانگهای

«هونگتا هتل» (Hongta Hotel) با ۳۷ طبقه و ۳۲۸ اتاق، یکی از چندین ساختمان معروف و خیره کننده‌ای به شمار می‌رود که افق شهری شانگهای را شکل داده‌اند. در شب، نمای بیرونی هتل با هزاران چراغ قرمز از تاریکی آسمان جدا می‌شود و لابی پر تزئین و سقف گنبدی آن نیز هر کسی را که قدم داخل بنا بگذارد مسحور می‌کنند. «کی جفریز سیدنس» (K. Jeffries Sydness ) به خاطر دیزاین باشکوه و در عین حال ساده این هتل یک جایزه دریافت کرده است.

هتل های معروف دنیا

ان اچ تورینو لینگوتو، تورین

«ان اچ تورینو لینگوتو» (NH Torino Lingotto) برای کسانی که عاشق ماشین و معماری هستند، مقصد نهایی به حساب می‌آید. این هتل در یک کارخانه قدیمی خودروسازی فیات واقع شده و تحت نظارت معمار مشهور بین‌المللی، «رنزو پیانو» (Renzo Piano) باز طراحی و بازسازی شده است. اتاق‌ها به دور یک حیاط سبز به نام «باغ شگفتی‌ها» قرار گرفته‌اند و زمین پیاده روی پشت بام آن به همه مهمانان اجازه می‌دهد در عین تماشای مناظر خیره کننده تورین کمی عرق بریزند.
هتل های معروف دنیا

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}