تاریخی‌ ترین هتل های جهان

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/7/29
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

آیا تا به حال به اقامت در یکی از تاریخی‌ترین هتل‌های جهان فکر کرده‌اید؟ با این کار می‌توانید تجربه‌ای به یادماندنی و متفاوت داشته باشید.

تور اروپا

اگر به تاریخ علاقه داشته باشید، می‌توانید در باغ‌های «کاخ راجستانی» (Rajasthani) در میان طاووس‌ها کریکت بازی کنید یا در آبگرم‌های یک هتل ژاپنی که هزار سال قبل شروع به کار کرده تمام دغدغه‌هایتان را دور بریزید. برای آشنایی بیشتر با تاریخی‌ترین هتل‌های جهان با ما همراه شوید.

نیشیاما اونسن کیونکان، ژاپن

«نیشیاما اونسن کیونکان» (Nishiyama Onsen Keiunkan) در ژاپن قدیمی‌ترین هتل جهان است که در سال ۷۰۵ میلادی تأسیس شد و از آن زمان بین ۵۲ نسل یک خاندان دست به دست چرخیده است؛ اما این شجره‌ نامه تاریخی تنها دلیل بازدید از اینجا نیست. به خاطر موقعیت این هتل در بالای کوه، آبگرم‌هایی که هزاران لیتر آب معدنی داغ را به بیرون پمپ می‌کنند در کنار محیط صلح آمیز آن، دلیل اصلی انتخاب آن توسط گردشگران است. می‌توانید در مسیری قدم بگذارید که سامورایی‌ها و شوگان‌های افسانه‌ای از آن‌ عبور کرده‌اند و از آبگرمی لذت ببرید که روزگاری مرهم بدن زخمی از جنگ آن‌ها بوده است.

تاریخی ترین هتل های دنیا

کاخ رامباغ، هند

«کاخ رامباغ» (Rambagh Palace) در هند در گذشته خانه مهاراجه جایپور بوده و در سال ۱۸۳۵ ساخته شد. این مجموعه ۱۹ هکتاری که امروزه یک هتل شده، هنوز هم شکوه و زیبایی گذشته‌اش را حفظ کرده است. اقامت در سوئیت‌هایی که میزبان «شاهزاده چارلز» یا «جکی کندی» بوده‌اند، صرف چای بعد از ظهری در تراس و بازی کریکت در میان طاووس‌ها یا تماشای غروب خورشید به همراه یک نوشیدنی در باغ‌های اینجا می‌تواند تجربه‌ای بی‌همتا باشد.تاریخی ترین هتل های دنیا

کلایودن هاوس، انگلیس

«کلایودن هاوس» (Cliveden House) در کرانه «رود تیمز» در «باکینگهام شایر» (Buckinghamshire) در انگلیس واقع شده و در گذشته دوک‌ها، کنتس‌ها، ارل‌ها، شاهزاده‌ها و خاندان سلطنتی آستور در آن زندگی کرده‌اند. البته در نهایت این سرنوشت به هتلی که امروزه می‌بینید ختم شده است. تقریباً هر پادشاه بریتانیایی از زمان جرج اول در اینجا اقامت داشته اما دیوارهای زر ورقی، زره‌های جنگی و پلکان تراشیده شده از چوب ماهوگانی آن از رسوایی‌های امور تاریخ سیاسی این سرزمین نیز با خبر بوده و برگ‌های مهمی از تاریخ در آن رقم خورده است.

تاریخی ترین هتل های دنیا

کاخ کوپاکابانا، برزیل

«کاخ کوپاکابانا» سازه‌ای آرت دکویی است که در سال ۱۹۲۳ درست در کنار ساحل کوپاکابانا در برزیل ساخته شد. این بنا را معماری فرانسوی طراحی کرد و ترکیبی از سبک‌های اروپایی و لاتین را در سر درش می‌توانید ببینید. این هتل با حضور در یک فیلم معروف در سال ۱۹۳۳ به شهرت زیادی رسید و مهمانان زیادی مانند آلبرت انیشتین، نلسون ماندلا، مرلین مونرو یا پرنسس دایانا آن را برای اقامت خود انتخاب کردند.

تاریخی ترین هتل های دنیا

هتل امپریال توکیو، ژاپن

«امپریال هتل توکیو» (Imperial Hotel Tokyo) در سال ۱۸۹۰ آغاز به کار کرد و توسط یک معمار مشهور آمریکایی به نام «فرانک لوید رایت» (Frank Lloyd Wright) طراحی شد. اگر چه نمای بیرونی اصلی آن را بارها تخریب و بازسازی کرده‌اند، اما تالارهایش هنوز هم شاخصه‌های مهمی از دوران اولیه را نگهداری کرده و می‌توانید از تماشای کاشی‌های سفالی و چینی‌های بی‌قیمتش لذت ببرید.
تاریخی ترین هتل های دنیا

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}