آیا قدیمی ترین هتل های دنیا را می شناسید؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/7/14
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

تجربه هر سفری با انتخاب یک هتل ویژه می‌تواند خاص‌تر شود و چه جایی بهتر از قدیمی‌ترین هتل‌های جهان را برای اقامت می‌توانید پیدا کنید؟

تور اروپا

خواندن درباره تاریخ یک جای جدید همیشه و به ویژه برای مسافرانی که از خانه بسیار دور هستند جذاب بوده و دنیا پر از هتل‌هایی است که به حد کافی قدمت دارند که خودشان بخشی از تاریخ باشند. پس چرا در «ریوکان» (Ryokan) ژاپنی که از سال ۷۱۸ مشغول مهمان‌پذیری است اقامت نکنید یا کاخ ویکتوریایی لوکسی که در کرانه رودخانه نیل واقع شده را نبینید؟ در این راهنما برخی از قدیمی‌ترین هتل‌های جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

هوشی ریوکان در ژاپن

امروزه «هوشی ریوکان» (Hoshi Ryokan) در ژاپن به طور رسمی دومین هتل قدیمی در حال فعالیت جهان محسوب می‌شود. اگرچه این هتل امروزه به لحاظ سن جایگاه دوم را دارد اما تمام چیزهایی که در آن می‌بینید متعلق به جایگاه اول هستند. اینجا در سال ۷۱۸ تأسیس شد و ۴۶ نسل بین اعضای یک خاندان دست به دست چرخید. اکنون هوشی ریوکان با مهمان‌نوازی مدرن‌تر در محیطی سنتی از مسافران استقبال می‌کند. یوکاتاهای ژاپنی، تاتامی‌های کف زمین، آثار هنری با بامبو و صنایع دستی گوناگونی که در محیط می‌بینید شما را به اعصار گذشته می‌برند. در این میان تلویزیون هوشمند، اینترنت، صبحانه و شامی عالی هم برای پذیرایی بهتر از شما در نظر گرفته شده‌ است.

قدیمی ترین هتل های جهان

روتن برن در آلمان

قدیمی‌ترین مهمانخانه آلمان در محله قدیمی شهر «فرایبورگ» (Freiburg) واقع شده و از سال ۱۱۲۰ پذیرای مهمانان است. «روتن برن» (Roten Bären) از داستان‌های شومی مانند طاعون، شکار جادوگرها، انقلاب‌ها و جنگ‌های جهانی جان سالم به در برده است. امروزه اینجا یک هتل جذاب در کنار بازار سرزنده کلیسای جامع و سالن کنسرت شهر است که به شما حسی از سفر در قرون گذشته را می‌دهند. البته می‌توانید از صبحانه‌ای عالی و اینترنت وای فای هم بهره‌مند شوید.

قدیمی ترین هتل های جهان

اولد بل هتل در انگلستان

«اولد بل هتل» (Old Bell Hotel) که از سال ۱۲۲۰ مشغول فعالیت است، اقامتگاه گرم و نرمی محسوب شده و حال و هوایی قدیمی و مسحور کننده دارد. اینجا نه تنها با آتش هیزمی، مبلمان قدیمی و هشت تابوت خالی‌اش در زیر زمین هویت سابقش را حفظ کرده، بلکه همچنین در یکی از تاریخی‌ترین شهرک‌های بازاری انگلیس قرار دارد. شهرک «مالمزبری» (Malmesbury) به طور سالانه میزبان یک کارناوال جذاب می‌شود که شامل اجراهای خیابانی، غذای کلاسیک انگلیسی و جنگ بالش است.

قدیمی ترین هتل های جهان

اولد وینتر پلس آو لاکسور در مصر

«اولد وینتر پلس آو لاکسور» (Old Winter Palace of Luxor) که شاید در رمان «مرگ روی نیل» نوشته «آگاتا کیریستی» بیشتر شناخته شده باشد، پایگاه کاوش‌های اکتشافی «جرج هربرت» (George Herbert)، اولین اروپایی که به مقبره توتانخ آمون وارد شد نیز بود. این کاخ ویکتوریایی در سال ۱۸۸۶ در کرانه رود نیل ساخته شد و در گذشته شهر حضور داشته است. از زمان تأسیس آن در سال ۱۹۰۵ این هتل نقش میزبان را برای برخی از افراد مشهور مانند خود آگاتا کریستی را بازی کرده و در طی جنگ جهانی اول نیز پناهگاه سربازان زخمی بود. اگر از میان باغ استوایی آن در امتداد نیل قدم بزنید، به راحتی می‌فهمید که چرا آن را به عنوان جایی برای ریلکس کردن و بازیابی سلامتی انتخاب کرده بودند.

قدیمی ترین هتل های جهان

رافلز در سنگاپور

معماری سنتی اروپایی این هتل زیبا، در تضاد قابل توجهی با برج‌های شیشه‌ای و فلزی منطقه تجاری سنگاپور قرار دارد. این ساختمان که در سال ۱۸۸۷ ساخته شد، در بین مردم محلی و مسافران بین‌المللی به یک اندازه می‌درخشد. «رافلز» (Raffles) امکانات زیادی را در اختیار مهمانان خود می‌گذارد و نویسندگان زیادی زمان خود را در آن سپری کرده‌اند. در واقع رفت و آمد آن‌ها به قدری در اینجا زیاد شد که یک اتاق مخصوص نویسندگان در آن در نظر گرفتند و از دهه ۱۹۳۰ آن را به عنوان یادمان ملی انتخاب کردند.

قدیمی ترین هتل های جهان

پاتیوس د کافایاته در آرژانتین

«پاتیوس د کافایاته» (Patios de Cafayate) در تاکستانی در نزدیکی «کالچاکی» (Calchaqui) قرار دارد و علیرغم تلاش‌های مالکان برای فراهم کردن تمام امکانات رفاهی مدرن برای مهمانان، کمتر چیزی از سال ۱۸۹۲ در اینجا تغییر داده شده است. وقتی از تماشای محیط اطراف و تاریخ بومی خسته شدید، می‌توانید ناحیه اطراف هتل را با اسب بگردید یا یک گروه از شترهای لاما‌ بامزه را ببینید. همچنین عکاسی از کارگاه‌ها، ماساژ در اسپا و نوشیدنی‌های عالی هم از دیگر گزینه‌های پیشنهادی ما هستند.

 قدیمی ترین هتل های جهان

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}