برترین هتل های دبی را بشناسید

    صبا صفری
    • صبا صفری
    • 1397/9/7
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    دبی، یکی از جذاب‌ترین شهرهای دنیا و دارای برترین هتل‌ها، با بودجه‌ها و امکانات مختلف، است. ولی اگر نمی‌توانید این هتل‌ها را به راحتی انتخاب کنید، ما کمکتان خواهیم کرد.

    تور اروپا

    دبی، این زمین بازی صحرایی برای قشر بسیار ثروتمند، برخی از فوتوریستی‌ترین ساختمان‌های جهان را در خود جای داده است. می‌توانید در اینجا مراکز خرید بزرگ و امکاناتی نوآورانه و مدرن مانند تپه‌های اسکی سرپوشیده را ببینید. از دیگر شگفتی‌های دبی، آکواریومی غول‌آسا و چند جزیره‌ی مصنوعی است. این نمونه‌ها تصوراتی ذهنی هستند که پول آن‌ها را به حقیقت تبدیل می‌کند. البته هنوز هم می‌توانید بازارهایی سنتی را پیدا کنید که در برخی نقاطشان مردان مشغول قلیان کشیدن و صحبت درباره‌ی اخبار روز هستند. پیشنهاد می‌کنیم در زمان اقامتتان در این شهر حتماً از برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان دیدن کنید و به «دبی مال»، بزرگ‌ترین مرکز خرید این سیاره هم سر بزنید. اگر نمی‌دانید کدام هتل را برای اقامت انتخاب کنید با ما همراه شوید.

    پارک حیات دبی

    دبی، شهری حیرت انگیز است اما گاهی می‌تواند کلافه‌کننده باشد. «پارک حیات» (Park Hyatt) با اندکی فاصله گرفتن از مراکز خرید شلوغ و هتل‌های «دبی کریک» (Dubai Creek) اقامتی آرام و دلپذیر را برای مهمانانش رقم می‌زند. البته از فرودگاه بین‌المللی تنها ۱۰ دقیقه فاصله خواهید داشت و به سادگی می‌توانید به بازار طلا و موزه دبی هم بروید. ۲۲۳ اتاق این هتل همگی تراس یا بالکون داشته و مزین به تنالیته‌هایی باشکوه از سفید و کرم هستند. می‌توانید هر روز صبح از صبحانه‌ای که برایتان آماده کرده‌اند، لذت ببرید یا در اسپای خیره کننده‌ی عماره (Amara)  ریلکس کنید. سونا و اتاق بخار یا حتی مرکز بدنسازی هم در دسترستان خواهد بود. پارک حیات برای صرف غذا، هشت گزینه مختلف را پیشنهاد می‌کند که از رستوران‌های تایلندی و خاورمیانه‌ای تا سالن مخصوص قلیان و کافه آرابِسک تنوع دارند.

    پارک حیات دبی

    هالیدی این اکسپرس دبی

    دبی به خاطر شکوه و جلال زیادش شهرت دارد، با این حساب پیدا کردن هتل اقتصادی کار راحتی نیست. هر چند «هالیدی این اکسپرس» (Holiday Inn Express) اتاق‌هایی با ارزش قیمتی بالا را به مهمانان پیشنهاد می‌کند که از دبی مال و جاده «شیخ زیاد» (Sheikh Zayed) چند دقیقه فاصله دارند. با وجود سرویس شاتل رایگان می‌توانید به راحتی بین جاذبه‌های اصلی و هتل رفت و آمد کنید. هر روز یک وعده صبحانه گرم انتظارتان را می‌کشد و تمام ۱۷۱ اتاق آن به تلویزیونی مدرن، منوی بالش و اینترنت وای فای مجهز است. برای شام می‌توانید روی رستوران‌های هتل حساب کنید و مرکز بدنسازی هم به صورت ۲۴ ساعته در دسترس خواهد بود.

    هالیدی این اکسپرس دبی

    اوریس بوتیک هتل

    «اوریس بوتیک هتل» (Auris Boutique Hotel) موقعیتی مرکزی در جاده شیخ زیاد دارد و به خاطر نزدیکی‌اش به ایستگاه متروی «شرف» (Sharaf) می‌توانید به راحتی به نقاط مختلف بروید. «پارک آبی وایلد وادی» (Wild Wadi) و «مرکز خرید امارات» به هتل بسیار نزدیک هستند. شصت سوئیت و واحد اوریس، همگی به تلویزیون و اینترنت وای فای مجهز بوده و برخی از واحدها آشپزخانه کامل هم دارند تا بتوانید کمی بیشتر پول ذخیره کنید.

    اوریس بوتیک هتل

    جمیرا دار‌المسیاف

    دبی معمولاً به عنوان مقصدی برای سفرهای دو نفره پیشنهاد می‌شود اما اگر با کل خانواده‌ هم به آن سفر کنید، تفریحات و رویدادهای جذابی برای عرضه به شما خواهد داشت. این هتل قسمتی از یک تفریحگاه ساحلی است که بیش از ۵۰ رستوران، سه استخر روباز و یک ساحل خصوصی دارد. کودکان می‌توانند به پارک آبی وایلد وادی دسترسی داشته باشند و بقیه‌ی اعضا هم می‌توانند از اجراهای زنده لذت ببرند. ۲۸۳ اتاق و سوئیت لوکس و ۲۹ خانه تابستانی اینجا با استخر اختصاصی‌شان، برای خانواده‌ها بسیار مناسب خواهد بود. در اینجا باید انتظار مبلمان سنتی عربی را داشته باشید.

    جمیرا دار‌المسیاف

    جمیرا زعبیل سرای

    برای موقعیت‌های خاص، سالگردها یا حتی ماه عسل، می‌توانید روی ۳۸ اقامتگاه سلطنتی «جومیرا زعبیل سرای» (Jumeirah Zabeel Saray) حساب کنید. این هتل با مرمر ترکی و چوب تیره تزیین شده و یک استخر اختصاصی احاطه شده با باغی استوایی را هم به مهمانانش پیشکش می‌کند. می‌توانید دست در دست شریک زندگی خود به سمت ساحل خصوصی هتل رفته و خلیج فارس را تماشا کنید یا اینکه در اسپای عثمانی آن ریلکس کنید. اگر بخواهید کمی خرید کرده یا ویترین مغازه‌ها را ببینید، در اینجا ۱۶ بوتیک هم در دسترس است که می‌توانید از آن‌ها سوغاتی بخرید. در صورت تمایل شامی رمانتیک در کنار ساحل برایتان ترتیب داده می‌شود و کارکنان تمام تلاششان را به کار می‌گیرند تا سفری رمانتیک و رویایی را تجربه کنید.

    جمیرا زعبیل سرای

    وان اند اونلی رویال میراژ

    «وان اند اونلی رویال میراژ» (One & Only Royal Mirage) در میان باغ‌های وسیع استوایی و در فاصله اندکی از ساحل خصوصی‌اش واقع شده و از «دبی مارینا» (Dubai Marina) و بسیاری از جاذبه‌های اصلی دیگر شهر دور نیست. این اقامتگاه لوکس هر چیزی که در ماجراجویی عربی خود نیاز داشته باشید را به شما پیشنهاد می‌کند. می‌توانید از ورزش‌های آبی لذت برده یا گلف بازی کنید. در صورت نیاز به ریلکس کردن اسپا و حمام سنتی آن نیز به کارتان خواهد آمد.

    وان اند اونلی رویال میراژ

    رافلز دبی

    «رافلز» (Raffles) در قلب شهر واقع شده و به مراکز خرید، بوتیک‌ها و بازارها بسیار نزدیک است. در واقع کسانی که به خرید علاقه زیادی دارند می‌توانند روی آن حساب کنند. ۲۵۲ اتاق اینجا همگی به سیستم دیجیتال داخل اتاق مجهز بوده و تلویزیون ماهواره‌ای و اینترنت وای فای هم دارند. می‌توانید از منوی بالش و یک تراس خصوصی با منظره‌ای عالی از شهر نیز بهره‌مند شوید. از میان هفت رستوران اینجا قطعاً گزینه‌ای باب میلتان خواهید یافت و البته رستوران ژاپنی «تومو» (Tomo) که در پشت بام واقع شده غذایتان را با مناظری خیره کننده همراه می‌کند.

    رافلز دبی

    اوبروی

    «اوبِروی» (Oberoi) از مرکز مالی بین‌المللی دبی چند دقیقه فاصله داشته و برای کسانی که مسافرت کاری می‌کنند ایده آل خواهد بود. ۲۵۲ اتاق این هتل همگی با رنگ‌هایی گرم تزئین شده و بسیار راحت هستند. پنجره‌های بزرگ اتاقتان را غرق در نور کرده و منظره‌ای از استخر دارند. تمام امکاناتی که حین یک سفر کاری لازم دارید را در اتاقتان در اختیار دارید و برای شب هم انواع غذا و نوشیدنی خوب انتظارتان را می‌کشد. می‌توانید بعد از یک روز کاریِ سخت، در اسپا ریلکس کرده یا در استخر شنا کنید.

    اوبروی

    برج العرب جمیرا

    هیچ اقامتی در دبی بدون بازدید از برج العربِ جومیرا کامل نخواهد شد. این هتل با شهرت جهانی‌اش به عنوان تنها هتل هفت ستاره دنیا نامش را جاویدان کرده ولی در واقع پنج ستاره دارد. از این هتل می‌توانید مناظر خیره‌کننده‌ای از دریا و برج خلیفه را تماشا کنید. اینجا فقط سوئیت و دکوراسیونی بسیار پر زرق و برق دارد که شاید به سلیقه هر کسی جور در نیاید. پنج استخر شنا، یک اسپا و یک ساحل خصوصی ریلکس کردن شما را تضمین می‌کنند و می‌توانید در یکی از نُه رستوران هتل، غذایی عالی نوش جان کنید.

    برج العرب جمیرا

    صبا صفری صبا صفری
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور زوریخ و لوگانو

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    پاریس

    تور پاریس

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    2,390
    کاپادوکیا، استانبول

    تور استانبول و کاپادوکیا

    • 7 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    59,900,000

    بنر تورهای تابستان

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}