جاذبه های فوق العاده جزایر سیشل در آفریقا

    صبا صفری
    • صبا صفری
    • 1397/2/2
    • 1 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    سیشل با سواحل دیدنی و خیره‌کننده‌اش جزو برترین مقاصد مناسب یک ماه عسل عاشقانه به شمار می‌آید؛ مجمع الجزایری که شامل ۱۱۵ جزیره می‌شود.

    تور اروپا

    ممکن است وقتی نام «سیشل» (Seychelles) به گوشتان می‌خورد یاد یک مقصد استوایی لوکس برای ماه عسل بیفتید که حقیقتاً هم همینطور است. البته اینجا چیزی بیش از این‌ها در خود جای داده که برای کشفشان باید راهنمای بهترین جاذبه‌های سیشل را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

    ۱. آبشار پورت گلاد

    «پورت گلاد» (Port Glaud) یکی از بهترین محوطه‌های سیشل برای شنا کردن زیر آب‌های آبی به شمار می‌رود اما چیزی که از جاده نمی‌توانید ببینید آبشار زیبای آن است. در نزدیکی کلیسا ماشینتان را پارک کنید و به همراه یکی از تورهای هدایت شده به سمت بالا راه بیفتید. اگرچه خود سفر خیلی سخت نیست، اما وقتی به جنگل رسیدید پیدا کردن راه کار آسانی نخواهد بود. پس خرج کردن کمی پول برای راهنما کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. وقتی به آبشار برسید با منظره‌ای خیره‌کننده و آبی خنک برای شنا کردن روبرو خواهید شد. استخری که زیر آبشار قرار دارد با صخره‌های بزرگی احاطه شده که برای استراحت و یک پیک نیک عالی هستند.

    آبشار پورت گلاد در سیشل

    ۲. کارناوال سیشل

    کارناوال سیشل رویداد نسبتاً جدیدی در تقویم آن به شمار می‌رود و تنها ۶ سال قدمت دارد، اما به همین سرعت توانسته به یک رویداد بزرگ و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌ها برای گردشگران تبدیل شود. این جشن سه روزه در رابطه با یکی از فرهنگ‌های سیشل بوده و اغلب در ماه آوریل برگزار می‌گردد.

    کارناوال سیشل

    ۳. زیپ لاین و سنگنوردی

    آیا دوست دارید کمی هیجان را در سفرتان تجربه کنید؟ برای این کار باید خود را برای زیپ لاین و امکانات سنگنوردی سیشل در اقامتگاه پنج ستاره «کنستانس افیلیا» (Constance Ephelia) آماده کنید و این مقصد را در اولویت‌های خود قرار دهید. با توجه به موقعیت زیپ لاین در بالای جنگل قطعاً با مناظری حیرت‌انگیز روبرو خواهید شد و سطح آدرنالین خونتان هم بالا می‌رود.

    جاذبه های سیشل

    ۴. جنگل وله دو مه

    بازدید از «وله دو مه» (Vallée de Mai) درک تشبیه «پراسلین» (Praslin) به باغ عدن واقعی را برایتان آسان می‌کند. اینجا را با توجه به آن که یک جنگل بارانی طبیعی و یکی از میراث جهانی یونسکو به شمار می‌رود، باید حتماً تماشا کنید. وله دو مه به خاطر درختان «کوکو دو مر» (Coco De Mer)، میوه معروف این نواحی، شهرت زیادی دارد. مطمئن باشید که از تماشای این مناطق بینهایت لذت خواهید برد. همچنین می‌توانید طوطی‌های سیاه و بسیاری از پرندگان بومی دیگر را هم از نزدیک ببینید.

    جنگل وله دو مه در سیشل

    ۵. ساحل انسه لازیو

    نام «اَنسه لازیو» (Anse Lazio) را در بین برترین سواحل جهان می‌توانید ببینید. این ساحل چند ویژگی جادویی دارد و علیرغم آنکه جزو مقاصد معروف گردشگری به شمار می‌رود، هرگز بیش از حد شلوغ نشده و شما را پشیمان نمی‌کند. زمانی که به اینجا برسید، باید به سمت چپ بروید و کافه کوچک «آنستی بار» (Honesty Bar) را پیدا کنید. رستوران فوق‌العاده «بن بن پلوم» (Bon Bon Plume) نیز با غذاهای عالی کرئوله‌ و کاری اختاپوسش جزو واجبات سفرتان محسوب می‌شود.

    ساحل انسه لازیو در سیشل

    ۶. گلف در هتل لموریا

    زمین گلف معروف و حرفه‌ای «هتل لموریا» (Lémuria) به واقع خیره‌کننده است. این زمین برای گلف بازانی از هر سطح چالش برانگیز بوده و 9 سوراخ عقبی آن به طور ویژه بسیار سخت هستند. این چالش با منظره‌هایی شگفت‌انگیز همراه شده و سوراخ پانزدهم با موقعیتی که در بالای صخره دارد نمایی از ساحل معروف «انسه ژرژت» (Anse Georgette) را به شما هدیه می‌کند. اگر در هتل اقامت ندارید باید از قبل زمین را رزرو کنید. به طور منظم مسابقاتی هم در طول سال برگزار می‌شود که می‌توانید تاریخشان را از هتل دریافت کنید.

    هتل لموریا در سیشل

    ۷. سیکل لا دیگ

    هیچ راهی بهتر از دوچرخه‌سواری برای گردش در «سیکل لا دیگ» (Cycle La Digue) پیدا نمی‌کنید. از کشتی که پیاده شوید گزینه‌های زیادی برای کرایه دوچرخه پیش رو دارید. اگر می‌خواهید در اینجا اقامت کنید هتل‌های زیادی هم هستند که دوچرخه رایگان در اختیار مهمانان می‌گذارند. باید حتماً طی این گردش‌ها به «لونیون استات» (L’Union Estate) هم سر بزنید. همچنین تماشای آسیاب و کوره نارگیل سنتی هم جزو جاذبه‌های این نواحی به شمار می‌رود. می‌توانید به همراه تور به دیدن لاکپشت‌های غول پیکر بروید و یک عکس یادگاری حسابی بگیرید.

    سیکل لا دیگ در سیشل

    ۸. کوهستان لانه عقاب

    اگر به دنبال یک عکس بی‌نقص می‌گردید، باید حتماً از کوهستان «لانه عقاب» (Eagle’s Nest) بالا بروید که بالاترین نقطه روی لادیگ به شمار رفته و ۳۳۳ متر بالاتر از سطح دریا است. بهترین زمان برای این کار اوایل عصر خواهد بود زیرا می‌توانید یک غروب خیره کننده را شکار کنید. همچنین یک رستوران کوچک هم در اینجا وجود دارد که غذاهای ساده اما تازه و خوشمزه کرئوله را به مشتریان ارائه می‌کند.

    کوهستان لانه عقاب در سیشل

    ۹. پارک ملی مورن سیشلوا

    بزرگ‌ترین پارک ملی در سیشل «مورن سیشلوا» (Morne Seychellois) است که بیش از ۲۰ درصد منطقه ماهه را پوشانده و برای عاشقان طبیعت و کوهپیمایان یک بهشت واقعی محسوب می‌شود. در میان این سبزی انبوه و آرام‌بخش رشته کوهی واقع شده که نامش را از بلندترین نقطه یعنی همان مورن سیشلوا می‌گیرد که حدود ۹۰۵ متر ارتفاع داشته و بر پایتخت ویکتوریا مشرف است. مسیرهای پیاده روی از دهکده «دانزیل» (Danzil) آغاز شده و از زمین‌های چای و مناظر باشکوهی از ساحل جنوب غربی ماهه عبور می‌کنند.

    پارک ملی مورن سیشلوا در سیشل

    ۱۰. ساحل بو والون

    انحنای درخشان ساحل «بو والون» (Beau Vallon) در خط ساحلی شمال غربی «ماهه» برای گردشگران و مردم بومی به یک اندازه جذابیت دارد. در اینجا طیفی از ورزش‌های آبی شامل جت اسکی و اسکی روی آب را می‌توانید تجربه کنید. دریا در این نقطه اغلب آرام است و به همین دلیل می‌توان این ساحل را برای خانواده‌هایی که با کودکان سفر می‌کنند مناسب دانست. آخر هفته‌ها هم مردم بومی برای کباب ساحلی به اینجا می‌آیند.

    ساحل بو والون در سیشل

    صبا صفری صبا صفری
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور زوریخ و لوگانو

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش , ترک
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    پاریس

    تور پاریس

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    2,390
    کاپادوکیا، استانبول

    تور استانبول و کاپادوکیا

    • 7 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    59,900,000

    بنر تورهای تابستان

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}