بهترین سواحل نیس فرانسه

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/6/18
  • 2 دیدگاه
{{selectedRate}}

سواحل نیس شهرتی همگانی دارند و قطعاً شما هم طی سفرتان در فرانسه به این شهر زیبا به سراغشان خواهید رفت. در این مقاله به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

تور اروپا

گردشگاه انگلیسی‌ها که چند کیلومتری در امتداد «به دزانژ» (Baie des Anges) کشیده شده است، بیشترین سواحل سنگی نیس را در بر می‌گیرد. ۱۵ ساحل خصوصی و ۲۰ ساحل عمومی این خلیج را در آغوش گرفته‌اند که پر از رستوران‌ها، امکانات ورزش آبی و سایه‌بان‌ها و تخت‌های آفتاب گرفتن هستند. اگر چه سواحل خصوصی امکانات لوکس‌تری مانند اتاق تعویض لباس، حوله و جای مخصوص آفتاب گرفتن دارند، اما فقط از ماه آوریل تا اکتبر فعالیت می‌کنند و فصلی هستند. چه دنبال زمین بازی با نجات غریق باشید یا بخواهید در رستورانی کنار آب غذا بخورید، می‌توانید در یکی از این ده ساحلی که در ادامه آورده‌ایم اوقات خوشی را تجربه کنید.

اپرا پلاژ

«اپرا پلاژ» (Opéra Plage) قدیمی‌ترین ساحل خصوصی نیس بوده و از سال ۱۸۸۹ فعالیت خود را شروع کرده است. این ساحل چندین نسل توسط خانواده «مفره» (Maiffret) اداره شده و یکی از محبوب‌ترین سواحل خصوصی نیس به حساب می‌آید. حتی اگر مایو را فراموش کرده‌اید، نگران نباشید، زیرا همه جور امکاناتی در اختیارتان بوده و حتی می‌توانید از مجموعه آن‌ها خرید کنید. آیا به ماساژ کنار ساحل نیاز دارید؟ خیلی راحت می‌توانید یک ماساژور حرفه‌ای کنار تختتان در ساحل داشته باشد. تراس کنار آب هم از ظهر تا ساعت ۱۷ غذاهای خوبی به مشتریان ارائه می‌کند که برخی از غذاهای سردشان را می‌توانید کنار ساحل نوش جان کنید. صندلی‌های ساحلی از ساعت ۹ صبح تا ۶:۳۰ بعد از ظهر قابل کرایه هستند.

سواحل نیس

لو گاله

«لو گاله» (Le Galet) یکی از سواحل خصوصی جدیدتر شهر نیس بوده که نامش را از سنگ ریزه‌های ساحلی نواحی جنوب شرقی گرفته است. در این ساحل تخت‌های ساحلی آبی تیره و سایه‌بان‌های سفید زیبایی را خواهید دید که بسیار چشم نواز هستند. این ساحل هم تنها از آوریل تا اکتبر باز است و رستورانش از آغاز اولین موج گرما میزبان جمعیت زیاد مردم برای ناهار می‌شود. لو گاله در قلب شهر و روبروی محله قدیمی واقع شده است. این ساحل یکی از بهترین زاویه دید‌ها را برای رژه در فصل کارناوال در فوریه به شما هدیه می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم بستنی‌ها و پیتزاهای ایتالیایی لذیذ اینجا را حتماً امتحان کنید.سواحل نیس

کستل پلاژ

«کستل پلاژ» (Castel Plage) از ساعت ۱۰ صبح تا نیمه‌شب باز بوده و فعالیت خود را از ماه آوریل آغاز می‌کند و تا سپتامبر ادامه می‌دهد. این پلاژ خصوصی که در انتهای گردشگاه انگلیسی‌ها زیر «تپه قلعه» قرار دارد، برای کسانی که دوست دارند کل روز را کنار آب آفتاب بگیرند ایده‌آل است. در اینجا می‌توانید تخت‌های ساحلی را با قیمت ۱۷ یورو کرایه کرده و برای یک روز کامل تنها ۲۰ یورو می‌پردازید. البته برای آنکه از تخت خود مطمئن باشید پیشنهاد می‌کنیم با یک تلفن آن را رزرو کنید. می‌توانید در رستوران این پلاژ از یک منوی ویژه نیسی که با مواد اولیه بومی درست شده لذت ببرید.سواحل نیس

رول پلاژ

«رول پلاژ» (Ruhl Plage) به صورت خانوادگی اداره می‌شود و از سال ۱۹۲۰ تا کنون در نزدیکی باغ «آلبر اول» فعالیت می‌کند. این ساحل که جذابیت روزگاران گذشته را دارد برای کودکان هم یک استخر جداگانه در نظر گرفته و همچنین ۸۰ کابین خصوصی مجهز به دوش دارد. از ساعت ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ می‌توانید از اینجا لذت برده و تخت‌ها را از ساعت ۹ الی ۱۹ با هزینه ۲۲ یورو کرایه کنید.

سواحل نیس

بو ریوژ

«بو ریوژ» (Beau Rivage) در فصلش از ماه می تا سپتامبر باز می‌شود و دارای دو جنبه کاملاً مجزا است که یکی رستوران روباز ذن رو به تخت‌های آفتاب‌گیری و منوی جدیدی از تاپاس بوده و دیگری شب‌های پرشور به همراه دی‌جی‌ها است. بو ریوژ در پایین محله قدیمی در گردشگاه انگلیسی واقع شده و از ساعت ۱۰ صبح تا نیمه شب میزبان مردم می‌شود.سواحل نیس

ساحل آبی

«ساحل آبی» (Blue Beach) برای طرفداران ورزش‌های آبی ایده‌آل بوده و می‌توانید حسابی در آن خوش بگذرانید. اینجا یکی از معدود پلاژ‌هایی است که در تمام طول سال باز بوده و دارای تخت، استخر کودکان و رستوران ساحلی است. در ماه‌های تابستان اینجا از ۸ صبح تا نیمه شب فعالیت می‌کند و رستورانش برای ناهار و شام به روی مشتریان باز است البته در ماه‌های دیگر ساحل در ساعت ۷ تعطیل می‌شود.

بن میلیتر

«بن میلیتر» (Bains Militaires) در ترمینال کشتی‌های مسافربری «کورسیکا» (Corsica) در نزدیکی بندر واقع شده و بیشتر به یک راز محلی شباهت دارد زیرا در قسمت مسکونی شهر واقع شده و از شلوغی‌های گردشگاه انگلیسی به دور است. این ساحل سابق ارتش امروزه به روی عموم مردم باز بوده ولی نمی‌توانید هر امکاناتی را در آن انتظار داشته باشید. این ساحل رستوران‌ ایده‌آلی ندارد اما می‌توانید در نزدیکی‌اش چند رستوران پیدا کنید.

لو ووالیه پلاژ

«لو ووالیه» (Le Voilier Plage) نزدیک‌ترین پلاژ به هتل «AC» نیس بوده و یکی از سواحل عریض‌تر امتداد به دزانژ به حساب می‌آید. اینجا هم بخش خصوصی و هم بخش همگانی برای آفتاب گرفتن داشته و برای کودکان نیز زمین بازی دارد. این ساحل در فصل فعالیتش از ساعت ۹:۳۰ تا ۶ عصر باز است اما مسافران می‌توانند در تمامی ماه‌های سال به رستوران آن سر زده و ناهار یا شام ایتالیایی یا مدیترانه‌ای نوش جان کنند.

سواحل نیس

ساحل کارا

«ساحل کارا» (Carras) در نزدیکی فرودگاه در قسمت غربی گردشگاه انگلیسی واقع شده و تنها ساحل مناسب برای حیوانات خانگی است. همچنین تنها ساحلی به شمار می‌رود که برای نیازهای افراد معلول مناسب‌سازی شده و دسترسی ویلچر دارد. از ماه می تا سپتامبر می‌توانید در اینجا جت اسکی کنید. تنها ایراد این ساحل نداشتن توالت و رستوران است اما یک نجات غریق به صورت روزانه در آن حضور داشته و پارکینگ عمومی رایگان نیز در نزدیکی‌اش پیدا خواهید کرد.

سواحل نیس

ویلفرانش سور مر

اگر به سمت شرق و موناکو رانندگی کنید، اولین شهری که به آن برمی‌خورید ویلفرانش سور مِر (Villefranche-sur-Mer) خواهد بود که حالتی هلالی داشته و به خاطر شن‌هایش که از سنگ ریزه‌ها بیشتر هستند محبوبیت دارد. از ایستگاه اصلی قطار نیس تا اینجا تنها یک ربع راه است. اسنک بارهای زیادی را می‌توانید در امتداد آن ببینید و یک رستوران ساحلی هم وجود دارد. این ساحل برای شنا کردن و غواصی ایده‌آل بوده و به راحتی می‌توانید به آب‌های کم عمق وارد و از آن خارج شوید.

ویلفرانش سور مر در فرانسه

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}