هتل های ارزان و اقتصادی ملبورن

آرزو اعظمی
  • آرزو اعظمی
  • 1397/12/23
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر بودجه‌ی محدودی را برای سفر به استرالیا و شهر ملبورن کنار گذاشته‌اید، می‌توانید نگاهی به هتل‌های ارزان قیمت این مقاله بیندازید و بهترینِ آن‌ها را برای تعطیلات خود انتخاب کنید.

تور اروپا

ملبورن از جمله شهرهایی است که برای کرایه‌ی اتاق در آن حتماً نباید حساب بانکی خود را خالی کنید. در واقع تعجب خواهید کرد اگر بدانید که با پول نه چندان زیاد خود تا چند روز می‌توانید در این شهر دوام بیاورد. در ادامه، لیستی از هتل‌های مدرن گرفته تا هتل‌های قدیمی که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند را برایتان آماده کرده‌ایم که اگر به دنبال جایی برای ماندن می‌گردید که هم امکانات کامل داشته و هم با بودجه‌ی شما متناسب باشد، بهتر است نگاهی به آن بیندازید.

هتل سوفیا

هتل سوفیا (Hotel Sophia) در مرکز شهر واقع شده و فقط 300 متر با ایستگاه قطار ساوترن کراس (Southern Cross) فاصله دارد. این هتل 4 ستاره، 49 اتاق را در برمی‌گیرد که این تعداد شامل اتاق استاندارد، دو نفره، سه نفره و اتاق سوپِریور می‌شود و مسافران می‌توانند از میان گزینه‌های اقتصادی متنوع این هتل انتخاب داشته باشند. منظور از اتاق‌های سوپریور، اتاق‌هایی است که امکانات بیشتری نسبت به اتاق‌های معمولی دارند. داخل ساختمان این هتل، رستوران-بار «عصر طلایی» قرار گرفته که بیش از 119 سال تجربه را به همراه خود دارد و انتخابی مناسب برای صرف قهوه و صبحانه‌ی اروپایی یا شام سبک غذاهای یونانی به‌حساب می‌آید.

هتل های ارزان ملبورن

هتل کلرمونت

هتل کلِرمونت (Hotel Claremont) در قلب منطقه‌ی ساوت یارا (South Yarra) قرار گرفته و 100 متر با چاپل استریت (Chapel Street) فاصله دارد که یکی از خیابان های معروف ملبورن به‌شمار می‌رود. ساختمان این هتل اقتصادی، مهمان‌خانه‌ی شیک و بازسازی شده‌ای به سبک ویکتوریایی است که قدمت آن به سال 1886 میلادی برمی‌گردد. این هتل از 77 اتاق تشکیل می‌شود که 12 مورد آن شامل سرویس آپارتمان بوده و علاوه بر آن از میان اتاق‌های خانوادگی، یک نفره، دو و سه نفره نیز انتخاب خواهید داشت. همچنین می‌توانید از خوابگاه‌های تفکیک جنسیتی آن هم کمک بگیرید و روز خود را با صبحانه‌ی رایگان شروع کنید. ارائه‌ی وای فای و پذیرش 24 ساعته از دیگر امکانات این هتل ارزان ملبورن به حساب می‌آید.

هتل های ارزان ملبورن

هتل اقتصادی آیبیس

هتل اقتصادی آیبیس (Ibis Budget Melbourne) هتل ۳ ستاره ای است که گزینه‎ای ایده‌آل برای خانواده‌ها و زوج‌هایی به‌شمار می‌رود که ب‌دنبال هتلی اقتصادی در مرکز شهر می‌گردند. این هتل ۱۴۶ اتاق را در برمی‌گیرد و هر اتاق آن دارای امکانات اختصاصی، ملافه و حوله هستند. برای صرف صبحانه می‌توانید مبلغ ثابتی را پرداخت و تا جایی که اشتها دارید و معده‌تان اجازه می‌دهد، از صبحانه‌ی سبک این هتل میل کنید!  صبحانه‌ی هتل، نوشیدنی‌های داغ، آبمیوه، گلچینی از انواع نان، غلات و شیرینی‌جات را نیز شامل می‌شود.

هتل ارزان ملبورن

هتل ریچموند هیل

هتل 3 ستاره‌ی ریچموند هیل (Richmond Hill) برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب می‌باشد و تا 7 نفر می‌توانند شب را در سوئیت آپارتمان‌های آن بگذرانند که آشپزخانه با امکانات کامل، وای فای رایگان و حمام را در برمی‌گیرند. نیاز گروه‌های کم جمعیت‌تر نیز در این هتل لحاظ شده و می‌توانند بین اتاق‌های تک نفره، استاندارد و اقتصادی انتخاب داشته باشند. هتل ریچموند هیل، صبحانه‌ی رایگان نیز به مسافران خود ارائه می‌دهد که در فصل تابستان بر روی تراس سرو می‌شود. ساختمان شیک این هتل در فهرست میراث جهانی قرار گرفته و یک شومینه‌ی بزرگ در سالن مهمان‌ آن قرار دارد که برای شب‌های سرد زمستان می‌توانید به دور آن جمع شده و خودتان را گرم کنید.

هتل ارزان ملبورن

میامی هتل

میامی هتل (Miami Hotel) در ملبورن غربی واقع شده و به اندازه یک هتل 3.5 ستاره به مسافران خود امکانات می‌دهد. این هتل فقط چند دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد و اتاق‌های متنوعی را برای انتخاب در اختیار مسافران خود می‌گذارد که از اتاق‌های خانوادگی گرفته تا دو تخته‌ی سوپریور تا اتاق 4 نفره‌ی سوپریور متفاوت هستند. تمامی اتاق‌ها به امکانات اختصاصی، وای فای، وسایل تهیه‌ی قهوه و چای و شبکه‌ی تلویزیونی فاکس‌ تل مجهز بوده و علاوه بر آن می‌توانید خانه‌ی 2 طبقه‌ی کنار این هتل را برای ماندن انتخاب کنید که 3 اتاق خواب را در برمی‌گیرد.

هتل ارزان ملبورن

ارو آن سوانستون

اَرو آن سوانستون (Arrow on Swanston) آپارتمان‌های متنوعی را برای اقامت کوتاه و بلندمدت به مسافران خود ارائه می‌دهد که امکانات مدرنی را در بر می‌گیرند. این مکان، فاصله‌ی کمی تا بهترین دیدنی‌های شهر ملبورن دارد و گزینه‌ای عالی برای دانش‌آموزان و کارمندان به‌حساب می‌آید. این هتل با توجه به نیاز و تعداد نفرات شما، اتاق‌های متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد و همچنین می‌توانید به‌صورت رایگان از سالن ورزش آن استفاده کنید که یک استخر و باشگاه را در برمی‌گیرد. با رزرو اتاق در این هتل ارزان ملبورن می‌توانید بدون آنکه مبلغ زیادی را خرج کنید، به مرکز شهر نزدیک بوده و از امکانات این هتل مدرن کمک بگیرید.

هتل ارزان ملبورن

آرزو اعظمی آرزو اعظمی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}