چگونه سفری ارزان و اقتصادی به ملبورن داشته باشیم؟

آرزو اعظمی
  • آرزو اعظمی
  • 1398/1/20
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

هیچ می‌دانستید که در سفر به ملبورن می‌توانید هزینه‌ی خورد و خوراک خود را پایین آورده و با استفاده از تفریحات ارزان آن، سفری اقتصادی‌تر به این شهر داشته باشید؟

تور اروپا

ملبورن به مدت ۷ سال لقب بهترین شهر دنیا برای زندگی را به خود اختصاص داده بود که شهر وین در سال ۲۰۱۸ توانست از آن پیشی بگیرد. شاید ملبورن با غذاهای گران‌قیمت و قهوه‌هایش شناخته شده باشد که بیش از حد معمول جیب شما را خالی می‌کنند؛ اما در میان خوردنی‌های گران آن قطعاً می‌توان گزینه‌های دیگری را هم پیدا کرد که به کمک آن‌ها بتوانید سفر ارزان به ملبورن را تجربه کنید. اگر بودجه‌تان محدود است و قصد دارید اقتصادی‌تر به استرالیا و ملبورن سفر کنید، در این مقاله با ما همراه باشید تا با گزینه‌های ارزان‌تری برای خورد و خوراک و تفریحات این شهر آشنا شوید که از بازی در زمین کریکت ملبورن گرفته تا تماشای هنر خیابانی کوچه‌های معروف آن متفاوت هستند.

سفر به استرالیا با تورهای آژانس مسافرتی ایوار

غذای ارزان قیمت در ملبورن

رستوران لنتیل

پیدا کردن غذای ارزان در ملبورن کار چندان سختی نیست؛ در صورتی‌که در جای درست به‌دنبال آن بگردید. اگر به منطقه‌ی مسکونی سنت کیلدا (St Kilda) یا ابوتسفورد (Abbotsford) در حومه‌ی شهر ملبورن نزدیک بودید، حتماً به رستوران لِنتیل اَز اِنیتینگ (Lentil as Anything) سر بزنید. نحوه‌ی پرداخت قیمت در این مکان به این‌صورت است که بعد از صرف غذا، هر قدر که خودتان فکر می‌کنید ارزشش را دارد برای آن هزینه می‌پردازید. همین هزینه‌ی پرداخت شده نیز دوباره به جامعه برمی‌گردد؛ زیرا کمپانی لنتیل خدمات دیگری همچون آموزش، مشاوره، ویزای اسپانسر و بسیاری موارد دیگر را هم ارائه می‌دهد.

رستوران ارزان ملبورن

جیمی گرنتس

بهترین سیب‌زمینی سرخ کرده را در رستوران زنجیره‌ای جدید جورج کالومباریس (George Calombaris) به نام جیمی گرنتس (Jimmy Grants) پیدا خواهید کرد که در پنیر فتا و پونه کوهی آغشته شده و با قیمتی معقول به‌فروش می‌رسد. فروشگاه‌های این برند در سراسر شهر ملبورن از منطقه‌ی مسکونی فیتزروی (Fitzroy) گرفته تا حومه‌ی شهر در اورموند (Ormond) پراکنده شده‌اند و می‌توانید برای چشیدن خوش طعم‌ترین غذاهای استرالیایی سری به آن‌ها بزنید.

رستوران ارزان ملبورن

هاکستابرگر

گاهی هیچ غذایی نمی‌تواند جای چیزبرگر را بگیرد و وقتی هاکستابرگر (Huxtaburger) این غذا را با قیمتی پایین به‌فروش می‌رساند، چطور می‌توان در مقابل آن وسوسه نشد؟ گزینه‌های بسیاری برای انتخاب از منوی این مکان وجود دارد که از برگر مرغ گرفته تا برگرهای سایز کوچک متفاوت هستند. هاکستابرگر را می‌توانید در نقاط مختلفی از جمله ناحیه‌ی تجاری مرکزی، خیابان اسمیت در شمال و خیابان چاپل در جنوب شهر پیدا کنید که یکی از خیابان های معروف ملبورن به‌حساب می‌آید.

رستوران های ملبورن

اوسیس بیکری

اوسیس بِیکری (Oasis Bakery) در قلب مناطق جنوبی شهر واقع شده و گنجینه‌ای از آشپزی لبنانی به‌شمار می‌رود. از نان مخصوص گرفته تا فلافل و خوراک حمص یا همان نخود-ارده را می‌توانید در این مکان سفارش دهید و همراه با سیب زمینی سرخ کرده یا نوشیدنی با قیمتی ارزان میل کنید. اوسیس قرار است شعبه‌ی جدیدی را در شبه جزیره مورنینگتون یا همان مورنینگتون پنینسیولا (Mornington Peninsula) افتتاح کند و به‌زودی مردم این شبه جزیره نیز می‌توانند از غذاهای ارزان‌قیمت این مکان بهره‌مند شوند.

بیکری ملبورن

بارهای ارزان ملبورن

هو ها بار (Hoo Haa Bar)، رستوران-بار شیکی واقع در خیابان سنت چاپل است و می‌توانید نوشیدنی‌های آن را با قیمتی ارزان سفارش دهید. همچنین می‌توانید سری به بار بیگ مَوث (Big Mouth) در خیابان آکلند بزنید که علاوه بر نوشیدنی‌های نسبتاً ارزان، یک سالن رقص را هم شامل می‌شود و می‌توانید خستگی روز را در این مکان به‌در کنید.

ملبورن

تفریحات ارزان ملبورن

کرنر هتل

کُرنر هتل (Corner Hotel) در منطقه‌ی ریچموند، انتخاب مناسبی برای دوستداران موسیقی به حساب می‌آید که هم موقعیت مکانی بی‌نظیری دارد و هم می‌توانید از موسیقی زنده و ارزان‌قیمت آن لذت ببرید. این مکان فقط چند دقیقه تا ایستگاه ریچموند پیاده‌روی دارد و همیشه اجراهای زنده‌ی زیبایی را از هنرمندان مختلفی برای بازدیدکنندگان خود تدارک می‌بیند. اجراهای کرنر، تنوع بالایی دارند و بلیط‌ها از لحاظ قیمت با یکدیگر متفاوت هستند؛ اما ممکن است حتی تا ۲۰ دلار نیز کاهش داشته باشند.

بارهای ملبورن

تئاتر آستور

تئاتر آستور (Astor Theatre)، طرفداران بسیاری در ملبورن دارد و اگر می‌خواهید فیلم مورد علاقه‌تان را با نصف قیمت در سینما تماشا کنید، بهتر است تئاتر آستور را نیز به لیست تفریحات ارزان ملبورن اضافه کنید. برنامه‌ی این مکان در بیشتر شب‌ها، فیلم‌هایی از آلفرد هیچکاک را شامل می‌شود و در عین‌حال فیلم‌های نوجوانانه را نیز در برمی‌گیرد.

تئاتر ملبورن

هزار پله

هزار پله (1000 Steps) که با نام مسیر یادبود کوکودا (Kokoda Track campaign) نیز شناخته می‌شود، انتخاب خوبی برای افرادی به‌حساب می‌آید که به‌دنبال ماجراجویی با هزینه‌ی کم می‌گردند. وقت گذاشتن برای پیمودن مسیر شیب‌دار این مکان کاملاً ارزشش را دارد. البته ایالت ویکتوریا، سواحل و پارک‌های بسیاری را نیز در برمی‌گیرد که هم بسیار زیبا هستند و هم می‌توانید به‌صورت رایگان از جذابیت‌های آن‌ها لذت ببرید.

هزار پله ملبورن

آرزو اعظمی آرزو اعظمی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}