راهنمای سفر به سیدنی برای دوستداران مد و لباس

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1397/12/16
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

خرید کردن همیشه لذت‌بخش است؛ مخصوصا اگر طرفدار سرسخت مد و لباس باشید و هر روز اخبار مربوط به مُد را دنبال کنید. طرفداران دنیای مد برای سفر به شهر سیدنی نیاز به یک راهنمای کامل دارند تا خرید خود را به بهترین شکل انجام دهند.

تور اروپا

از مراکز خرید در ساختمان‌های تاریخی گرفته تا مدرن‌ترین مراکز خرید، از برندهای مطرح بین‌المللی گرفته تا مغازه‌ی لباس‌های دست‌دوم، همه را می‌توانید در سیدنی پیدا کنید. بهترین مراکز خرید سیدنی که برترین‌های مُد داخلی و خارجی را ارائه می‌دهند، به شما معرفی خواهیم کرد.

ساختمان ملکه ویکتوریا

ساختمان ملکه ویکتوریا (Queen Victoria) متعلق به قرن نوزدهم میلادی است و با طاق‌ها و معماری باشکوهش یک شاهکار معماری محسوب می‌شود. این ساختمان دارای سه طبقه است و با بوتیک‌های جذابش به مکانی ایده‌آل برای خرید لباس، جواهرات و زیورآلات و هدیه تبدیل شده است. برندهای مطرح متعددی مانند فورلا (Furla) که یک برند لوکس ایتالیایی است و برند بالی (Bally) که یک برند سوئیسی است در ساختمان ملکه ویکتوریا که با علامت اختصاری کیو وی بی (QVB) هم شناخته می‌شود، محصولات خود را به فروش می‌رسانند.

مراکز خرید سیدنی

خیابان پیت

خیابان پیت (Pitt Street) یکی دیگر از مکان‌های ایده‌آل برای طرفداران مد و لباس است. زمانی‌که در خیابان پیت قدم می‌زنید، برندهای بین‌المللی نام‌آشنای زیادی مانند زارا (Zara)، اچ اند اِم (H&M) و یونیکلو (Uniqlo) را مشاهده می‌کنید. محصولات برندهای زیادی از کشور استرالیا مانند کانتری رُود (Country Road) و دیوید جونز (David Jones) هم در این خیابان به چشم می‌خورند. مرکز خرید معروف وست‌فیلد مال (Westfield Mall) هم در این خیابان واقع شده است. وست‌فیلد مال مرکز خریدی دارای ۷ طبقه است که مملو از بوتیک‌های مد و لباس از برندهای داخلی و خارجی است.

مرکز خرید سیدنی

خیابان آکسفورد

زمانی‌که در محله‌ی شیک پدینگتون (Paddington) قدم می‌زنید، حتما سری به خیابان آکسفورد (Oxford) یکی از معروف‌ترین خیابان‌های سیدنی بزنید. این خیابان یکی از بهترین خیابان‌های سیدنی برای علاقمندان به دنیای مُد و لباس است. در تقاطع خیابان آکسفورد با خیابان گیپس (Gipps) بوتیک‌های جذابی از معروف‌ترین برندهای استرالیا ازجمله زیمرمَن (Zimmermann)، مَنینگ کارتل (Manning Cartell) و اسکانلان تئودور (Scanlan Theodore) به چشم می‌خورد. در این خیابان علاوه‌بر بوتیک‌های جذاب می‌توانید شاهد حضور بلاگِرهای متعددی هم باشید.

خرید در سیدنی

بازار پدینگتون

بازار پدینگتون به عنوان بازارهای اصلی هنر و صنایع دستی سیدنی، پس از گذشت ۴۳ سال هنوز هم هنرمندان و طراحان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. این بازار هر شنبه باز می‌‌شود و یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید اجناسی شیک و مد روز از برخی از بهترین طراحان لباس در سیدنی به‌شمار می‌رود. در بیش از ۱۵۰ غرفه‌ی این بازار می‌توانید هر نوع لباس، زیورآلات، گُل و غذایی که دوست دارید را پیدا کنید.

مراکز خرید سیدنی

خیابان گولد در بوندای

خیابان گولد (Gould Street) در کمپبل پرِید (Campbell Parade)، خیابان ساحلی بوندای (Bondi) ممکن است در نگاه اول چندان توجه شما را جلب نکند اما در سال‌های اخیر این خیابان به یکی از محل‌های مورد علاقه‌ی طرفداران مد و لباس تبدیل شده است. بوتیک توچازی (Tuchuzy) یکی از محبوب‌ترین بوتیک‌های سیدنی که محصولات برندهای مطرحی چون اکنی (Acne)، سلین (Céline) و کلوئی (Chloé) را به فروش می‌رساند، در این خیابان قرار گرفته است. علاوه‌بر محصولات این برندها می‌توانید هرآنچه برای رفتن به ساحل احتیاج دارید، مانند محصولات بِرکن‌ استوکس (Birkenstocks)، محصولات برند لیوایز (Levi) و حوله‌های ساحلی برند میسونی (Missoni) را خریداری کنید.

مراکز خرید سیدنی

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}