راهنمای سفر انفرادی به سیدنی

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1397/12/21
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

جاذبه‌های متنوع سیدنی به همراه گزینه‌های اقامتی فراوان، سبب شده تا بسیاری از گردشگران تمایل داشته باشند به‌صورت انفرادی از این شهر دیدن کنند.

تور اروپا

استرالیایی‌ها یکی از خوش‌ برخوردترین مردمان دنیا هستند؛ همین امر سیدنی را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری به هنگام سفر انفرادی تبدیل کرده است. اگر قصد دارید تنها به سیدنی سفر کنید، پیشنهادهای این مقاله را از دست ندهید.

از پل بندرگاه سیدنی بالا بروید

بندرگاه سیدنی یکی از مشهورترین جاذبه‌های استرالیا است، اما این بندرگاه وقتی‌که در بالای آن می‌ایستید، بهتر قابل‌مشاهده است. افراد خوش‌برخورد در مقابل پله‌های پل بندرگاه سیدنی با روی باز از همه‌ی گردشگران استقبال می‌کنند. آن‌ها وظیفه دارند شما را برای بالا رفتن از این پل آماده کنند. این تجربه روشی عالی برای آشنایی با مسافران دیگر است؛ به‌علاوه، تماشای بندر به همراه خانه‌ اپرای سیدنی از بالا میلیون‌ها دلار ارزش دارد.

پل بندرگاه سیدنی

در یک مهمانسرا اقامت کنید

اگر تمایل برای اقامت در یک هاستل ندارید، همچنان گزینه‌های اقامتی فراوانی وجود دارد که افراد جدید را برای ملاقات با یکدیگر ترغیب می‌کند. خانه‌ی بوندای بیچ (Bondi Beach House) یکی از این موارد است که فاصله اندکی تا ساحل معروف آن دارد. خانه‌ی بوندای بیچ یک آپارتمان قدیمی به سبک آرت دکو است که با تغییر کاربری تبدیل به ۳ اتاق دنج برای پذیرایی از میهمانان شده است.

سیدنی

در بازارهای بوندای غذا بخورید

بازارهای خوراکی بوندای (Bondi) در روزهای شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱ بعدازظهر برپا می‌شوند. بیش از ۱۵ غرفه در این بازارها اقدام به فروش محصولات خود، از سوپ‌های ویتنامی و خوراکی‌ های مکزیکی گرفته تا آب‌میوه‌های سالم، می‌کنند. می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید خریداری کرده و برای صرف آن همراه با مردم محلی بر روی چمن‌های اطراف در زیر نور آفتاب بنشینید. حتی امکان خرید میوه و سبزیجات تازه از این بازار برای استفاده در طول سفر نیز وجود دارد.

بازار بوندای

سفر به مانلی با قایق

بهترین راه برای تماشای سیدنی، بندر این شهر است؛ می‌توان با پرداخت تقریباً ۶ دلار، یک بلیط تک‌سفره‌ی قایق تهیه کرد. یکی از بهترین مکان‌ها برای سفر در سیدنی، مانلی (Manly) است. قایق شما در طول این مسیر و تا پیش از رسیدن به ساحل مانلی از کنار مناطق بندری نظیر بالمورال (Balmoral) عبور می‌کند. در هنگام عصر، برخی قایق‌ها کافه‌های خود را برپا کرده و گردشگران می‌توانند همراه با مردم محلی که از سر کار به خانه بازمی‌گردند، یک نوشیدنی میل کنند.

ساحل مانلی

همراه شدن با یک تور خوراکی

یکی از بهترین ویژگی‌های سیدنی، تنوع این شهر، به‌خصوص در عرصه‌ی خوراکی، است. در غرب سیدنی جمعیت فراوانی از ویتنامی‌ها همراه با بهترین غذاهای استرالیایی یافت می‌شود. می‌توان در سیدنی با تورهای کوچک خوراکی همراه شد و بسیاری از غذاها به همراه خرید مواد اولیه‌ی شگفت‌انگیز از سوپرمارکت‌ها را تجربه کرد.

سیدنی

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}