بهترین فروشگاه‌ ها برای خرید سوغاتی در تورنتو

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1398/3/4
  • 2 دیدگاه
{{selectedRate}}

صنایع‌دستی، هویت و فرهنگ یک شهر را نشان می‌دهند؛ درنتیجه، سوغاتی عالی و هدیه‌‌ای مناسب محسوب می‌شوند. برای آشنایی با فروشگاه‌هایی که در شهر تورنتو این صنایع را ارائه می‌دهند، با ما همراه باشید.

تور اروپا

صنایع‌دستی محلی، بهترین سوغاتی‌های یک کشور هستند. خوشبختانه، صنعتگران موفق کانادا در شهر تورنتو متمرکز شده‌اند. به‌طور حتم، فروشگاه‌های زیادی برای خرید سوغاتی در بازار ایتون سنتر وجود دارند، اما این فهرست فروشگاه‌های دیگری را در تورنتو به شما معرفی می‌کند که می‌توانید هدایا و صنایع‌دستی محلی بی‌نظیری از آنجا تهیه کنید.

آرتس

فروشگاه آرتس (Arts Market) سه شعبه در سطح شهر دارد: یکی از این شعبه‌ها در محله‌ی لزلی ویل (Leslieville)، دیگری در خیابان کالج و سومی در خیابان ریوِر ساید (Riverside) قرار گرفته است. هدف این فروشگاه، به وجود آوردن مکانی ثابت با کرایه مناسب برای کارآفرینان هنری است تا بتوانند در آن کالاهای خود را بفروش برسانند. این مکان در سال ۲۰۱۱ بازگشایی شد و در حال حاضر، هزاران کالای دست‌ساز را عرضه می‌کند و همچنین حدود ۱۷۵ هنرمند بومی، طراح و مبتکر را گرد هم آورده است. فروشگاه آرتس را حقیقتاً می‌توان اولین فروشگاه صنایع‌دستی دانست که در تمام مدت سال دایر است. در این محل می‌توانید سوغاتی‌های متنوع از سفال‌های زیبا گرفته تا زیورآلات، عکس، کارت‌های هدیه و هدایای منحصر به‌فرد تهیه کنید.

فروشگاه های تورنتو

دیستیل

دیستیل (Distill)، از سال ۲۰۰۳ مجموعه‌ی گسترده‌‌ای از طرح‌های کانادایی را عرضه می‌کند که شامل سفال، شیشه، زیورآلات، صنایع چوبی و فلزی، نقاشی و منسوجات می‌شود. بنا بر توصیفی که این فروشگاه ارائه می‌دهد، دیستیل «طرح شیک و برگزیده‌ی روز و اشیاء تزیینی منزل که بازتاب‌دهنده‌ی بافت مدرن و فرهنگ بصری باشند» را عرضه می‌کند. دیستیل در منطقه‌ی مشهور دیستیلری واقع شده است و شما با خیال راحت می‌توانید، ساعت‌ها وقت صرف تماشای اجناس بی‌نظیری کنید که دیستیل به نمایش می‌گذارد.

فروشگاه های تورنتو

بلو بنانا

فروشگاه بلو بِنانا (‌Blue Banana Market) در محله‌ی کنزینگتون مارکت قرار دارد و ساختمان سه‌طبقه‌ای را در برمی‌گیرد که در آن انواع و اقسام کالاهای خلاقانه و فانتزی یافت می‌شود. در اینجا می‌توانید صنایع‌دستی محلی، قهوه، چای، لیوان، آهنربا، پوشاک، اشیاء فانتزی ویژه‌ی مناسبت‌های خاص، سوغاتی و خیلی چیزهای دیگر را با برند‌های مطرح از صنعتگران بنام تورنتو و آنتاریو تهیه کنید.

فروشگاه های سوغاتی تورنتو

لیبر آو لاو

فروشگاه لِیبر آو لاو (Labour of Love) در محله‌ی کبیِج تاون (Cabbagetown) گنجینه‌ای از هدایا و صنایع‌دستی با ارزش ارائه می‌دهد که شامل زیورآلات، اجناس کاغذی و تزیینات منزل با تم و طرح کانادا می‌شود. لیبر آو لاو باور دارد که «انواع و اقسام کالاهای موردنیاز شما را بنا به تیپ شخصیتی، گروه سنی و بودجه‌ای که دارید، فراهم می‌کند.» در این فروشگاه هدایایی مثل تی‌شرت آستین‌کوتاه با تم و زمینه‌ی شهر تورنتو و زیرلیوانی‌هایی با نقشه‌ی شهر را پیدا خواهید کرد.

فروشگاه های سوغاتی تورنتو

اسکات

فروشگاه اسکات (Scout) در محله پر جنب‌وجوش رونسز والز (Roncesvalles) در قسمت غربی مرکز شهر قرار گرفته است. اسکات، بوتیکی دنج و راحت است که به خرید هدایای دست‌ساز و محلی اختصاص یافته است. اجناس و محصولات این فروشگاه شامل بالش‌های دست‌دوز، محصولات طبیعی حمام و بدن، زیورآلات چوبی منبت‌کاری شده، جاکلیدی و بسیاری چیزهای دیگر می‌شود. اسکات در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد و در سال ۲۰۱۶ فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کرد.

فروشگاه های سوغاتی تورنتو

لایکلی جنرال

لایکلی جنرال (Likely General) به سبک قدیمی فروشگاه‌ها درگذشته طراحی شده است که هر نوع کالایی در آن پیدا می‌شود. در این فروشگاه، می‌توانید به جست‌وجوی وسایل ابتکار آمیز، لباس، اشیا گل‌دار، کالاهای پارچه‌ای و کاغذی و همچنین داروهای گیاهی بپردازید. لایکلی جنرال، گالری کوچکی هم در پشت فروشگاه دارد که میزبان برگزاری کارگاه‌ها، رویدادها و نمایشگاه‌های متفاوت است.

فروشگاه های سوغاتی تورنتو

بازار صنعتگران واتر فرانت

اگر می‌خواهید برای تهیه‌ی صنایع‌دستی و هدایا در فضای باز به گشت‌وگذار بپردازید، می‌توانید به پارک اچ تو اُو (H2O) سری بزنید؛ جایی که هرساله، در روزهای یکشنبه از ماه مه تا اکتبر، بازار صنعتگران واتر فرانت (Waterfront Artisan Market) دایر می‌شود. این بازار، برگزیده‌ای از کارهای ۷۵ صنعتگر، استادکار، آشپز و نانوای محلی مجرب و تازه‌کار را ارائه می‌دهد.

بازارهای تورنتو

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}