با کافه‌ های دنج شهر کبک آشنا شوید

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1398/3/11
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر عاشق کافه‌گردی و سفر هستید و می‌خواهید با نوشیدن یک فنجان قهوه‌ی داغ، طعم یک سفر خوب را تجربه کنید، حتماً سری به بهترین کافه‌های شهر کبک بزنید.

تور اروپا

مگر می‌شود یک کافی‌شاپ دل‌نشین و بی‌همتا در نزدیکی محل زندگی شما باشد و آن را نادیده بگیرید؟ وقتی در خیابان‌های شهر کبک قدم می‌زنید، از این‌ دست کافی‌شاپ‌های دنج و دل‌چسب در اطراف خود زیاد می‌بینید. اگر شما هم از آن کافه‌گردهای حرفه‌ای هستید، تجربه‌ی خودتان را با سفر به بهشت قهوه‌ در شهر کبکِ کانادا تکمیل کنید.

لکافه دو سولی

لِکافه دو سولِی (Les Cafés Du Soleil) یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های شهر کبک است. از آنجایی‌که این کافه، صفحه‌ی فیس‌بوک و ‌سایت رسمی ندارد، شاید اصلاً اسم آن‌هم به گوشتان نخورده باشد؛ اما دیدگاه‌های آنلاین چیز دیگری می‌گوید. بنا بر نظرات کافه‌گردها، این کافی‌شاپ بهشت واقعی قهوه دوستان و کافه بازها است. لکافه دو سولِی با انواع نوشیدنی‌هایی مثل اسپرسو، لاته، قهوه‌ی چکه‌ای (دریپ کافی) و کاپوچینو که از دانه‌های متنوع قهوه‌ی تازه و برشته تهیه شده‌اند، از شما پذیرایی می‌کند. همچنین با دارا بودن بیش از ۳۰ نوع برگ چای در انتظار شما دوستداران چای خواهد بود تا با نوشیدن آن عطر و طعمی تازه‌ را تجربه کنید.

کافه های کبک

کنتوک میکرو تورفکسیون

چه چیزی کنتوک میکرو تورفکسیون را تا این حد خاص و جذاب می‌کند؟ کنتوک میکرو تورِفَکسیون (Cantook Micro Torréfaction) در طبقه‌ی همکف یک ساختمان قدیمی زیبا در خیابان سن ژان و در مجاورت کبک قدیم و ساختمان مجمع ملی قرار گرفته است. این کافی‌شاپ با بکارگیری چوب و سنگ در طراحی داخلی خود، امکان نشستن در فضای باز را فراهم آورده و با سروِ اسپرسوهای سنتی به مکانی منحصر به‌فرد تبدیل شده است. اسپرسو - ‌‌بار کنتوک با فراهم کردن بیش از ۶۰ نوع دانه‌ی خوش عطر قهوه که روزانه برشته می‌شوند از شما پذیرایی می‌کند. این کافی‌شاپ با شومینه‌‌ی آجری، میز و صندلی‌های چوبی و دیوارهای سنگی، محیطی دنج و دلپذیر برای شما تدارک دیده است تا از نوشیدن یک قهوه‌ی داغ و مطبوع لذت ببرید. کنتوک از دهه‌ی ۱۹۸۰ مشغول فروش دانه‌های قهوه است و دانش و تجربه‌ی با‌ ارزش خود را با مشتریان وفادارش در میان می‌گذارد. این کافی‌شاپ با خدمات صمیمانه‌ و عالی که ارائه می‌دهد و همچنین با داشتن کافه‌چی خلاق و قیمت‌های مناسب، بی‌شک می‌تواند انتخابی شایسته باشد.

کافه های کبک

نکتار کافه لوگ در سن روک

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که ترکیبات و برندهای به‌روز قهوه را دنبال می‌کنید، نکتار کافه لوگ (Nektar Caféologue) بهترین انتخاب برای شما است. این کافی‌شاپ از سال ۲۰۰۹ خلاقانه‌ترین و باکیفیت‌ترین روش‌های تهیه‌ی قهوه را برای مشتریان خود تدارک دیده است. نکتار از مشتری‌های خود با برترین برندهای آمریکایی مثل روسترز، مترو پلیس، اینتلیجنسیا (Intelligentsia)، جرج هاول و بهترین برند کانادا یعنی فورتی ناینس پارالل (49th Parallel) پذیرایی می‌کند. کافه‌چیِ نکتار با تجربه‌‌ی فراوانی که در تهیه‌ی قهوه دارد، رضایت شما را فراهم خواهد کرد.

نکتار کافه کبک

کافه شه تمپورل

کافه شه تمپورل (Café Chez Temporel) واقع در شهر قدیمی کبک در خیابان کویلارد (Rue Couillard) قرار گرفته است و برای کسانی که نوشیدن قهوه را در کافه‌های دنج و راحت می‌پسندند، مکانی مطلوب به شمار می‌رود. دکور قدیمی این کافی‌شاپ در تلفیق با پنجره‌های دل‌باز و سبزرنگ آن و همچنین میزهای کوچکش بازدیدکنندگان را به گذشته‌های دور می‌برد. هنرمندان محلی، نویسندگان و دانشجویان مشتری‌های همیشگی این مکان خاص هستند که از قهوه‌ی دل‌چسب و نان کروسان کره‌ای آن لذت می‌برند. کافه چی تمپورل با شهرت فراوان و قیمت‌های مقرون‌ به‌صرفه بدون شک ارزش دیدن را دارد.

کافه های کبک

لکافه کریگوف

لِکافه کریِگوف (Le Café Krieghoff) پاتوق هنرمندان و روشنفکران است. این کافه‌ی زیبا در مرکز منطقه‌ی هنری مونتکالم (Montcalm) قرار گرفته است. با یک پیاده‌روی دو دقیقه‌ای از موزه‌ی ملی هنرهای زیبا، خیابان گراند الی (Grande Allée) و منطقه‌ی تاریخی دشت آبراهام به این کافه‌ی کوچک و دنج می‌رسید که شما را با صبحانه‌ی دل‌چسب و قهوه‌ی پرآوازه‌اش شیفته‌ی خود خواهد کرد. در این کافی‌شاپ زیبا، چه در داخل کافه و چه بر روی ایوان دل‌باز آن قهوه‌ای تازه بنوشید، عطروطعم بی‌نظیر آن شما را مجذوب کافه‌ی کریگوف خواهد کرد.

کافه های کبک

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}