۱۰ هاستل ارزان در ساحل کوپاکابانا که برای اقامت بسیار مناسب هستند

نیلوفر عباسیان
  • نیلوفر عباسیان
  • 1398/3/19
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

کوپاکابانا منطقه‌ی شناخته شده‌ای در ریودوژانیرو محسوب می‌شود که آن را با ساحل مشهورش، رستوران‌ها و بارها می‌شناسند.

تور اروپا

مسیرهای حمل و نقل عمومی شهر به خوبی تعبیه شده و گردشگران را به راحتی به نقاط اصلی و مهم می‌رساند و به همین دلیل کوپاکابانا می‌تواند مکانی ایده‌آل برای اقامت باشد. در این مطلب تعدادی از بهترین هاستل‌های ارزان کوپاکابانا را به شما معرفی می‌کنیم تا اقامتی فوق العاده عالی را با بودجه‌ای کم تجربه کنید.

سفر به برزیل با تورهای آژانس گردشگری ایوار

۱. ویلا باجت هاستل

ویلا باجت هاستل (Villa Budget Hostel) در کوپاکابانا و با فاصله‌ای به اندازه‌ی چهار دقیقه پیاده‌روی از مشهورترین سواحل ریو بوده و اطراف آن با چندین رستوران و بار محبوب احاطه شده است. این هاستل که در نزدیکی ایستگاه‌های اصلی اتوبوس و مترو قرار گرفته، چندین مدل اتاق ارائه می‌دهد که خوابگاه‌های مختلط و اتاق‌های خصوصی را شامل می‌شود. اتاق‌های آن تمیز و دنج به همراه اینترنت رایگان و صبحانه‌ی هر روزه است و حیاط اشتراکی آن بهترین نقطه برای هم صحبت شدن با دیگر مسافران خواهد بود.

هاستل های ارزان در ساحل کوپاکابانا

۲. ریو راکرز هاستل

ریو راکرز هاستل (Rio Rockers Hostel) در یک خانه‌ی سنگی تمیز و راحت بنا شده و تنها ده دقیقه پیاده از ساحل کوپاکابانا و کمتر از پنج دقیقه از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو فاصله دارد که دسترسی راحتی را به همه‌ی نقاط توریستی شهر فراهم می‌کند. اتاق‌ها هم به صورت خوابگاه مختلط و هم تک جنسیتی وجود دارد و هر اتاق بین شش تا هشت نفر ظرفیت دارد. اینترنت رایگان و بوفه‌ی صبحانه از امکانات آن به شمار می‌آید. فضای هاستل سرزنده و بسیار بین المللی به نظر می‌رسد که برای برقراری روابط اجتماعی ایده آل خواهد بود.

هاستل های ارزان در ساحل کوپاکابانا

۳. بامبو ریو هاستل

بامبو ریو هاستل (Bamboo Rio Hostel) که از امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، صبحانه، یک آشپزخانه‌ی اشتراکی و استخر در فضای باز برخوردار است، به عنوان مکانی محبوب به خصوص در میان بک پکرها شناخته می‌شود. اتاق‌های آن شامل خوابگاه‌های مختلط با ظرفیت بین چهار تا دوازده نفر، تعدادی اتاق خصوصی و خوابگاه‌های زنانه است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو در فاصله‌ی پنج دقیقه از آن قرار دارد که از طریق آن می‌توان به تمام نقاط اصلی شهر دسترسی داشت.

هاستل های ارزان در ساحل کوپاکابانا

۴. چه لاگارتو هاستل کوپاکابانا

چه لاگارتو (Che Lagarto) هاستل زنجیره‌ای نام آشنایی در آمریکای جنوبی است. چه لاگارتو هاستل کوپاکابانا (Che Lagarto Hostel Copacabana) خوابگاه‌های مختلط و اتاق‌های خصوصی، اینترنت رایگان، بوفه‌ی صبحانه‌ی روزانه و نوشیدنی در غروب را شامل می‌شود و در موقعیت مکانی نزدیک به ساحل و ایستگاه‌های حمل و نقل درون شهری واقع شده است. اگر به دنبال جایی آرام برای چند روز استراحت هستید باید قید چه لاگارتو را بزنید چرا که این هاستل به درد خوش و بش با آدم‌ها و شرکت در جشن و پارتی می‌خورد.

هاستل های ارزان در ساحل کوپاکابانا

۵. ال میستی هاستل ریو

خوابگاه‌های روشن و رنگارنگ مختلط یا تک جنسیتی را در اِل میستی هاستل ریو (El Misti Hostel Rio) خواهید دید. همچنین اتاق‌های خصوصی با حمام اختصاصی یا مشترک هم وجود دارد. مهمانان این هاستل می‌توانند در چند دقیقه به ساحل مشهور کوپاکابانا بروند و به چند راه ارتباطی شامل دو ایستگاه مترو و ایستگاه‌های اتوبوس مختلف دسترسی داشته باشند. از امکانات رفاهی آن می‌توان به اینترنت و صبحانه‌ی روزانه‌ی رایگان اشاره کرد. برای راحتی بیشتر چندین تراس با فضایی آرامش بخش و سالن‌های استراحت عمومی مجهز به کاناپه و کتاب در نظر گرفته شده است.

هاستل های ارزان در ساحل کوپاکابانا

۶. پورا ویدا هاستل

هاستل سرزنده و پرشور پورا ویدا هاستل (Pura Vida Hostel) در فاصله‌ی چند دقیقه از ساحل کوپاکابانا و در نزدیکی مجموعه‌ای از بارها و رستوران‌های عالی در کوپاکابانا و ایپانما واقع شده است. بنای آن در گذشته به یک سفارت متعلق بود. فضای آن تمیز، راحت و استاندارد بنا شده و خوابگاه‌های مختلط، خوابگاه‌های تک جنسیتی و اتاق‌های خصوصی ارائه می‌دهد. اتاق‌های خصوصی از امکاناتی نظیر بالکن، کولر و حمام اختصاصی برخوردار هستند. تمام اتاق‌ها به اینترنت رایگان متصل هستند. در حیاط دوش‌هایی تعبیه شده تا وقتی گرمای هوا زیاد شد، برای خنک شدن استفاده کنید. این هاستل را به خاطر پارتی‌ها و باربیکیوهای آن می‌شناسند که حتی افرادی غیر از مهمانان هتل هم می‌توانند با پرداخت مبلغ ورودی کمی در آن شرکت کنند.

هاستل های ارزان در ساحل کوپاکابانا

۷. واک آن د بیچ هاستل

واک آن دِ بیچ هاستل (Walk On The Beach Hostel) با فضایی روشن و شاداب در فاصله‌ی چند دقیقه از ساحل کوپاکابانا قرار دارد و در کمتر از پنج دقیقه می‌توان از آن‌جا به دریاچه‌ی خیره کننده‌ی ریو به نام لاگوآ (Lagoa) رسید. خوابگاه‌های مختلط آن تا ۱۲ نفر ظرفیت دارند و به کولر مجهز هستند که نعمت بزرگی در تابستان‌‌های داغ و سوزان ریو محسوب می‌شود. اینترنت رایگان، کمد کنار تخت قفل‌دار برای نگهداری وسایل شخصی‌تان، آشپزخانه‌ی همگانی و بار برای صرف نوشیدنی از دیگر امکانات آن به شمار می‌آید که با سالن استراحت برای گپ زدن با دیگران تکمیل می‌شود.

هاستل های ارزان در ساحل کوپاکابانا

۸. کوپاکابانا هاستل

در هاستل ساده‌ی کوپاکابانا هاستل (CabanaCopa Hostel) خوابگاه‌های پایه‌ی مختلط و زنانه با حمام مشترک ارائه می‌شود. مزیت اصلی کوپاکابانا هاستل موقعیت قرارگیری فوق العاده خوب آن است که ایستگاه مترو در چند قدمی آن قرار دارد و به ساحل کوپاکابانا در چند دقیقه می‌توان رسید. این هاستل، بارِ تماشای مسابقات ورزشی، سالن استراحت مجهز به کامپیوتر، محیط باربیکیو و لباسشویی را هم شامل می‌شود. اینترنت رایگان در سراسر هاستل و بوفه‌ی صبحانه‌ی روزانه را هم خواهید داشت.

هاستل های ارزان در ساحل کوپاکابانا

۹. کوپا فان هاستل

کوپا فان هاستل (Copa Fun Hostel) جایی ارزان و باصفا است که خوابگاه‌های مختلط با حمام‌های مشترک دارد اگرچه اتاق‌های خصوصی با حمام اختصاصی هم می‌توان در آن یافت. این هاستل در قلب کوپاکابانا واقع شده و علاوه بر نزدیکی به ساحل، به همه‌ی ایستگاه‌های حمل و نقل اصلی هم نزدیک است. اینترنت، کمد قفل‌دار رایگان، اتاق بازی به همراه میز بیلیارد و بوفه‌ی صبحانه‌ی روزانه از امکانات آن شمرده می‌شود.

هاستل های ارزان در ساحل کوپاکابانا

۱۰.  بست ریو هاستل

بست ریو هاستل (Best Rio Hostel) را در یک بخش پر جنب و جوش کوپاکابانا خواهید یافت که در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده و چند دقیقه با ساحل فاصله دارد. رستوران‌ها و بارهای سنتی برزیلی این هاستل را احاطه کرده‌اند. خوابگاه‌های مختلط و زنانه با حمام مشترک، کمد قفل دار انفرادی و تخت‌های دو طبقه‌ی راحت در این هاستل تدارک دیده شده است. اتاق‌های خصوصی هاستل، حمام اختصاصی و یک بالکن کوچک دارند. بار، سالن استراحت، همچنین کافی نت و کارکنان ۲۴ ساعته برای این هاستل در نظر گرفته شده است.

نیلوفر عباسیان نیلوفر عباسیان
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}