تفریحاتی که زوج ها می توانند در ژوهانسبورگ تجربه کنند

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1398/4/3
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

ژوهانسبورگ با داشتن جاذبه‌های متنوع گردشگری، مقصدی ایده‌آل برای زوج‌ها از سراسر دنیا محسوب می‌شود. آن‌ها می‌توانند در آرامش به کاوش در این شهر بپردازند.

تور اروپا

ژوهانسبورگ، شهر پرهیاهوی طلا در آفریقای جنوبی، لزوماً با داستان‌های عاشقانه پیوند نخورده است، بلکه این کلان‌شهر تجربه‌های فراوانی نیز برای لذت بردن زوج‌ها دارد. ژوهانسبورگ با داشتن مناظر بکر و بی‌مانندِ مشرف به افق شهر و همچنین فراهم کردن فرصت‌های سفر به مناطق دوردست، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. این شهر در میان زوج‌ها نیز پرطرفدار بوده و دیدنی‌های متعددی برای آن‌ها دارد.

جهت مشاهده تورهای آفریقای جنوبی در آژانس مسافرتی ایوار روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.eavar.com/tour/category/south-africa/

گالری های هنری سطح شهر

ژوهانسبورگ هیچ کمبودی از نظر گالری‌های هنری ندارد و دیدار از یکی از آن‌ها فرصتی ایده‌آل برای گشت زدن در فضایی آرام در حین بررسی آثار هنرمندان بین‌المللی و محلی است. این شهر به خاطر داشتن یکی از بزرگ‌ترین گالری‌های موجود در منطقه‌ی آفریقای سیاه، یعنی گالری هنر ژوهانسبورگ یا به‌اختصار JAG، به خود می‌بالد. به‌علاوه، بسیاری از گالری‌های هنر معاصر، برترین آثار هنرمندان محلی را در این شهر به نمایش می‌گذارند. اکثر این گالری‌ها در مناطق شلوغ شهر واقع شده‌اند، بنابراین بازدیدکنندگان می‌توانند قبل یا پس از دیدار به‌راحتی به رستوران‌های اطراف سر بزنند. روز خود را کامل کنید و دیداری هم از محله‌های مرفه شهر داشته باشید.

گالری های ژوهانسبورگ

پیک نیک در باغ های گیاه شناسی

معدود تفریحاتی پیدا می‌شوند که رمانتیک‌تر از برپایی بساط پیک‌نیک در یک باغ زیبا باشند؛ مهم‌تر از همه اینکه، ژوهانسبورگ دو باغ گیاه‌شناسی زیبا دارد که مناسب استراحت هستند. باغ گیاه‌شناسی ژوهانسبورگ و باغ گیاه‌شناسی ملی والتر سیسولو (Walter-Sisulu)، هردو به‌عنوان ریه‌های سبز شهر شناخته شده و چشم‌اندازهایی زیبا، پر از گیاهان و جانوران بومی، را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند. اگر می‌خواهید از این تفریح لذت ببرید، با شرکت دایِل اِ پیک‌نیک (Dial-a-Picnic) تماس بگیرید. آن‌ها بسته‌هایی آماده از خوراکی‌های لذیذ را به شما پیشنهاد داده و حتی بساط پیک‌نیک را برای شما مهیا می‌کنند. درنتیجه تنها کاری که باید انجام دهید، حضور در باغ است.

باغ کیاه شناسی ژوهانسبورگ

تماشای ستارگان در افلاک نما

دیدار از افلاک‌نمای ژوهانسبورگ تجربه‌ای خارق‌العاده و فراموش‌نشدنی است، زیرا فرصت‌های بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. وقتی‌که در این افلاک‌نما در حال تماشای ستارگان در بالای سر خود هستید، یک منجم حقایقی شگرف در مورد کهکشان راه شیری را با شما به اشتراک می‌گذارد. یکی از بهترین بخش‌های دیدار از این افلاک‌نما این است که وقتی حاضران با ستارگان بالای سر خود در ژوهانسبورگ روبه‌رو می‌شوند، هیچ آلودگی نوری یا هوایی مانع دید آن‌ها نخواهد شد. این افلاک‌نما تلاش دارد تا رضایت همه‌ی حاضران را جلب کند.

افلاک نمای ژوهانسبورگ

گذران یک روز در آرامش

ژوهانسبورگ با میزبانی از اسپاهای مختلف، از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه گرفته تا لوکس، دست مسافران را در انتخاب باز گذاشته است. یکی از اسپاهای بسیار توصیه‌شده در این شهر، اسپای هتل فِیرلانز (Fairlawns) است. این اسپای زیبا با سبک جزایر بالی در اندونزی، طیف گسترده‌ای از خدمات نظیر روش‌های درمانی آسیایی، استخر آب گرم، اتاق‌های بخار و سونا را ارائه داده و شما را به اوج آرامش می‌رساند.

هتل ژوهانسبورگ

کاوش در طبیعت

اگر به‌دنبال کمی هیجان و ماجراجویی هستید، لباس‌های مخصوص تور سافاری را به تن کرده و راهی خارج از شهر شوید. بیرون از ژوهانسبورگ جایی است که می‌توان حیات‌وحش و تجربه‌هایی بی‌نظیر را پیدا کرد. اندوختگاه طبیعی کرگدن و شیر (Rhino & Lion) در محوطه‌ی میراث جهانی «مهد بشریت» واقع شده و خود را «نزدیک‌ترین مکان دورافتاده» در ژوهانسبورگ می‌نامد. این اندوختگاه طبیعی خانه‌ی بسیاری از حیوانات گوناگون، ازجمله گونه‌های نایاب و در معرض خطر انقراض، است. تورهای گردشگری در این اندوختگاه در دسترس بوده و دیدار از کافه‌ی نِک اند دِک (Neck & Deck) به شما این امکان را می‌دهد تا از نزدیک و شخصاً با یکی از شگفت‌انگیزترین جانوران آفریقا، یعنی زرافه، ملاقات کنید.

سافاری در ژوهانسبورگ

تحریک قوه های چشایی

بهترین رستوران‌های مد نظر خود را در ژوهانسبورگ انتخاب کنید. عاشقان خوراکی می‌توانند هر غذایی، از گزینه‌های محلی گرفته تا بین‌المللی، را در حین نشستن در فضایی زیبا امتحان کنند. رستوران دی دبلیو اِلِون ۱۳ (DW Eleven-13) مکانی برای لذت بردن از غذاهای آزمایشی و سنتی همراه با کمی آب‌وتاب است، در حالی‌که رستوران لِوِل فور (Level Four) اقدام به سرو غذاهای کلاسیک با حال و هوای امروزی می‌کند. رستوران‌ های ژوهانسبورگ بسیار متنوع هستند؛ بنابراین تنها کافی است گزینه‌ی مورد نظر خود را از قبل رزرو کنید.

رستوران ژوهانسبورگ

تماشای غروب آفتاب در حین گوش دادن به موسیقی زنده

کافه‌های روف تاپ در سراسر ژوهانسبورگ پراکنده شده‌اند و اکثر آن‌ها در طول آخر هفته‌ها به محلی خوب برای گوش دادن به موسیقی زنده در انتهای یک روز گرم تابستانی تبدیل می‌شوند. کافه‌ی روف تاپِ کرافتر (Crafter) در منطقه‌ی نوروود (Norwood) پر از خلاقیت است و یکی از بهترین کافه‌های روف تاپ برای لذت بردن از انواع نوشیدنی‌ها به شمار می‌آید. اسکای بار (Skye Bar) در طبقه‌ی نهم هتل «هالیدی این» (Holiday Inn) نیز منظره‌ای ابدی از شهر را به میهمانان خود تقدیم می‌کند. لیوینگ روم (Living Room) دیگر گزینه‌ی روف تاپ در محله‌ی مرفه مابونِنگ (Maboneng) محسوب می‌شود که تزئین آن با گیاهان سرسبز، تضاد جالبی با ظاهر شهری اطراف پدید آورده است.

کافه های روف تاپ ژوهانسبورگ

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}