بهترین مکان های ونکوور برای خرید سوغاتی محلی

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/3/19
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر می‌خواهید از سفرتان به ونکوور یادگاری‌های اصیل و ارزشمندی به خانه ببرید به سراغ این نقاط در شهر بروید.

تور اروپا

خریدن سوغاتی و به‌طور کل خرید کردن، یکی از بهترین راه‌ها برای به یاد آوردن یک تعطیلات خوش بعد از بازگشت به خانه و واقعیت زندگی روزمره است. خوشبختانه مغازه‌ها و بازارهای زیادی در ونکوور وجود دارند که برای خریدن سوغاتی و صنایع دستی بومی ایده‌آل هستند. پس به خواندن این راهنما ادامه دهید تا بهترین مکان‌ها برای خرید در ونکوور را به شما معرفی کنیم.

جهت مشاهده تورهای کانادا آژانس مسافرتی ایوار روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.eavar.com/tour/category/canada/

خرید سوغات در ونکوور

گرنویل آیلند

پابلیک مارکت (Public Market) که به «جواهر تاج آیلند» نیز شناخته می‌شود، قانون سختی برای فروشندگان دارد: آن‌ها باید ساکنین «بریتیش کلمبیا» باشند و تنها اجازه دارند محصولات دستی خودشان را بفروشند. هر کالا باید ایده‌ای نو داشته و با کار دست کامل شده باشد که برای مشتریانی که دنبال هنر و صنایع دستی بومی برای سوغاتی هستند، ایده‌آل باشد. منطقه ریلزپر (Railspur) در گرنویل آیلند (Granville Island) نیز هنرمندانی بومی‌ دارد که محصولات خود، شامل دستمال گردن‌های ابریشمی، آثار هنری، جواهرآلات و سرامیک را به مشتریان عرضه می‌کنند.

خرید سوغاتی در ونکوور

گرانتد کلودینگ

به عنوان یک اکسسوری زمستانی، با خود یک ژاکت گرانتد (Granted) را به خانه ببرید که در ونکوور کاملاً با دست درست می‌شود. ژاکت‌های گرانتد صد در صد از پشم باکیفیت و با دست بافته شده‌اند. هر ژاکت در زمانی بین ۱۵ الی ۲۰ ساعت بافته می‌شود و ریشه‌های شمال غربی مالکان آن الهام بخش طراحی‌ها و گرافیک روی آن‌ها هستند. دفتر مرکزی گرانتد کلودینگ (Granted Clothing) در «ریچموند» واقع شده اما از مشتریان خواسته می‌شود که قبل از بازدید قرار ملاقات خود را هماهنگ کنند.

خرید سوغات در ونکوور

شرکت تجاری هادسون هاوس

فروشگاه سوغاتی هادسون هاوس (Hudson House) برای کادو و محصولات غذایی که رنگ و بوی مختص کانادایی دارند، ایده‌آل خواهد بود. این فروشگاه یک توقف کامل است و جدای از سوغاتی، محصولاتی از «تیمبرلند»، «نورث فیس»، «پوما»، «کلمبیا» و «اوکلی» هم دارد و سعی می‌کند حال و هوای فروشگاه‌های تجارت خز دهه‌ی ۱۶۰۰ با سقف‌های چوبی، دیوارهای آجری، چرخ آسیاب آبی و درخت افرا را برای مشتریان تداعی کند. برای خریدن غذای ونکووری و کانادایی، لباس و اکسسوری حتماً باید به هادسون هاوس سر بزنید.

خرید سوغات در ونکوور

ونسیتی اوریجینال

اگرچه ونسیتی اوریجینال (Vancity Original) در اصل یک فروشگاه آنلاین است که به سرتاسر دنیا محصول می‌فرستد، اما می‌توانید از فروشگاه دیپتس (Dipt’s) در مرکز شهر ونکوور نیز محصولات آن را تهیه کنید. این فروشگاه در سال ۱۹۹۸ توسط میستر مارتینی (Mister Martini) تأسیس شد و لوگوی ونسیتی اکنون روی بسیاری از لباس‌های ونکوور به چشم می‌خورد.

خرید سوغات در ونکوور

هیلز نیتیو آرت

به تار و پود در هم تنیده غنی فرهنگ‌های بومیان شمال غرب کانادا خوش آمدید. هیلز نِیتیو آرت (Hill’s Native Art) بزرگ‌ترین گالری هنری ساحل شمال غربی آمریکای شمالی بوده و توتم‌ها، ماسک‌ها، حکاکی‌ها، نقاشی‌ها، جواهرآلات، کتاب‌ها، ژاکت‌های کویچان (Cowichan) و پاپوش‌های جذابی را به نمایش می‌گذارد. این فروشگاه دو شعبه در ونکوور و ونکوور آیلند دارد.

خرید سوغات در ونکوور

ماچ اند لیتل

ماچ اند لیتل (Much & Little) یک بوتیک مستقل و محلی در مِین استریتِ (Main Street) ونکوور است که برای خرید هدیه، کالای خانه و پوشاکی از دیزاینرهای محلی، می‌توانید روی آن حساب کنید. مالک این بوتیک می‌گوید: «هر محصول بر اساس زیبایی شناسی و کاربرد گلچین شده و همچنین داستانی پشت آن است که ارزشی ماندگار می‌سازد.» اگر دنبال محصولی هستید که با عشق درست شده باشد، حتماً به ماچ اند لیتل سر بزنید.

خرید سوغات در ونکوور

ماونتد پلیس پست

ماونتد پلیس پست (Mounted Police Post) در محله تاریخیِ گستاون (Gastown) واقع شده است. در وب‌سایت این برند گفته شده که با هر خرید، بازدیدکنندگان و مردم محلی در حال کمک به امنیت تمام کانادایی‌ها هستند. در اینجا مجموعه‌ای وسیع از محصولات مرتبط به پلیس کانادا را خواهید دید که شامل مینی و میکی موس پلیسی و سایر حیوانات عروسکی، کلاه، دست‌بند، جواهرآلات و حتی یونیفورم پلیس کانادا برای کودکان است.

خرید سوغات در ونکوور

ایست ساید فلی

ایست‌ساید فلی (Eastside Flea) یک بازار دست دوم مدرن و امروزی است که در دومین آخر هفته‌ی هر ماه در ونکوور برپا می‌شود. این بازار تلاش می‌کند جامعه را به سمت خرید محصولات محلی، ماندگار و مستقل تشویق کند. از طریق این بازار از اقتصاد محلی و کسب و کارهای کوچک در حال رشد حمایت می‌شود. هر بازار بیش از ۵۰ فروشنده محصولات دستی، پوشاک قدیمی، عتیقه، غذاهای خانگی، گیاهان و غیره را در خود جا می‌دهد. همچنین ون‌های فروش غذا، یک حیاط و یک دی‌جی هم برای جذاب‌تر کردن این رویداد وجود دارند. پیشنهاد می‌کنیم اینستاگرام این رویداد را دنبال کنید تا از زمان برگزاری‌اش مطلع باشید.

خرید سوغات در ونکوور

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}