بهترین کافی شاپ های ژوهانسبورگ را در سفر به آفریقای جنوبی فراموش نکنید

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/3/28
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

آیا در ژوهانسبورگ (شهر طلا) دنبال جایی عالی برای شارژ کافئین بدنتان می‌گردید؟ با مرور راهنمایی که برایتان آماده کرده‌ایم دیگر نیازی به جستجوی بیشتر نخواهد بود.

تور اروپا

اسپرسو بار افریکا بلک

توجه اصلی این اسپرسو بار روی قهوه است اما می‌توانید در محیط مد روز آن صبحانه، ناهار سبک، شیرینی و سایر خوراکی‌های دیگر را نیز سفارش دهید. کاپوچینوی کلاسیک اینجا مزه خوبی داشته و هر فنجان آن ترکیبی از طعم‌های هیجان‌انگیز است. افریکا بلک (AfricaBlack) یک قسمت عمده فروشی هم دارد و با استیل کافی (Stil.Coffee) واقع در زیمباوه نیز همکاری می‌کند.

کافی شاپ های ژوهانسبورگ

بین دِر کافی کامپنی

بین دِر کافی کامپنی (Bean There Coffee Company) در فضای شیک استنلی۴۴ (44 Stanley) در مرکز شهر ژوهانسبورگ واقع شده و اولین روستر (Roaster) از سرتیفاید فِرترِید کافی (Certified Fairtrade coffee) در آمریکای جنوبی است. این برند مستقیماً با مزرعه‌داران کار می‌کند تا از محیط سالم و پایدار آن‌ها اطمینان حاصل کند. «بین در» همچنین رویدادهای قهوه‌خوری را میزبانی کرده و امتحان‌هایی هم مرتبط به قهوه و پنیر برگزار می‌کند.

کافی شاپ های ژوهانسبورگ

دابل شات کافی اند تی

دابل شات کافی اند تی (Doubleshot Coffee & Tea) در برام فونتین (Braamfontein) واقع شده و دانه‌های قهوه‌اش را شخصاً گلچین می‌کند. این قهوه‌ها از کشورهای کلمبیا، برزیل و گواتمالا تهیه می‌شوند. این مکان در ارائه آیسد تی، چای لاته و شیرینی‌های خوشمزه نیز مهارت دارد و می‌توانید تمام روز روی آن حساب کنید.

کافی شاپ های ژوهانسبورگ

فادر کافی

فادر کافی (Father Coffee) به قدری در شهر محبوبیت دارد که اکنون دو شعبه در برام فونتین و رز بنک (Rosebank) زده است. پیشنهاد می‌کنیم نوشیدنی کورتادو (Cortado) را امتحان کنید زیرا طعم‌های بسیار جذابی دارد. فادر کافی همچنین خوراکی‌های خوشمزه‌ دیگری را هم با نوشیدنی‌های شما همراه کرده و دکور گرمشان مهمانان را دعوت می‌کند تا ساعاتی را در فضای پر جنب و جوش آن سپری کنند.

کافی شاپ های ژوهانسبورگ

مادرلند کافی کو

مادرلند کافی کو (Motherland Coffee Co) سه شعبه در دانکِلد (Dunkeld)، پارک تاون (Parktown) شمالی و رز بنک دارد. «دیکتاتور» نوشیدنی معروف اینجا و ترکیبی از اسپرسو، شیر غلیظ شده، خامه زده شده و خرده‌های شکلات است. شعاری که برای این نوشیدنی انتخاب کرده‌اند، «روز را مجبور کنید از شما اطاعت کند»، بسیار مناسب بوده و جدای از نوشیدنی‌ها می‌توانید از میان سالادهای خوشمزه، ساندویچ‌ها و سایر خوراکی‌های جذاب نیز چیزی سفارش دهید.

کافی شاپ های ژوهانسبورگ

اوریجین کافی روستینگ

اوریجین (Origin) در سال ۲۰۰۶ کار خود را آغاز کرد تا قهوه‌هایی از سرتاسر جهان را به مردم آفریقای جنوبی ارائه کند. در اینجا بیش از ده مدل قهوه، صبحانه، برانچ، ناهار و همچنین گلچینی هیجان انگیز از نان و شیرینی‌های خوشمزه به مشتریان ارائه می‌شود. این کافه در محله شیک و مد روز مابوننگ (Maboneng) واقع شده و در طی بیش از ده سال برخی از برجسته‌ترین باریستاها را تعلیم داده است.

کافی شاپ های ژوهانسبورگ

پریست اسپرسو بار

پریست (Priest) در خیابان جان اسماتس (Jan Smuts) واقع شده و یک گالری، دفتر تولید و کافه است. فضای صمیمی و خودمانی این کافی‌شاپ طراحی داخلی شجاعانه‌ای از گرافیتی‌های سیاه و سفید دارد و قهوه و اسنک‌های درجه یکی به مشتریان خود عرضه می‌کند. اگر در این نواحی بودید، حتماً دنبال این اسپرسو بار بگردید و از قهوه‌های آن لذت ببرید.

کافی شاپ های ژوهانسبورگ

ویپت

ویپت (The Whippet) یکی از آن کافه‌هایی است که دوست دارید تمام روز در‌ آن بنشینید و در حالی که از پنجره‌های بزرگش به خیابان‌های شلوغ لیندن (Linden) خیره شده‌اید، رویاپردازی کنید. این کافه صبحانه‌های حیرت انگیز و منوی ناهار هم دارد و حال و هوای آن همیشه پر جنب و جوش و لذت بخش است.

کافی شاپ های ژوهانسبورگ

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}