جاذبه های پنهان مونترال را بشناسید و از دیدن آنها لذت ببرید

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/4/20
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

مونترال شهری با جاذبه‌های بی‌شمار و مقصدی ایده‌آل برای افرادی است که می‌خواهند در کانادا کمی حال‌وهوای اروپایی را تجربه کنند. این شهر دارای جاذبه‌های پنهانی است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

تور اروپا

مونترال با ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر جمعیت و ۱۹ بخش، بزرگ‌ترین شهر در استان کبک است. تعجبی ندارد که این شهر دارای جاذبه‌های پنهان و جالبی چون بوتیک‌های وینتِیج، پارک‌ها، خیابان‌ها، رستوران‌ها و بارها باشد. در ادامه با برخی از جاذبه‌های پنهان مونترال در کانادا آشنا خواهید شد.

د لیتل شاپ

دِ لیتِل شاپ (The Little Shop) یکی از بوتیک‌های وینتِیج در مونترال است که باید حتما در سفر به این شهر به آن سر بزنید. این بوتیک در منطقه‌ی مسکونی پارک اِکس (Parc Ex) قرار گرفته است. دِ لیتِل شاپ بیش از ۵۰ سال پیش توسط آن سیلورستون (Ann Silverstone) که در دهه‌ی ۱۹۳۰ فروشنده‌ی آثار هنری بود، تاسیس شد. طبق گفته‌ی مالکین کنونیِ بوتیک، دخترش جیل (Jill) و همکارِ او فیلیس (Phyliss)، این بوتیک تا به امروز چهره‌های معروف و برجسته‌ای را به خود دیده است. «دِ لیتل شاپ» مکانی ایده‌آلی برای خرید و دیدن چهره‌های معروف است.

جاذبه های پنهان مونترال

بیگ این جپن

یکی دیگر از جاذبه‌های پنهان مونترال بارِ بیگ این جَپَن (Big In Japan) است که برخلاف نامش یک بارِ کوچک در مونترال است. این بارِ قدیمی چندان در میان مردم شناخته‌شده نیست زیرا علامت و نشانه‌ی خاصی برای پیدا کردن آن به‌چشم نمی‌خورد. حتی اگر آدرس بار را در دست داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید از دربِ کوچک و خاکستری رنگ آن عبور کنید بدون این‌که متوجه وجود آن شوید. بارِ «بیگ این جپَن» هر شب مملو از افرادی است که از وجود این بار خبر دارند، اما در کل این بار جزو جاذبه‌های پنهان مونترال است و کمتر کسی آن را می‌شناسد.

جاذبه های پنها مونترال

لو آ بار

در صفحه‌ی فیس‌بوک لو آ بار (Le A Bar) این عبارات را به زبان فرانسه می‌خوانید: «مخفی‌ترین بار در پلاتو» و «پنهان‌ترین جاذبه». این بار از ناشناخته بودنش خبر دارد و از حفظ این ناشناخته بودن لذت می‌برد. بدون شک، خیلی از ساکنین پلاتو مونت رویال (Plateau Mont Royal) از وجود این بار خبر ندارند. کافه‌های رومادو (Romados) و کافه نیو (Neve) درست در کنار این بار قرار گرفته‌اند اما «لو آ بار اغلب نادیده گرفته می‌شود. اگرچه این بار کوچک به‌نظر می‌رسد اما در داخل آن می‌توانید فضای زیادی برای نشستن و خوردن نوشیدنی‌های ارزان پیدا کنید. به‌علاوه فضای کافه بسیار دوست‌داشتنی است.

استیپ اونیو

بیشتر راهنماهای سفر به مونترال، شما را به ساختمان‌ها و بناهای تاریخی شهر هدایت می‌کنند. راهنمای جاذبه‌های پنهان مونترال شما را به پر شیب‌ترین تپه‌های این شهر می‌برند. این تپه‌ها محلی ایده‌آل برای تماشای مردم و خودروهایی هستند که از آن‌ها بالا و پایین می‌روند. اگر دوست دارید چهره‌ی حقیقی مونترال را ببینید یا با چشم‌اندازهای شهر آشنا شوید، خیابان اِستیپ اَوِنیو (Steep Avenue) قطعا ارزش دیدن را دارد.

جاذبه های پنهان مونترال

پارک دو بوا دو کولونژ

پارک دو بوا دو کولونژ (Parc du Bois-de-coulonge) یک پارک بسیار زیبا با مناظر شگفت‌انگیز است. از این پارک می‌توانید منظره‌ی فوق العاده‌ی رودخانه‌ی سن لورن (St Lawrence) و باغ‌هایی جذاب را مشاهده کنید. این پارک فضایی بسیار آرامش‌بخش است و یکی از مکان‌های ایده‌آل برای فرار از خیابان‌های شلوغ مونترال محسوب می‌شود. درحالی‌که در این پارک گردش می‌کنید، سری به کاخ حکومتی کبک (Quebec‘s Government House) بزنید. این کاخ با نام اسپنسروود (Spencerwood) هم شناخته می‌شود. کاخ حکومتی کبک در سال ۱۸۵۴ ساخته شد و اکنون محل اقامت نایب‌السلطنه‌ی کانادا است.

جاذبه های پنهان مونترال

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}