نوشیدن چای در تورنتو از اهمیت بالایی برخوردار است

نیلوفر عباسیان
  • نیلوفر عباسیان
  • 1398/5/7
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

طبق گزارش اتحادیه چای کانادا در سال ۲۰۱۴ مردم این کشور به طور متوسط ۸/۳ فنجان چای در هفته نوشیدند.

تور اروپا

علاقمندی مردم کانادا به چای جای تعجب ندارد چرا که سال‌هاست فواید نوشیدن چای برای سلامتی کشف شده است. برای کانادایی‌ها فراتر از تأثیرات مثبت آنتی اکسیدان‌های موجود در آن، نوشیدن یک فنجان چای خوب اهمیت بسیاری دارد. خوشبختانه در تورنتو صدها مکان برای خرید و نوشیدن چای وجود دارد که در این مطلب شما را برای یافتن آن‌ها راهنمایی می‌کنیم.

خود را مهمان چای عصرانه کنید

چای عصرانه یک سنت انگلیسی است که قرن‌ها قدمت دارد. این سنت در قدیم مخصوص ثروتمندان بود. البته این موجب نمی‌شود که خود را از لذت خوردن ساندویچ‌های انگشتی و نوشیدن چای عصرانه محروم کنید. در تورنتو مکان‌های مختلفی برای صرف چای عصرانه برای همه وجود دارد. مثلاً می‌توانید به شانگری لا (Shangri-la) یا گتسبی افترنون تی (Gatsby Afternoon Tea) واقع در لانژ ریتز کارلتونز دی‌ای‌کیو (Ritz Carlton’s DEQ) بروید. اگر به شیرینی‌جات هم علاقمند هستید موروکو چاکلت (MoRoCo Chocolat) در یورک‌ویل (Yorkville) یا بار کتابخانه‌ی فِیرمونت رویال یورک (Fairmont Royal York) را انتخاب کنید. اگر به دنبال تجربه‌ای اصیل باشید پیشنهاد می‌کنیم گردشی در محله‌ی تاریخی اولد میل (Historic Old Mill) داشته باشید و چای عصرانه‌ی خود را در هتل اومنی کینگ ادوارد (OMNI King Edward Hotel)، تی بودز (t-buds) یا ویندزور آرمز (Windsor Arms) نوش جان کنید. زمان سرو عصرانه در مکان‌های مختلف تفاوت دارد و یادتان باشد حتماً از قبل جا رزرو کنید چون چای عصرانه یک برنامه‌ی اجتماعی پرطرفدار در تورنتو به شمار می‌آید.

چای عصرانه در تورنتو

سرمست از برگ‌ های چای شوید

اگرچه چای کیسه‌ای بیشترین انتخاب را در بین مصرف کنندگان چای دارد اما چای برگی تنوع عطر و طعم گسترده‌تری برای شما فراهم می‌کند. فروشگاه‌های مستقل زیادی در کنار خرده فروشان زنجیره‌ای چای در شهر یافت می‌شوند. تنوع چای در شهر شما را بیش از پیش مشتاق سفر به تورنتو می‌کند. چای سبز جاسمین دراگون تیِرز (Jasmine Dragon Tears) را حتماً از مون‌بیم (Moonbeam) در بازار کنزینگتون (Kensington Market) خریداری کنید. اگر در مرکز شهر قصد خرید چای داشته باشید متخصصان چای در هاوس آو تی (House of Tea) و تائو تی لیف (Tao Tea Leaf) به شما کمک خواهند کرد تا بهترین چای باب طبع خود را انتخاب کنید. تی‌لیش (Tealish) در کوئین وست (Queen West) بهترین چای‌ها اسانس‌دار شهر را عرضه می‌کند اما اگر در کوئین ایست (Queen East) هستید به سراغ پیپینز تی کامپنی (Pippins Tea Company) بروید تا مخلوط‌های میوه‌ای مشهور آن را امتحان کنید. خرید لوازم سرو چای مثل صافی و سینی را فراموش نکنید تا بساط چای شما تکمیل شود.

بهترین چای تورنتو

افتخار بومی

تورنتو زادگاه چندین برند چای منحصربه‌فرد است. خوشبختانه عاشقان چای می‌توانند چه به صورت آنلاین و چه از طریق خرید حضوری به این محصولات دسترسی داشته باشند. تی سوملیر جنیفر کامینز (Tea Sommelier Jennifer Commins) از محصولات بومی برای تهیه‌ی پلاک تیِ (Pluck Tea) مشهور خود استفاده می‌کند. چای‌های او را می‌توان در مک‌ایوان (McEwan) و ایندیگو (Indigo) یافت. چای اسلوان (Sloane) یک شرکت تولید چای اعلی است که هدا پاریپوش (Hoda Paripoush)، متخصص و دانش آموخته‌ی چای، آن را اداره می‌کند. تولیدات آن ترکیبی از بهترین‌ چای‌های موجود را شامل می‌شود که در چندین نقطه از شهر می‌توان خریداری کرد.

چای اصیل در تورنتو

یک فنجان چای بگیرید

چای محبوب‌ترین نوشیدنی دنیاست و جای تعجب نیست که تقریباً در هر جایی می‌توانید یک فنجان چای گیر بیاورید. فروشگاه‌های تجاری زنجیره‌ای چای مانند دیویدز تی (DAVIDsTEA) و تی‌وانا (Teavana) برای چشیدن طعم‌های مجلسی و مفرح خوب هستند. شعبات هر دو را می‌توانید در بسیاری از محله‌های شهر بیابید. علاوه بر کافه‌های پرشمار می‌توانید مکان‌های مختلف دیگری را هم برای نشستن و چای نوشیدن با دوستان مشاهده کنید. کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای تورنتو مانند بالزاکس (Balzacs) و جیمیز کافی (Jimmy’s Coffee) در محیط گرم و صمیمی خود هم چای و هم قهوه سرو می‌کنند که برای دورهمی دوستانه مناسب است. همه‌ی خرده فروشان چای فله‌ای برای طرفداران پروپاقرص جالب خواهند بود. به علاوه محبوبیت رو به افزایش چای لاته را به وضوح در شهر می‌توان دید. در محله‌ی کینگ ایست (King East) چای لاته‌های خوبی را خواهید یافت. لاندن فاگ (London Fog) در نئو کافه بار (Neo Coffee Bar) یا چای لاته‌ی اودین (ODIN) را حتماً امتحان کنید.

چای در تورنتو

نیلوفر عباسیان نیلوفر عباسیان
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}