کمتر کسی از وجود این جاذبه ها در کیپ تاون باخبر است

صدرا شریفی
  • صدرا شریفی
  • 1398/5/8
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

کاملاً اشتباه خواهد بود اگر تصور کنید با تمام جاذبه‌های شهر کیپ‌تاون،‌ پایتخت آفریقای جنوبی آشنا هستید. چرا که برخی از آن‌ها به اصطلاح «جاذبه‌های پنهان» این شهر هستند و کمتر کسی از آن‌ها خبر دارد.

تور اروپا

شهر ساحلی کیپ‌تاون، همانند هر شهر دیگری، مکان‌های کمتر شناخته شده‌ای دارد که وقتی گردشگران از آن‌ها بازدید می‌کنند، بسیار متحیر می‌شوند. اگرچه این جاذبه‌ها شاید به اندازه مطرح‌ترین جاذبه‌های شهر اصالت و جذابیت نداشته باشند، اما مطمئن باشید هرگز از بازدید آن‌ها پشیمان نخواهید شد. بنابراین، اگر به دنبال نقشه‌ای از جاذبه‌های کمتر دیده‌شده این شهر هستید، با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم تعدادی از جاذبه‌های پنهان شهر کیپ‌تاون، پایتخت آفریقای جنوبی را به شما معرفی کنیم.

سفر به آفریقای جنوبی با تورهای آژانس مسافرتی ایوار

رستوران هارویز در وینچستر مانسیونز

واقعاً چه چیز بهتر از اینکه روزِ خود را در یک رستوران دنج شروع کنید که صندلی‌های آن به دور فواره‌های آب چیده شده است و مادامی که غذاهای خوشمزه آن را میل می‌کنید، موسیقی جاز نیز به‌صورت زنده برای شما اجرا می‌شود؟ رستوران هاروِیز (Harveys) تمام این توصیفات را برای مشتریان خود به واقعیت تبدیل کرده است. این رستوران در منطقه ساحلی وینچستر مانسیونز (Winchester Mansions) قرار گرفته است. علاوه بر این، مشتریان به محض ورود یک روزنامه و یک لیوان نوشیدنی نیز دریافت می‌کنند. البته در نظر داشته باشید که منوی این رستوران تنها محدود به صبحانه و چاشت نیمروزی می‌شود.

رستوران هارویز در وینچستر مانسیونز

ذخیره گاه طبیعی سیلورماین

ذخیره‌گاه طبیعی یا اندوختگاه طبیعی سیلورماین (Silvermine Nature Reserve) بخشی از پارک ملی تیبل ماونتین است. اگر قصد دارید چندساعتی را از زندگی شهری فاصله بگیرید و از زیبایی‌های طبیعت کیپ‌تاون لذت ببرید، به شما توصیه می‌کنیم حتماً از این منطقه دیدن کنید. در این منطقه مسیرهای مختلفی جهت پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و یا صخره‌نوردی طراحی شده است که بر اساس علایق خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. نقطه مشترک تمام این مسیرها، وجود چشم‌اندازهای فوق‌العاده به مناظر اطراف و شهر کیپ‌تاون است. اگر قصد دارید زمان بیشتری را در این منطقه بگذرانید، کافی است کمی مجهزتر سفر کنید و در میان طبیعت و گل‌های وحشی این منطقه پیک‌نیک کنید. شما همچنین می‌توانید از سیستم غارهای ماسه‌سنگی اینجا دیدن کنید و یا اینکه در پشت سد رودخانهٔ سیلورماین شنا کنید. هزینهٔ ورود به این منطقه برای بزرگ‌سالان تنها ۳۰ راند آفریقای جنوبی و برای کودکان ۱۵ راند است.

دخیره گاه طبیعی سیلورماین

حمام‌ های لانگ استریت

توصیه می‌کنیم در انتهای سفر خود به شهر کیپ‌تاون و یا هنگامی‌که کاملاً انرژی خود را از دست دادید، از مجموعه حمام‌های لانگ استریت (Long Street Baths) دیدن کرده و در آنها کمی ریلکس کنید. این حمام‌ها از سال ۱۹۰۸ یک مرکز تفریحی و البته درمانی بوده است و بنابراین سابقه و تاریخچه‌ای طولانی دارد. در این مجموعه انواع خدمات آرام‌باش و ریلکسیشن ارائه می‌شود، برای مثال: استخر، حمام ترکی، اتاق‌های بخار (سونا بخار) و یا سونا خشک. انتخاب میان آن‌ها بسته به میل شما خواهد بود، ولی مطمئن باشید بعد از گذراندن چند ساعت در این مجموعه، خستگی سفر از تن شما بیرون رفته و می‌توانید ادامهٔ سفر خود را با انرژی بیشتری از سر بگیرید. ناگفته نماند که ارائه خدمات ماساژ نیز در این مجموعه انجام می‌شود.

حمام‌های لانگ استریت

آسیاب قدیمی بیسکوییت

آسیاب قدیمی بیسکوییت (The Old Biscuit Mill) یکی دیگر از جاذبه‌های پنهان و کمتر شناخته‌شده در شهر کیپ‌تاون است. این مجموعه زمانی یک آسیاب و کارخانه بیسکویت‌سازی بود، ولی این ساختمان امروزه میزبان تعداد زیادی از فستیوال‌ها، تولیدی‌ها و فروشگاه‌ها است. بازارهای روزانه و شبانه در این مجموعه فعال هستند و می‌توانید در غرفه‌های فروش غذایی که در اینجا قرار دارد، غذا بخورید و یا اینکه در فروشگاه‌های اینجا گشته و به خرید بپردازید. خلاصه بگوییم، اگر دوست دارید با حال و هوای شهر کیپ‌تاون آشنا شده و هنر مردم آن را مشاهده کنید، حتماً سری به آسیاب قدیمی بیسکوییت بزنید.

آسیاب قدیمی بیسکویت

تور تونل‌ها و ماجراجویی

این گزینه مخصوص افرادی است که طرفدار ماجراجویی و تجربه‌ای متفاوت هستند. این تور پیاده‌روی از قصر گودهوپ (Castle of Good Hope) شروع شده و در همین‌جا نیز به‌پایان می‌رسد. در این تور پیاده‌روی شما درواقع تاریخ شهر کیپ‌تاون را با عبور از تونل‌هایی مرور می‌کنید که در زیر آن حفر شده است. این تونل‌ها در دهه ۱۸۰۰ و در پاسخ به نیاز فراگیر آب برای این شهر حفر شده بودند. در این تور یک راهنمای گردشگری حرفه‌ای شما را همراهی خواهد کرد. هزینه ثبت‌نام برای افراد بزرگ‌سال ۲۲۵ راند و برای کودکان ۱۷۵ راند است. توصیه می‌کنیم بلیط خود را پیشاپیش رزرو کنید و البته آمادگی این را داشته باشید که هنگام عبور از این تونل‌ها کمی خیس شوید!

تور تونل‌ها و ماجراجویی

صدرا شریفی صدرا شریفی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}